Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden verdubbelstrategie uitproberen

Ik heb het artikel laatste gelezen van de verdubbelstrategie. je plaatst een weddenschap voor 1 euro en de quotering moet hoger zijn dan 2 of hoger. verlies je deze dan zetten je 2 euro in. Je maakt telkens minimaal 1 euro winst. Ik ben deze is uit gaan proberen en wat er in het artikel staat is wel correct.

Alleen dat er telkens maar weddenschap afgesloten mocht worden stond mij niet zo aan, dus ik ben er gelijk met een paar begonnen. 50 euro gestort en aan de gang gegaan. ik wilde zo snel mogelijk resultaat en ben dus ook op onbekende wedstrijden gaan inzetten. Dat is niet helemaal goed uitgepakt want na 5 dagen was ik alles kwijt!

Daarna opnieuw 50 euro gestort en mijn tactiek is dat ik de wedstrijden van 1,2 en 4 euro op onbekende mag doen en van 8, 16, 32 een weddenschap plaats waar de kans groot is dat ik die correct heb.

Het voordeel hiervan is dat ik gister op AC Milan had gezet en ik zat al bij 32 euro. Quotering was 2,85 dus je wint dan die ene euro maar ook nog eens 32 x 0,85. en zo kan je telkens lekker je winst pakken.

Ik ben nu bijna aan de 126 euro gekomen en dan ga ik niet meer weddenschappen plaats van 1 euro maar van 2euro. Kijken hoelang ik dat ga volhouden.

Iemand deze strategie weleens uitgeprobeerd??
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar oomen
Country flagoomen in 15-11-2010 16:01 Hulp en advies
in 15-11-2010 16:01 Hulp en advies
10 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Deze strategie staat ook op het forum https://www.voetbalwedden.net/forums/verdubbelings-strategie/

Mensen hebben het wel eens geprobeerd, maar hebben vaak het geduld er niet voor om elke keer met 1 euro te beginnen :)

Zou wel leuk zijn als je je bets hier gaat posten zodat je kunt laten zien dat het ook daadwerkelijk werkt :)
0 Vind ik leuk's
Ik speel deze strategie ook, start op 1.25. Ik heb maximaal op 5,- gezeten, want ik win er altijd wel 1 van de eerste 3. Ik zou de bets goed uit te zoeken zonder te gokken op competities waar je helemaal geen weet van hebt. 1,2 en 4,- weddenschappen gaan 'gokken' is mij iets te riskant. ;)

Is er een dag geen leuke wedstrijden om op te zetten pak ik weleens twee 'zekerheidjes' met totaal een quotering van meer dan 2.

Pas wel op, volgens mij is dit officieel illegaal. Als je bookie erachter komt kan ze je account verwijderen (heb ik mij laten vertellen). Om risico's in te dekken kun je het systeem bij meerdere bookies tegelijk spelen.

In ieder geval mooi dat het je goed af gaat, lekker van de winst van AC Milan :). Wie weet kunnen we elkaars >2,- tips delen, ik lees het wel (y).
0 Vind ik leuk's
Aziatisch gehandicapt
Is dat echt illegaal ja? Ik kan wel begrijpen als je dit met enorme bedragen doet en je telkens bij iedere weddenschap een paar honderd euro wint. Maar goed ze moeten als het zo is ook een lijn trekken.
Voor vanavond heb ik nog staan:

Pescara - Ascoli
0 Vind ik leuk's
Sedan - Ajaccio over 2.5 @2.15

Sedan is de ploeg met de meeste overs in de competitie. Verder waren 4 v/d laatste 5 thuiswedstrijden overs. Kortom; prima odd om te verdubbelen.
0 Vind ik leuk's
Aziatisch gehandicapt
[quote]Sedan - Ajaccio over 2.5 @2.15 Sedan is de ploeg met de meeste overs in de competitie. Verder waren 4 v/d laatste 5 thuiswedstrijden overs. Kortom; prima odd om te verdubbelen.

feli :D
0 Vind ik leuk's
Uitslag; Sedan 4 - Ajaccio 1

Op naar de volgende ;), onzemichael thnx.
0 Vind ik leuk's
Aziatisch gehandicapt
[quote]Uitslag; Sedan 4 - Ajaccio 1 Op naar de volgende ;), onzemichael thnx.

Deze verdubbelings strategie is inderdaad eerder onder handen genomen door 'Kwaak'. Hij/Zij heeft er een topic over gestart via onderstaande link.

- https://www.voetbalwedden.net/topic/de-verdubbelings-strategie-proberen-209/

[quote]Ik heb het artikel laatste gelezen van de verdubbelstrategie. je plaatst een weddenschap voor 1 euro en de quotering moet hoger zijn dan 2 of hoger. verlies je deze dan zetten je 2 euro in. Je maakt telkens minimaal 1 euro winst. Ik ben deze is uit gaan proberen en wat er in het artikel staat is wel correct.

Alleen dat er telkens maar weddenschap afgesloten mocht worden stond mij niet zo aan, dus ik ben er gelijk met een paar begonnen. 50 euro gestort en aan de gang gegaan. ik wilde zo snel mogelijk resultaat en ben dus ook op onbekende wedstrijden gaan inzetten. Dat is niet helemaal goed uitgepakt want na 5 dagen was ik alles kwijt!

Daarna opnieuw 50 euro gestort en mijn tactiek is dat ik de wedstrijden van 1,2 en 4 euro op onbekende mag doen en van 8, 16, 32 een weddenschap plaats waar de kans groot is dat ik die correct heb.

Het voordeel hiervan is dat ik gister op AC Milan had gezet en ik zat al bij 32 euro. Quotering was 2,85 dus je wint dan die ene euro maar ook nog eens 32 x 0,85. en zo kan je telkens lekker je winst pakken.

Ik ben nu bijna aan de 126 euro gekomen en dan ga ik niet meer weddenschappen plaats van 1 euro maar van 2euro. Kijken hoelang ik dat ga volhouden.

Iemand deze strategie weleens uitgeprobeerd??

Ik denk dat je vanuit je gedachte niet te veel met geld bezig moet zijn maar juist procentueel moet denken. Een winst van 100 euro als je met 1000 start (10% winst) is hetzelfde als 10 euro winst als je met 100 euro start. Kortom, als je met kleine bedragen een winst kan maken, kan je langzaam de inzet vergroten.

Lees hiervoor ook het artikel over het Taarten systeem:
- https://www.voetbalwedden.net/artikelen/hoeveel-zet-ik-op-mijn-weddenschap-in-het-taart-model/

Succes allemaal!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Zweden - Duitsland 2 @2.25 (Unibet)

Zlatan krijgt rust tegen Duitsland. Verder laat Löw een aantal jongelingen starten die zich zeker pogen te bewijzen. Een gokje waard volgens mij.
0 Vind ik leuk's
Aziatisch gehandicapt
Ja dat is ook een mooie inderdaad. Gister Pescara-Ascoli verloren maar vandaag met inzet 16 euro weer goed gemaakt met Atlético Tucumán - Rosario Central a 2,05. Ik ga de tip van Duitsland zeker te harte nemen! Nog 2 weddenschappen moet ik plaatsen van 8 euro en daarna ga ik over na de minimaal 2 voorspellingen. Bankroll op dit moment 129.95.

Maar kan iemand mij uitsluitsel geven of dit daadwerkelijk ook mag, deze strategie?
0 Vind ik leuk's
[quote]Zweden - Duitsland 2 @2.25 (Unibet)

Zlatan krijgt rust tegen Duitsland. Verder laat Löw een aantal jongelingen starten die zich zeker pogen te bewijzen. Een gokje waard volgens mij.

Ik had gelezen dat Low veel grote namen rust geeft. Dus om op deze match te betten wordt hierdoor zeker interessant :p
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.