Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Video: Scam VIP betting groepen "betomzet"


Deze youtuber maakte even een aflvering over deze scam vip groep. Wees gewaarschuwd mannen ik zat ook in die groep maar ze sjoemelden met cijfers en verwijderden hun verliezende bets dus ik ben gekapt om hun te volgen. Zonde van mijn geld. Er zijn wel degelijk een paar goede vip groepen te vinden maar dit soort foute Vip groepen moet je niet betalen!

4 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar benjohnson
Country flagbenjohnson in 8-10-2020 09:27 Hulp en advies
in 8-10-2020 09:27 Hulp en advies
10 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

zolang er niets bijgehouden wordt op publieke websites is het 100% een scam.

Betting groepen waarvoor je moet betalen zijn bijna allemaal scams fwiw

2 Vind ik leuk's

Ik zit ook in de gratis variant van betomzet, en het viel mij daar ook al op dat er ineens bets verdwenen waren. Al moet ik zeggen dat die bets verwijderen sinds de VIP groep in de gratis groep nog niet ben tegen gekomen. Wat ook opvalt is dat je maar af en toe een foto doorgestuurd krijgt van de VIP groep als die winst hebben gemaakt.

2 Vind ik leuk's

Ik zat ook in hun Vip groep en die tips zijn gewoon slecht!!! Ze hebben nu een backup groep gemaakt genaamd winomzet om straks daar verder te gaan omdat hun huidige betomzet groep een zeer slechte naam heeft!

2 Vind ik leuk's


Bro, als jij deze video hebt gemaakt, dit niveau is wel vrij amateuristisch. Maar als het klikt is het wellicht goed.

0 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

je leest toch wat ik als beschrijving heb geschreven? deze youtuber maakte een aflevering over deze scam groep. waarom zou ik zo een video maken haha

1 Vind ik leuk's

@benjohnson Wat goed dat je deze video in het forum hebt gezet! Het is erg goed om mensen te waarschuwen voor dit soort wedgroepen die gouden bergen beloven. Fijn weekend!

1 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Ze hebben duizenden leden maar als ze een tip posten zien maar 500 man die tip hoe dan? Het zijn oplichters!!!!!’

0 Vind ik leuk's

De meeste zullen net zoals ik, de groep op stil hebben staan en ja dan zie niet alle berichten.

0 Vind ik leuk's

Stel jezelf altijd de vraag: Is iets te mooi om waar te zijn?


Als het antwoord ja is, dan ik het vaak ook zo!



0 Vind ik leuk's

Ik wil wel een livebet Telegram groep opzetten hoor, voor livetips! Ik ben daar redelijk goed in, maar kan geen winstgaranties afgeven;)

1 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.