Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op booking points

Ik ben zelf al een tijdje bezig met het wedden op booking points. Dit gaat me erg goed af dus daarom heb ik besloten om er een topic over te maken. Ik wou eigenlijk een ledentopic aanmaken maar ik heb te weinig posts dus dan maar zo.

Ik vind deze weddenschappen veel beter te voorspellen dan andere weddenschappen zoals doelpunten of 1x2. Elke speler heeft namelijk last van frustraties en emoties. Vooral bij spelers van de underdog kunnen de frustraties hoog oplopen. Door goed je huiswerk te doen zijn de bets vaak best voorspelbaar.

Ik kijk allereerst naar de laatst gespeelde wedstrijden van een bepaalde ploeg. Ik kijk dan hoeveel gele kaarten ze per wedstrijd pakken en tegelijkertijd houd ik er rekening mee of ze tijdens het krijgen van een kaart achter stonden ja of nee. Ik bekijk het liefst zoveel mogelijk wedstrijden met een minimum van 10 wedstrijden.

Daarnaast is het handig om te weten wat voor soort ploeg het is. Sommige ploegen zijn erg agressief en anderen juist helemaal niet.

Als laatste kijk ik naar de scheidsrechter. Hoeveel kaarten geeft hij gemiddeld per match? Hoeveel kaarten heeft hij de laatste 5 of 10 wedstrijden gegeven?

Voor vanavond:

Sevilla - Fiorentina

Zoals je kan zien krijgt Sevilla gemiddeld 2.3 yellow cards per match. Fiorentina krijgt er gemiddeld 1.9. Bij elkaar krijgen ze dus gemiddeld 4.2 kaarten per match. Als we daarna naar de scheids kijken, F. Brych, zien we dat hij in 25 matches 110 kaarten heeft gegeven. Dat geeft een gemiddelde van 4,4 per game: http://www.soccerbase.com/referees/referee.sd?referee_id=1115

Als je daarbij bedenkt dat dit de semi-finals zijn en alle eerder gekregen kaarten kwijtgescholden zijn, zullen er deze match de nodige kaarten gaan vallen.

Jammer genoeg heb je bij booking points weddenschappen vaak niet veel keus. Zelf pak ik: total booking points over 40,5 @ 1,5. Je kan eventueel ook de bet total booking points by home team over 10,5 @ 1,4 pakken voor nog minder risico.

Napoli v Dnipro

Zoals je kan zien is Dnipro een erg agressieve ploeg. Ze krijgen gemiddeld 3,4 kaarten per match. Daarom wou ik hier gelijk de bet total booking points by away team over 20,5 @ 1,55 aanraden. Helaas is er bij deze match een scheids die niet echt een kaartentrekker is.

De scheids is S. Moen.

http://www.soccerbase.com/referees/referee.sd?referee_id=1144

http://www.soccerbase.com/referees/referee.sd?referee_id=1144&season_id=144

http://nl.soccerway.com/referees/svein-oddvar-moen/44902/matches/

Laatste 22 matches heeft hij 59 kaarten gegeven. Dit geeft een gemiddelde van 2,68 per match.

Hierdoor zou ik eerder voor de bet most booking points Dnipro @ 1,42 gaan. Jammer genoeg is dit niet echt een hoge odd dus je kan eventueel alsnog over 20,5 by away team pakken als je een iets hogere odd wil.

Daarnaast zijn er 2 spelers bij Dnipro waarbij de kans groot is dat die een kaart pakken.

Kankava to get a card @2,2

Fedetsky to get a card @2,8

Het is wel handig eerst op de opstelling te wachten voordat je deze bovengenoemde bets plaatst.

total booking points sevilla - fiorentina over 40,5 + most booking points Dnipro geeft samen odd 2,13. Leuke verdubbelaar dus.

Ik weet dat de odds deze keer niet echt hoog zijn, maar dit verschilt bij elke wedstrijd. Soms heb ik odds van boven de 2. Het is jammer dat er op dit gebied weinig keus qua weddenschappen is. Als iemand nog een bookie weet waar je meer keus hebt hoor ik het graag!

Als iemand nog toevoegingen heeft hoor ik het ook graag.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwemaro
07-05-2015 12:14 in Hulp en advies
174 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
sjabab:
Voor vanavond:

pique, dani alves, neymar, xabi alonso, bernat en benatia hebben allemaal al geel gehad de vorige keer. Dat betekent dat ze vanavond geen kaart mogen pakken om de finale niet te missen

Alves to get a card no @1.45
pique to get a card no @1.33
xabi alonso to get a card no @1.45
bernat to get a card no @1.11

Helaas kun je ze bij unibet niet samen in 1 combi spelen anders was dit een hele mooie geweest, maar je zou ze wel kunnen meenemen in een andere combi

Hoe kom je daarbij?

Article 22
Yellow and red cards
22.01 As a rule, a player who is sent off the field of play is suspended for the next
match in a UEFA club competition. The Control and Disciplinary Body is
entitled to augment this punishment. For serious offences the punishment can
be extended to all UEFA competition categories.
22.02 In case of repeated cautions:
a) before the group stage, a player is suspended for the next competition
match after three cautions in three different matches, as well as after the
fifth caution;
b) from the first match in the group stage, a player is suspended for the next
competition match after three cautions in three different matches, as well
as following any subsequent odd-numbered caution (fifth, seventh, ninth,
etc.).
22.03 Single yellow cards and pending suspensions are always carried forward
either to the next stage of the competition or to another club competition in the
current season.
22.04 Exceptionally, all yellow cards and pending yellow-card suspensions expire on
completion of the play-offs. They are not carried forward to the group stage.
22.05 Cautions and pending yellow-card suspensions from club competition
matches expire at the end of the season.

Bron:
http://www.uefa.com/MultimediaFiles/Download/Regulations/uefaorg/Regulations/02/09/88/17/2098817_DOWNLOAD.pdf
0 Vind ik leuk's
ondertitel
Vanavond bayern - Barca

Ik ga hier voor de bet total booking points by home team over 20,5 @ 2,05

Alhoewel de scheids geen kaartentrekker is en de meeste weinig kaarten verwachten, denk ik toch dat er minimaal 3 kaarten bij bayern vallen. Bayern moet minstens 3 doelpunten maken om de verlenging in te gaan en als Barca er ook maar 1 in weet te schieten moet bayern er al 5 maken. Ik verwacht dus dat de frustraties bij bayern vanavond erg hoog zullen oplopen. Als je dan bedenkt dat Bayern een paar dagen geleden tegen Augsburg rood en 2 gele kaarten pakte met een scheids die ook niet echt veel kaarten geeft, is het voor mij duidelijk dat Bayern erg gevoelig is voor frustratie.

Deze bet is wel een aardig risico maar ik heb er vertrouwen in. Meespelen dus op eigen risico. Ik pak hem 5/10
0 Vind ik leuk's
ondertitel
Ik mis even het punt wat je wilt maken ? Na de kwartfinales worden alle kaarten kwijtgescholden en start je op 0. Dan kun je alleen nog de finale missen door in beide halve finales een kaart te pakken of een rode kaart natuurlijk. herziende regels. Ik kan dit in jouw link ook helemaal niet terug vinden maar ik weet 100% zeker dat ze na de kwart finales kwijt worden gescholden
0 Vind ik leuk's
sjabab:
Ik mis even het punt wat je wilt maken ? Na de kwartfinales worden alle kaarten kwijtgescholden en start je op 0. Dan kun je alleen nog de finale missen door in beide halve finales een kaart te pakken of een rode kaart natuurlijk. herziende regels. Ik kan dit in jouw link ook helemaal niet terug vinden maar ik weet 100% zeker dat ze na de kwart finales kwijt worden gescholden

Hier de link waar de informatie in staat, wat betreft de gele kaarten:

http://www.soccernews.nl/news/263813/UEFA_past_regels_van_gele_kaarten_aan_om_Champions_League-finale_sterker_te_maken
0 Vind ik leuk's
Goed zijn is niet genoeg, je moet goed genoeg zijn
Aah ik zie het. Ik dacht dat de regels hetzelfde bleven in de halve finale en finale. Dus dat je bij de 3e geel pas de match erna geschorst werd. Excuus.
0 Vind ik leuk's
ondertitel
Ik zie vanavond boateng ook wel een kaart pakken @3,5. Ik pak hem wel lowstake 2/10
0 Vind ik leuk's
ondertitel
wemaro:
Aah ik zie het. Ik dacht dat de regels hetzelfde bleven in de halve finale en finale. Dus dat je bij de 3e geel pas de match erna geschorst werd. Excuus.

Geen probleem! altijd kritisch blijven ;)

Je kunt natuurlijk wel combineren met de wedstrijd morgen. heel wat spelers daar die al geel hebben. Viadal to get a card no @ 1.6 prima odd
0 Vind ik leuk's
klein funbetje

0 Vind ik leuk's
ondertitel
grote funbet

odd 44,48
0 Vind ik leuk's
ondertitel
eerste combitje is binnen. Daarmee ook gelijk de eerste 2 van grote combi. Morgen de overige 4 wedstrijden. (y)

0 Vind ik leuk's
ondertitel

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.