Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wat is jouw grootste blunder met wedden op sportwedstrijden?

Even duidelijk maken.

Ik heb geen idee of dit onderwerp al bestaat, of dat het überhaupt is toegestaan.

Maar ik ben benieuwd wat jouw grootste gok blunder is geweest. En geef een zo duidelijk en gedetailleerde beschrijving. Want ik lees hier te vaak alleen maar successen, maar niet de grote kapitale blunders.

Ik heb twee blunders.

Acht jaar geleden woonde ik nog thuis, en had op mijn kamer een computer. Ik kwam in aanraking met het fenomeen gokken via internet. Al gauw had ik mijn favoriete spel gevonden, hoger-lager. Ik had 10 euro op mijn account staan, en ging eerst een hele tijd oefenen (wat je oefenen noemt) om een beetje het goede gevoel te krijgen. Op een gegeven moment dacht ik, nou ik wel voor het geld spelen.

Het begon prima, na een minuut of 10 stond ik op 25 euro. Ik werd iets gretiger en ging hogere inzetten doen. Ik verloor opeens veel potjes. Na een ruim half uur spelen had ik nog maar 4 euro over. Ik zette dat in zijn geheel in, en dacht...alles of niets.

Alsof mijn geboden verhoort werden, begon ik weer te winnen, en te winnen, en te winnen, en nog meer te winnen. Ik stond na veel uit-cashen en vooral gericht gokken op een plus van ongeveer 700 euro. Mijn handen begonnen te zweten en ik wilde meer. Ik zette 500 in en won weer een lange reeks beurten. Ik stond na ruim anderhalf uur spelen en een zere ogen van het staren naar een klote scherm, op bijna 6000 euro.

Ik weet nog welke kaart ik voor mij had, een 4. Hoger of lager. Ik wilde uit-cashen en drukte op de uitbetaal knop. Maar mijn muis bleef hangen en drukte vervolgens zonder dat ik het wilde op hoger. Alles weg. Ik ben hier nog lang ziek van geweest.

Tweede blunder.

Dat was zo erg. Ik deed met een collega mee aan de Toto, en we vulden 6 gelijke spelen in. Niet op een zorgvuldige manier, maar gewoon ogen dicht en kijk wel wat er uit kwam. Zo speelde wij iedere vrijdag de weekend competities. We zetten dan ieder 5 gulden. Mijn collega nam het Toto formulier mee en ik schreef op wat we speelde. Weken, maanden en jaren lang wonnen we niets. Tot die ene dag, althans dat dacht ik. Zondag avond ging ik op teletekst kijken wat de uitslagen waren en ik kon mijn ogen niet geloven. We hadden alle 6 gelijke spelen goed. Ik ging met een brede glimlach naar mijn werk maandag en was blij dat mijn collega er al was.

Ik liep naar hem toe, we hebben gewonnen met Toto. Hij wilde het Toto formulier uit zijn broek halen, was het hele formulier onleesbaar. Al het inkt was weggewassen. Zijn vrouw had zijn werkbroek met dat formulier erin gewassen. :-|

Ben nu benieuwd naar jullie blunder(s).
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar melvinkef
Country flagmelvinkef in 11-11-2014 00:36 Hulp en advies
in 11-11-2014 00:36 Hulp en advies
49 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Of je van een echte blunder kan spreken weet ik niet maar het verwarren van Barcelona 1 en Barcelona 2 is er wel één die denk ik vele mensen hebben gemaakt. Blindstaren op odds boven de 2.00 voor Barcelona... gelijk hoog inzetten... het zal wel een foutje van de bookmaker zijn.

Na afloop merk je dat het slechts het tweede elftal is geweest... weg geld.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Gelukkig hoeven we tegenwoordig niet meer via de Toto op papier te wedden en kan je vrouw naar hartenlust kleren blijven wassen zonder goede resultaten weg te spoelen ;-) Leuke post Melvin.
0 Vind ik leuk's
Be the best possible version of yourself. Never settle.
Die muisknop die bleef haken of die toto formulier, pffff, weet niet welke erger is manmanman. :d

Zelf ooit een 'blunder' gemaakt, toto'tje ingevuld 85 euro gewonnen. Ging ik thuis alle oude toto formulieren weg gooien, scheur, scheur, scheur en ja hoor... je raadt het al. Dag 85 euro.
0 Vind ik leuk's
Die van mij was van Schalke 04 en Schalke ii.
Inzetten op Schalke ii dachten dat het 04 was.
Van fouten leert men :)
0 Vind ik leuk's
Ik zelf heb geen grootste blunder, behalve het vergokken van veel geld maar dat terzijde..

Een aantal jaren geleden pokerde ik vrijwel elke dag bij unibet. cash games voornamelijk.
ik kreeg een hand, totaal waardeloos, maar ik zat op de gunstigste plek. ik mocht als laatst zeggen of ik zou folden, betten of meegaan.
Op 1 speler ná folde iedereen. en deze speler bette niet. Dus ik bette, iets van 10 euro.. ik zat trouwens aan de 50c/1 euro tafel.
Hij ging mee. De flop kwam op tafel... Niks. er zat niks bij.. mijn medespeler mocht het zeggen maar zetten niks in. Ik met mijn waardeloze hand en mijn pre-flop bet, bette ditmaal iets van 20-40.. hij calde meteen. De turn... Weer niks! dezelfde situatie als na de flop, hij zet niks in, ik bet, hij callt. ditmaal was het ongeveer 50 euro.. Totaal +/- 80. Inmiddels had ik hem zo goed als All-in gezet. hij had nog 1 tot 10 cent hooguit.. De river kwam. Ik had weer niks en hij zet weer niks in. Ik zet hem all in, dit was hooguit 0,10 eurocent, en hij had inmiddels al minimaal 80 euro ingezet, en hij FOLD.

Een Bet die ik lang zal blijven herinneren...
0 Vind ik leuk's
Nou nog 1 blunder, recent zelfs.

Het was na het wk in Brazilië, ik was één van de gelukkige die wedstrijden in de groepsfase op doelpunten speelde en zo een paar duizend euro won.
Toen het wk afgelopen was wilde ik gebruik maken van die mooie winsten om een flinke bankroll te bouwen. Aangezien alle competities stil lagen, behalve in Scandinavië.

Ik wilde wel eens proberen om via internet een grote tip te kopen van iemand die 1/2 fixed matches verkocht. Ik betaalde 200 euro voor een tip. Ik weet helaas niet meer exact welke club, maar het was een Noorse club in één van de lagere divisies. Deze tipgever gaf via facebook door dat ik met een gerust hart alles kon inzetten op 2/1 (eerste helft uitploeg op voorsprong, tweede helft thuis ploeg op voorsprong). Een odd van 29 en ik zette gelijk grof in, 250 euro. Ik kon in één keer 7250 euro winnen.

Toen hij die tip gaf, ben ik met trillende handjes gaan zoeken naar de wedstrijd, en ik zag hem wel staan en kon idd 1/2 of 2/1 doen. Alles klopte, behalve de tegenstander. Maar misschien was het een afkorting, dat is immers gewoon in dat soort competities. De wedstrijd eindigde in een bloedeloos gelijkspel (0-0) en ik begreep niet hoe dit kwam. Ik was dus 450 euro kwijt.

Na afloop ben ik toch eens goed gaan kijken, en wat blijkt...ik had de verkeerde wedstrijd. Achteraf was die tip ook fout hoor, dus ik had sowieso verloren. Maar wel een blunder. En meteen geleerd dat fixed matches niet te koop zijn. Gewoon op eigen kracht doen.
0 Vind ik leuk's
http://www.youtube.com/user/581983141?feature=mhee
Leuk topic!

Ik was tijdens afgelopen wk aan het inzetten op wie de volgende inworp zou krijgen. Ik zette steeds 10 euro in en na een paar keer juist voorspeld wilde ik 20 inzetten. Helaas typte ik een 0 teveel en kreeg de verkeerde partij de inworp. Doei 200€
0 Vind ik leuk's
Ik stortte ik een keer 25euro op mijn account op unibet...

Ik zat dus even te genieten van het WK en dacht waarom ook niet?

Gelijk daarna wou ik 2euro inzetten op een funbet. (Honduras volgens mij) Odd was 20.00 ofzo...

Toevallig moest ik ook nog naar de wc... Dus ik wou snel inzetten, maar opeens beredeneerde ik dat ik 2keer op 2 heb geklikt...

Weg 22euro na 1minuut storten... :)

0 Vind ik leuk's
Eens zette ik op betfair 500 euro in een nachtelijke tennisfinale op Nadal odd 2, met een set achter en 3-0 achter in de tweede set zette ik 1000 in op de tegenstander odd 1.06 om de volgende morgen in ieder geval nog 60 euro over te hebben. Toen ik wakker werd de volgende ochtend bleek Nadal toch nog gewonnen te hebben. Was een duur lesje maar wel leerzaam! Nooit meer all-in en zeker nooit meer backen op zulk lage odds.
0 Vind ik leuk's
Ik heb vorig jaar 680 euro verloren, doordat Ivanovic door haar enkel ging tegen Halep. Ik had ingezet bij een break van Ivanovic in de derde set en ze kwam ook nog eens 3-0 voor. Daarna pakte ze geen game meer.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.