Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op gelijke spelen: Engeland en Frankrijk interessant

Ik heb zojuist een artikel geschreven over het wedden op gelijke spelen. Uit mijn 'onderzoek' komen een aantal leuke en opmerkelijke feiten naar voren over het huidige seizoen.

Waar zijn de meeste gelijke spelen dit seizoen:
Nederlandse Eredivisie: 23,08%
Engelse Premier League: 30,77%
Duitse Bundesliga: 17.17%
Turkse SuperLiga: 24,24%
Spaanse Primera Division: 20,00%
Franse Lique 1: 32,50%

Lees meer in het volgende artikel:
http://www.voetbalwedden.net/artikelen/meeste-gelijke-spelen-komen-dit-seizoen-in-frankrijk-voor/

Heb je opmerkingen, aanvullingen of kritische noten dan zijn deze natuurlijk van harte welkom! Plaats ze gerust in dit topic :-)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vw-crew
Country flagvw-crew in 10-11-2010 22:20 Hulp en advies
in 10-11-2010 22:20 Hulp en advies
2 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Altijd interresant om artikelen te lezen over strategieen! Goed bezig (y)

Alleen mijn kant van het verhaal is dat clubs niet voetballen om gelijk te spelen maar om te winnen :) Ik vind het daarom wel gevaarlijk om dan op gelijkspel te betten.
Ook aangezien dat bij speelronde 9 t/m 12 in Premier League maar 7 gelijken spelen zijn gevallen, kan je een groot verlies maken. Je zet dan 4x 10 euro in en wint maar 7x3,80. Een verlies dus van 40 - 26,80 = 13,20!
0 Vind ik leuk's
Dit soort percentages kunnen natuurlijk nog wel veranderen en ik ben benieuwd of deze percentages aan het einde van het seizoen nog in de buurt komen van de percentages van nu.
0 Vind ik leuk's
Unibet

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.