Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wat doe ik fout? Ik verlies alleen maar

Hallo!
Ik wed al een tijdje, vaak heb ik wel kans met een eurotje of 5 op een leuk bedrag zoals 35-40 euro.
Vaak is het zo dat ik dan net 1 wedstrijd niet goed heb, vaak is 't de meest risico volle.
Heeft iemand tips?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar frisse
Country flagfrisse in 17-05-2011 22:14 Hulp en advies
in 17-05-2011 22:14 Hulp en advies
7 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Laat voortaan de meest risicovolle wedstrijd eruit?
0 Vind ik leuk's
Never bet the Devil your head ...
Je speelt een combi neem ik aan? Mijn advies is gewoon meer enkelvoudig te gaan spelen. De kans een groot bedrag te winnen is aantrekkelijk, maar vaak niet realtistisch en je bent afhankelijk van zoveel momenten over verschillende wedstrijden. Vooral in deze fase van de voetbal competities is dat gewoon een risico.
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Hmm oke, helaas kan je dit niet met toto :(
Ik zal wel overgaan op bwin!
0 Vind ik leuk's
frisse:
Hmm oke, helaas kan je dit niet met toto :(
Ik zal wel overgaan op bwin!

Lijk me een goed plan. Als je snel bent kan je zelfs nog mee voor de bonus aankomende maandag:
www.voetbalwedden.net/superactie/
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
frisse:
Hmm oke, helaas kan je dit niet met toto :(
Ik zal wel overgaan op bwin!

Emailtje sturen naar bwin, vragen of je je geld terugmag als je verliest!
0 Vind ik leuk's
Slechtste gokker van Nederland
Je moet ook niet alle tips van de tipcompetitie meespelen die hier worden gegeven door de forumleden ;)
haha nee, mijn tip is: speel alleen wedstrijden waar je verstand van hebt en kies er dan max 3 uit. Wat weet je nu van wedstrijden uit Ierland of Finland?
Je kunt misschien beter 30 euro inzetten op een quote van 2 met (max) 2 wedstrijden, dan 2 euro inzetten op een quote van 30 :)
En ik denk trouwens dat 80% verliesgevend speelt die hier op het forum zit. Je kunt daarom misschien het best: 'Wedden' en 'Vonloite" volgen met wat hun spelen (y)
0 Vind ik leuk's
Haa, krijg je dan echt je geld terug :O?
Maar ik beschik nu niet over 30 euro om te wedden, maximaal 10.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.