Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Verrdubbelingstrategie door wedden op dezelfde ploeg

Hallo, Ik wil hieronder even proberen aan te tonen, dat je op lange termijn zeker wel geld kan op strijken door enkel te wedden op 1 en dezelfde ploeg op een gelijkspel. Wat ik wil zeggen dat je elke keer een draw speelt op die ploeg. (winst op lange termijn) Let wel voor je hiermee begint je toch een beetje onderzoekt welke ploegen er vaak een draw spelen. en vooral ploegen die op 5 wedstrijden minstens 1 maal draw spelen. (ik heb gekozen voor ploegen uit de engelse competitie, voornamelijk de championship , league 1 en league 2) natuurlijk is er ook wel een beetje geluk mee gemoeid , anders ga je toch een grote som geld moeten hebben als startkapitaal, naargelang je inzet. Ik geef hieronder een voorbeeld met een startkapitaal van 200 euro. Ik heb gekozen voor burnley uit de championship. TIP notthingham forest is hiervoor ook een goede ploeg! laatste wedstrijd van burnley : 01/02/2014 : QPR - BURNLEY 3-3 Mijn verwachtingen is dat burnley in 1 van de 5 volgende wedstrijden zeker 1x draw zal spelen, tegen wie weet ik niet , maar neem dit risico. Hoe later de draw valt hoe hoger de winst. wanneer de draw is gevallen begin je gewoon opnieuw met je basisinzet. Het is nu te hopen dat de draw niet te laat zal vallen anders zal ik hier serieus wat geld moeten inzetten. Een voorbeeld: volgende wedstrijden van burnley: 08/02 millwall - burnley <<<----- hier begin ik met 5 euro inzet : indien hier geen draw zet je 10 euro op de volgende wedstrijd: 11/02 bolton - burnley <<<<---- hier zet ik 10 euro ( stel het word weer geen draw ) dan verdubbel je inzet op de volgende wedstrijd: 15/02 bournemouth - burnley <<<< hier zet je dus 20 euro ( werd het weer geen draw verdubbel je weer op de volgende wedstrijd: 22/02 burnley - notthingham <<<< hier zet je dus 40 euro ( stel dat hier de draw valt: dan heb 40 x een odd van 3.00 laat ons zeggen : is 120 euro (totale inzet sinds de start van je inzet is 75 euro) winst is 45 euro: 01/03 burnley - derby <<< hier start je terug met 5 euro enzo verder tot de draw valt: hou hier wel rekening , het is dus aan jouw om zelf een beetje uit te zoeken of de draw zeker niet te laat gaat vallen/ 09/03 blackburn - burnley 15/03 burnley - leeds 22/03 charlton - burnley 25/03 burnley - doncaster 29/03 burnley - leicester 05/04 watford - burnley 08/04 barnsley -burnley 12/04 burnley - middlesbrough 18/04 blackpool - burnley 21/04 burnley - wigan 26/04 burnley - ipswich 03/05 reading - burnley Zo, hopelijk heb ik dit een beetje goed proberen uit te leggen en werkt dit systeem ook werkelijk. Dit is zelf een test van mezelf, dus iedereen die zich hieraan wilt wagen is op eigen verantwoordelijkheid. Je kan dit ook op verschillende ploegen tegelijk spelen, indien je over genoeg geldreserve beschikt en een beetje goed bent in het selecteren van draws bij bepaalde ploegen. Succes!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar flyer7x
Country flagflyer7x in 3-02-2014 02:32 Hulp en advies
in 3-02-2014 02:32 Hulp en advies
12 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Het idee is leuk, maar op de lange termijn kan en gaat je systeem helaas niet werken.
https://www.voetbalwedden.net/artikelen/wedden-verdubbelings-strategieen-zijn-levensgevaarlijk/
:)
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
En moest je het dan toch nog doen, dan zou ik het niet meteen na een draw doen. Dus wachten tot Burnley een wedstrijd wint of verliest en vanaf de week nadien pas op een gelijkspel inzetten (y)
0 Vind ik leuk's
Leuk om te doen als je met 10 eurocent begint....maar wie wilt nou 30 cent in de maand verdienen (n)
Want ook Burnley heeft laatst (17-09-2013 tot 02-11-2013) 9 duels niet gelijk gespeeld (8x gewonnen en toen 1x verloren).
Kan je misschien nog beter elke keer CS 1-1 backen ;)
0 Vind ik leuk's
kansloos! (n) de zoveelste goudzoeker met zijn verdubbelingstheorie. Vroeg of laat ga je broke en is het :(
0 Vind ik leuk's
Zeer gevaarlijk, hetgeen wat je kan verliezen staat totaal niet in verhouding met de winst de je kan maken.
0 Vind ik leuk's
ok, toch wel leuk om een aantal reacties te krijgen en mening te delen
is iidd een beetje gevaarlijk , maar zal het toch voor fun eens proberen
succes allen ;-)
0 Vind ik leuk's
Begin maar maar 1 euro dan (a)
0 Vind ik leuk's
Hehe leuk idee, maar uiteindelijk verdienen de bookies aan je
0 Vind ik leuk's
ik speel altijd op gelijkspel en als het 1-1 is na 80 min verzeker ik mijn inzet met een over 2.5 of doe ik cach in.als er na 80 min een 2-1 op het bord staat zet ik een over 3.5 en hoop op een doelpunt .dat gebeurt regelmatig en soms word het zelfs 2-2 waardoor ik2x winst hed nl.x en over.als er niet meer gescoord word heb ik pech maar dat gebeurd maar zelden.ik zoek wel mijn matchen uit voor een gelijkspel vaak Greece of 2de klas in Frankrijk of italie en het midden oosten. tot nu toe is dit winstgevend hoeveel? dat hangt af van de inzet natuurlijk.
ps.ik speel voor de fun en niet om grote winsten te maken.
0 Vind ik leuk's
je moet toch niet elke keer verdubbelen als je een quote hebt van 3
Begin met inzet 5€ :X geeft winst van 10€,(verlies:5€)
2e match:inzet 7.5€ :X geeft winst van 10€,(verlies:12.5€)
3e match:inzet 10.5€ :X geeft winst van 10€,(verlies:23€)
4e match:inzet 16.5€ :X geeft winst van 10€,(verlies:39.5€)
5e match:inzet 25€ :X geeft winst van 10€,(verlies:64.5€)
6e match:inzet 37€ :X geeft winst van 10€,(verlies:101.5€)
7e match:inzet 56€ :X geeft winst van 10€,(verlies:157.5€)
8e match:inzet 84€ :X geeft winst van 10€,(verlies:241.5€)Verschil met jouw verdubbeling systeem ,zou je nu al aan :5+10+20+40+80+160+320+640=€1275 verlies zitten.
Dat doet mij toch een beetje denken aan roulette ,altijd rood spelen,maar als rood uitblijft zit je met een diepe put. :s
Is misschien te doen met ploegen die moeilijk scoren,zoals een charleroi bv.
Ik ga mij voorlopig niet aan wagen,wacht jouw proef af ;-) :p
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.