Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op booking points

Ik ben zelf al een tijdje bezig met het wedden op booking points. Dit gaat me erg goed af dus daarom heb ik besloten om er een topic over te maken. Ik wou eigenlijk een ledentopic aanmaken maar ik heb te weinig posts dus dan maar zo.


Ik vind deze weddenschappen veel beter te voorspellen dan andere weddenschappen zoals doelpunten of 1x2. Elke speler heeft namelijk last van frustraties en emoties. Vooral bij spelers van de underdog kunnen de frustraties hoog oplopen. Door goed je huiswerk te doen zijn de bets vaak best voorspelbaar.

Ik kijk allereerst naar de laatst gespeelde wedstrijden van een bepaalde ploeg. Ik kijk dan hoeveel gele kaarten ze per wedstrijd pakken en tegelijkertijd houd ik er rekening mee of ze tijdens het krijgen van een kaart achter stonden ja of nee. Ik bekijk het liefst zoveel mogelijk wedstrijden met een minimum van 10 wedstrijden.

Daarnaast is het handig om te weten wat voor soort ploeg het is. Sommige ploegen zijn erg agressief en anderen juist helemaal niet.


Als laatste kijk ik naar de scheidsrechter. Hoeveel kaarten geeft hij gemiddeld per match? Hoeveel kaarten heeft hij de laatste 5 of 10 wedstrijden gegeven?


Voor vanavond:

Sevilla - Fiorentina

Zoals je kan zien krijgt Sevilla gemiddeld 2.3 yellow cards per match. Fiorentina krijgt er gemiddeld 1.9. Bij elkaar krijgen ze dus gemiddeld 4.2 kaarten per match. Als we daarna naar de scheids kijken, F. Brych, zien we dat hij in 25 matches 110 kaarten heeft gegeven. Dat geeft een gemiddelde van 4,4 per game: http://www.soccerbase.com/referees/referee.sd?referee_id=1115


Als je daarbij bedenkt dat dit de semi-finals zijn en alle eerder gekregen kaarten kwijtgescholden zijn, zullen er deze match de nodige kaarten gaan vallen.


Jammer genoeg heb je bij booking points weddenschappen vaak niet veel keus. Zelf pak ik: total booking points over 40,5 @ 1,5. Je kan eventueel ook de bet total booking points by home team over 10,5 @ 1,4 pakken voor nog minder risico.


Napoli v Dnipro

Zoals je kan zien is Dnipro een erg agressieve ploeg. Ze krijgen gemiddeld 3,4 kaarten per match. Daarom wou ik hier gelijk de bet total booking points by away team over 20,5 @ 1,55 aanraden. Helaas is er bij deze match een scheids die niet echt een kaartentrekker is.

De scheids is S. Moen.

http://www.soccerbase.com/referees/referee.sd?referee_id=1144

http://www.soccerbase.com/referees/referee.sd?referee_id=1144&season_id=144

http://nl.soccerway.com/referees/svein-oddvar-moen/44902/matches/

Laatste 22 matches heeft hij 59 kaarten gegeven. Dit geeft een gemiddelde van 2,68 per match.

Hierdoor zou ik eerder voor de bet most booking points Dnipro @ 1,42 gaan. Jammer genoeg is dit niet echt een hoge odd dus je kan eventueel alsnog over 20,5 by away team pakken als je een iets hogere odd wil.


Daarnaast zijn er 2 spelers bij Dnipro waarbij de kans groot is dat die een kaart pakken.


Kankava to get a card @2,2

Fedetsky to get a card @2,8


Het is wel handig eerst op de opstelling te wachten voordat je deze bovengenoemde bets plaatst.


total booking points sevilla - fiorentina over 40,5 + most booking points Dnipro geeft samen odd 2,13. Leuke verdubbelaar dus.


Ik weet dat de odds deze keer niet echt hoog zijn, maar dit verschilt bij elke wedstrijd. Soms heb ik odds van boven de 2. Het is jammer dat er op dit gebied weinig keus qua weddenschappen is. Als iemand nog een bookie weet waar je meer keus hebt hoor ik het graag!


Als iemand nog toevoegingen heeft hoor ik het ook graag.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar wemaro
Country flagwemaro in 7-05-2015 14:14 Hulp en advies
in 7-05-2015 14:14 Hulp en advies
174 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Daar zijn we weer. Hopelijk gaat het net zo goed als vorig jaar.

Voor vanavond een mooie value bet:

Lyon - Valencia
Total cards away team over 2,5 @ 1.88

Veel frustratie bij beide teams. Valencia moet het doen zonder Alves(keeper) en Gaya(linksback). Hierdoor zal valencia problemen hebben achterin en hopelijk agressiever gaan spelen. Valencia houd sowieso al van kaarten pakken en ook de scheids is lekker gul wat betreft kaarten. Vorige CL wedstrijd 10 kaarten gegeven.

bron: http://nl.soccerway.com/matches/2015/09/29/europe/uefa-champions-league/olympique-lyonnais/valencia-club-de-futbol/2146870/?ICID=HP_MS_02_07
0 Vind ik leuk's
ondertitel
wemaro:
Daar zijn we weer. Hopelijk gaat het net zo goed als vorig jaar.

Voor vanavond een mooie value bet:

Lyon - Valencia
Total cards away team over 2,5 @ 1.88

Veel frustratie bij beide teams. Valencia moet het doen zonder Alves(keeper) en Gaya(linksback). Hierdoor zal valencia problemen hebben achterin en hopelijk agressiever gaan spelen. Valencia houd sowieso al van kaarten pakken en ook de scheids is lekker gul wat betreft kaarten. Vorige CL wedstrijd 10 kaarten gegeven.

bron: http://nl.soccerway.com/matches/2015/09/29/europe/uefa-champions-league/olympique-lyonnais/valencia-club-de-futbol/2146870/?ICID=HP_MS_02_07


De late kaarten zijn altijd het leukst. Ik had zelf totaal aantal kaarten over 4,5 dus die was ook nog mooi op tijd binnen.
Ik zal voortaan mijn tips ook weer in dit topic delen:)
0 Vind ik leuk's
0 Vind ik leuk's
ondertitel
Voor vanavond twee wedstrijden in de Copa del Rey waar waar mij betreft value op zit.

Real Betis - Sevilla - over 7,5 cards @ 1,87

deze wedstijd begint over 3 kwartier. Altijd een beladen wedstrijd (derby) waar over het algemeen al een kaartje of 8 a 9 valt. Nu Betis flink onder druk staat na de beschamende 0-4 thuisnederlaag tegen het kleine Eibar wil het zich in deze thuiswedstrijd tegenover hun eigen publiek bewijzen. Zeker in deze stadsderby zullen ze nog een stapje extra zetten wat imo voor veel kaarten zal zorgen. De scheidsrechter van vanavond geeft sowieso al gemiddeld zo'n 7 kaarten per wedstrijd dus aan hem zal het ook niet liggen.

Barcelona - Espanyol - over 4,5 cards @ 1,56

ook een stadsderby. Deze twee teams stonden toevallig afgelopen weekend ook al tegenover elkaar. Espanyol weerhield Barcelona deze wedstrijd knap van scoren af, maar hier hadden ze wel het nodige schop- en vliegwerk voor nodig. De wedstrijd eindigde redelijk opgefokt en ik denk dat de spelers niet genoeg tijd hebben gehad om dit helemaal te laten berusten. Een kaartje of 5/6 zie ik hier zeker wel vallen.

Good luck!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.