Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedstrijd gestaakt, wat gebeurt er met mijn weddenschap?

wie weet wat er gebeurt met een wedstrijd die gestaakt wordt ik heb een Engelse wedstrijd namelijk Wycombe wanderers-fleetwood town wiet iemand hier wat er met deze wedstrijd is gebeurt en wanneer hij wordt gespeeld en hoe zit het met mijn lopende weddenschap mvg en een gelukkig nieuwjaar aan iedereen hier
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar juan32
Country flagjuan32 in 29-12-2013 20:47 Hulp en advies
in 29-12-2013 20:47 Hulp en advies
6 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
http://www.wycombewanderers.co.uk/news/article/fleetwood-fixture-off-1261095.aspx
Veld onbespeelbaar en nog geen nieuwe datum gevonden.
Wedstrijd zal morgen of overmorgen wel void verklaard worden en dan heb je je inzet terug ;-)
0 Vind ik leuk's
Als een wedstrijd wordt gestaakt, dan telt die bet niet mee in je combo..(als je n combo hebt althans). Als die desbetreffende match binnen de 48 uur alsnog wordt gespeeld, dan moet je daar op wachten...Wordt die match NIET binnen de 48 uur gespeeld, dan wordt de odd teruggezet naar @1.00(telt dus gewoon niet mee).
Gelukkig nieuwjaar aan iedereen en de allerbeste wensen voor 2014!
0 Vind ik leuk's

Hoi , ik ben nieuw heb een vraag is er nog een PS4 Fifa20 beschikbaar? .Mvg

0 Vind ik leuk's
Op vr. mrt.. 2020, 22:27 schreef Atlas_Lion85:

Hoi , ik ben nieuw heb een vraag is er nog een PS4 Fifa20 beschikbaar? .Mvg

????

0 Vind ik leuk's
Met vriendelijke groet, Gelijkspelletje21

Ik bedoelde toernooi waar ik nog aan kan deelnemen ? :-)

0 Vind ik leuk's
Op za. mrt.. 2020, 11:00 schreef Atlas_Lion85:

Ik bedoelde toernooi waar ik nog aan kan deelnemen ? :-)

Dat is een ander topic, haha. Dit is het topic over afgelaste wedstrijden. Toevallig organiseer ik samen met @SvenM het FIFA toernooi, dus als je ff je PSN gebruikersnaam en telefoonnummer via een PM naar me stuurt, zal ik je toevoegen.

1 Vind ik leuk's
Met vriendelijke groet, Gelijkspelletje21

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.