Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Waar op wedden en welke strategie gebruik je?

Nou zit ik al enige tijd op deze site en zie veel mensen voorbij komen hier met tips waar ze op wedden. Nu is mijn vraag eigenlijk aan jullie waar wedden jullie op en welke strategie gebruik je erbij voor je tips te zetten. Speel je op goals, of juist Double Chance, handicaps, late goals, time intervals en waar let je dan op bij het zetten. Speel je dan ook alles flat stake, martingale systeem of n stake tussen 1 en 10 en qua eigen ingeving verschilt je inzet?

Graag hoor ik van jullie hieronder waarop je zet zodat ieder zijn sterke kanten kan laten zien en zodoende er meer winst kan gemaakt worden.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar lolxdlolxd1993
Country flaglolxdlolxd1993 in 29-08-2015 22:24 Hulp en advies
in 29-08-2015 22:24 Hulp en advies
3 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
paarden en de yolo-strategie (y)
0 Vind ik leuk's
Doe zelf vooral flat stake 1x2 of over-unders. Beste tip die ik je kan geven: speel vooral singles, combos help je vooral de bookie mee in mijn ervaring. Succes!
0 Vind ik leuk's
van alles en nog wat, zolang er (in mijn ogen)maar value op zit. Speel heel veel live, en soms prematch eredivisie (vanalles en nog wat)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.