Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

wedden op schoten op goal

je kan de optie

most shots on goal over 7,5 kiezen deze staat dan dan op 7,5

moet het team dan vaker als 7,5?? keer op goal hebben gschoten???

dus 8 keer neem ik aan
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jackbauer
Country flagjackbauer in 17-06-2010 11:05 Hulp en advies
in 17-06-2010 11:05 Hulp en advies
25 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
[quote]nou is het helemaal mooi!!!!!!!!

totaal schoten thuisploeg stond op 2,10!!!
krijg ik uibetaald als 1,00!!!!..dus mn inzet trug!!!

Dat is wel raar dan. Ik neem aan dat unibet dit correct zal behandelen en gewoon die 45.90 extra zal uitbetalen. Hadden ze de weddenschap soms nog niet verwerkt ? Bij schoten op het doel kunnen wellicht nog wat haken en ogen aan zitten voordat het juist verwerkt is. Ik ben wel benieuwd wat er op je wedcoupon staat.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
wat betreft het verwerken ging het al raar
normaal gesprken is alles binnen een half uur na de wedstrijd verwerkt
vanmorgen om 1130 was er nog niks gebeurd
0 Vind ik leuk's
[quote]wat betreft het verwerken ging het al raar
normaal gesprken is alles binnen een half uur na de wedstrijd verwerkt
vanmorgen om 1130 was er nog niks gebeurd

Wat dat betreft ben ik zeer benieuwd wat Unibet hierover gaat mailen want dit is wel heel raar zeg.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
[quote][quote]wat betreft het verwerken ging het al raar
normaal gesprken is alles binnen een half uur na de wedstrijd verwerkt
vanmorgen om 1130 was er nog niks gebeurd

Wat dat betreft ben ik zeer benieuwd wat Unibet hierover gaat mailen want dit is wel heel raar zeg.

Ja, hou ons graag even op de hoogte. Ik ben ook erg benieuwd!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
tot zover geen mail teruggehad, denk dat ik dalijk ff bel ( volgens mij kun je 24/7 contact opnemen)

blijft raar dat de andere weddenschap wel goed is gegaan van 45 euro ( toevallig ook van het aantal schoten op doel, maar dan van ghana, deze stond op 2,00 ) hiervoor gewoon 90 euro gestort gekregen
0 Vind ik leuk's
nou breekt mn klomp!!!

heb gebeld met unibet
die zeiden dat ik mn geld terug had gehad omdat ik precies op de 5.0 schoten zat terwijl ik had gebed op over 5.0

ik heb de wedstrijd gezien en de vs had al voor de 80ste minuut hun 6e schot op goal al gehad

stond zelfs ook op de live wedstrijd van v.i ( unibet zei dat hun 6e schot in de velenging was)

wat kan ik nou doen???? wedstrijd ergens terug bekijken???
0 Vind ik leuk's
heb de pagina op mn computer staan van live wedstrijd

schoten bij de

5,23,35,47,62 pingel,en de 76te minuut

6 schoten dus!!
0 Vind ik leuk's
[quote]nou breekt mn klomp!!!

heb gebeld met unibet
die zeiden dat ik mn geld terug had gehad omdat ik precies op de 5.0 schoten zat terwijl ik had gebed op over 5.0

ik heb de wedstrijd gezien en de vs had al voor de 80ste minuut hun 6e schot op goal al gehad

stond zelfs ook op de live wedstrijd van v.i ( unibet zei dat hun 6e schot in de velenging was)

wat kan ik nou doen???? wedstrijd ergens terug bekijken???

Ik weet het niet misschien dat je die wedstrijd kan terugzien bij uitzending gemist. Wel zuur ik zou het zelf ook weer gaan controleren. En wat voor soort schoten worden er bedoeld. Bijv VI.nl telt bijv ook schoten die net over zijn. Unibet telt misschien alleen de schoten tussen de doelpalen.
0 Vind ik leuk's
Unibet
sjaaa

bij vi tond ook 6 schoten op doel, misschien zat er ergens een half schot/voorzet tussen
maar ja........
0 Vind ik leuk's
Dan is het toch over de 5.5 schoten op het doel ? Welke voorwaarden stelt unibet precies bij schoten op het doel ?
0 Vind ik leuk's
Unibet

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.