Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Verdubbelingstactiek, werkt dat echt?

Hallo allemaal,

Ik zit al ruim 6 weken theorieën te bedenken en uit te zoeken over de verdubbel tactiek/techniek.
Ik kom steeds tot de conclusie dat dit op de lange termijn met voldoende geld ook echt werkt.
Graag wil ik hierin even mijn bijdrage en uitleg kwijt.
De odds die ik hanteer zijn minimaal 2,20 om een beetje winst eruit te halen.
Stel, ik zet 1 euro in en ik verlies die weddenschap, dan verlies ik 1 euro.
Nu verdubbel ik.
Ik zet 2 euro in en die verlies ik, ik verlies dus 2 euro + 1 euro van weddenschap 1.
Ik verdubbel weer en zet nu 4 euro in en ik verlies weer.
Ik verdubbel weer en zet nu 8 euro in en ik verlies weer.
Ik verdubbel weer en zet nu 16 euro in en ik verlies weer.
Ik verdubbel weer en zet nu 32 euro in en ik verlies weer.
Maar nu, poging 7....ik zet 64 euro in en ik WIN! deze weddenschap heeft een odd van 2,20.
64x2,20= 140,80.
Dat bedrag ontvang ik, MAAR er moeten natuurlijk nog wel de verliezen vanaf.
-64 -32 -16 -8 -4 - 2 -1 = 129 euro
Ik ontvang 140,80 - mijn verliezen van 129 = 11,80 netto winst.
Je heb een behoorlijk vermogen nodig om een beetje winst te maken, maar volgens mij is dit wel mogelijk...toch?
Als ik een weddenschap win begin ik weer helemaal van voor af aan.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar 0108daniel
Country flag 0108daniel in 24-05-2016 23:53 Hulp en advies
in 24-05-2016 23:53 Hulp en advies
15 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik snap niet wat er nou zo ingewikkeld is. Als je goede best plaatst waar value op zit dan maak je winst, ongeacht je systeem. Plaats je daarentegen bets zonder value dan maak je verlies, ongeacht je systeem.
0 Vind ik leuk's
allard87:
Ik snap niet wat er nou zo ingewikkeld is. Als je goede best plaatst waar value op zit dan maak je winst, ongeacht je systeem. Plaats je daarentegen bets zonder value dan maak je verlies, ongeacht je systeem.


Het probleem is dat de meeste niet denken in 'waar zit de value' Maar wie gaat de wedstrijd winnen..... en daarop ook inzetten, ongeacht de odds, en dan gaat het mis natuurlijk.

Naast value bets, heb je natuurlijk ook een gezonde vorm van Bankrollmanagement nodig, zonder dat, zal je ook met value bets in de - eindigen..... Genoeg punters gezien, die weten waar de value ligt maar door geen goede vorm van Banrollmanagament toch in de - eindigen.

0 Vind ik leuk's
Nou Mojos, leg uit. Hoe zie jij dat er ergens value ligt?
0 Vind ik leuk's
We beat the bookies!
Als je bij een wedstrijd ziet dat team B een odd van 4.00 heeft, terwijl je denkt dat dit team meer dan 25% kans op winst heeft (je weet bv. dat de topscorer van team A gekwetst is of dat ze sterk gaan roteren... allerlei factoren kunnen meespelen), dan heeft deze odd value voor jou. Je kunt wel nog altijd denken dat team A gaat winnen, maar je had voor team B eerder een odd rond 3.20 verwacht.


Of je kijkt bv. naar een fantastische wedstrijd uit de 2de klasse in Wit-Rusland dankzij een slechte streaming met Russisch commentaar en je merkt dat het veld totaal onder water ligt door een plotse onweer. Het is nog altijd 0-0 na 25 minuten en bookmaker X geeft een live odd van 1.60 voor Under 2.5 goals, terwijl je ziet dat met dit kutveld voetballen bijna onmogelijk is en hoogstwaarschijnlijk weinig doelpunten zullen vallen. Aangezien de situatie zou je zelf een odd van 1.30-1.40 geven voor Under 2.5 goals, er is dus goede value in de odd van bookmaker X.

0 Vind ik leuk's
deze theorie werkt met een oneindige bankroll maar die heb je niet dus in the long run -ev.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.