Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Voetbal database, waar te vinden?

Hallo allemaal,

Ik vroeg mij af of er sites zijn waar er een database wordt bijgehouden van voetbalwedstrijden en deze ook beschikbaar is om te gebruiken. Ik heb wel eens een tijd handmatig alles in excel lopen invullen, maar dit is erg tijdrovend en niet echt een leuke klus :p

Met deze database wil ik dan analyses maken van bepaalde competities om patronen te herkennen (naar bijv. matchfixing) en daarmee voordeel behalen met het wedden.

Ik neem aan dat bookmakers ook gebruik maken van dit soort patronen, maar zij zullen wel een eigen database bijhouden.

Tot nu toe heb ik alleen op betfair zo'n database gezien, maar daarvoor moet je eerst 100 betfair punten hebben en die heb ik niet.

Ben erg benieuwd of mensen hier ervaring hiermee hebben!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar domi
Country flagdomi in 2-05-2016 18:11 Hulp en advies
in 2-05-2016 18:11 Hulp en advies
8 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Welke gegevens zoek je naar?

Ik ben ook wel geïnteresseerd.

www.matchstat.com gebruik ik voor tennis, maar ze hebben van voetbal alleen uitslagen van mij
0 Vind ik leuk's
Ben vooral op zoek naar voetbal gegevens en dan liefst met tijdstip van doelpunten. Het liefst dat je ze ergens kan downloaden in een excel bestand of ander format(text bestand of iets) waarin je ze kan bewerken en converteren naar Excel of andere analyse programma's.
0 Vind ik leuk's
niemand die mij kan helpen?

wellicht iemand met 100 betfair punten die even kan kijken op http://data.betfair.com/ ?

0 Vind ik leuk's
Heb ff voor je gekeken maar dit zijn erg grote Excel bestanden. Bevatten i.i.g. zoveel data dat k het niet kan openen in Excel. Bestanden zijn 400 mb groot.

Komt misschien ook omdat ik oude excel heb uit 2010.

0 Vind ik leuk's
Oh dat zijn wel hele bruikbare bestanden dan dus waarschijnlijk! is het ook niet mogelijk om ze op te slaan en dan ergens te uploaden of door te sturen? Geen idee of mijn computer zulke bestanden wel aankan, maar het is een poging waard. Kan je trouwens ook niet ergens filteren waardoor je kleinere bestanden krijgt?

Bedankt voor het kijken in ieder geval!
0 Vind ik leuk's
hmmm heb de bestanden zojuist even bekeken, maar het zijn inderdaad niet echt bruikbare bestanden. Staat ook vrij weinig bruikbare info op... schiet ik dus niet heel veel mee op. Ik zal later nog kijken of ik er misschien wat mee kan, maar heb er mijn twijfels over.
Wel relaxed dat je ze geüpload!

Heb inmiddels wel een site gevonden waar ze oude uitslagen hebben staan, maar hier staan helaas geen tijden van doelpunten bij of andere gegevens: https://openfootball.github.io/

0 Vind ik leuk's
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.