Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Welke sites gebruik je voor je betting?

Hoi allemaal,

Ik ben al enige tijd lid van Voetbalwedden.net en volg diverse topics met veel plezier.

Ik heb dit topic geopend, omdat ik dacht dat het misschien wel leuk was om een topic te openen waarin men aangeeft welke sites je regelmatig raadpleegt voor het plaatsen van je tips/bets.

Op die manier kunnen we misschien een lijstje maken met een aantal waardevolle sites?!

Ik ben benieuwd naar de reacties :) .

Groeten,
Daydream85
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar daydream
Country flagdaydream in 28-08-2014 08:17 Hulp en advies
in 28-08-2014 08:17 Hulp en advies
8 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op blogabet staan er soms wel handige tips die andere mensen spelen.. OP die site kun je ook mensen volgen
0 Vind ik leuk's
www.betexplorer.com
www.vitisport.nl (stats en voorspellingen)
www.whoscored.com
www.sofascore.com
www.futbol24.com
en voetbalwedden natuurlijk

Deze sites gebruik ik om een studie te maken per bet daarnaast print ik ieder seizoen de eindrangschikking uit vd belgische, nederlandse, franse, engelse (tot 4de klasse), duitse, spaanse en italiaanse competitie om vlot te kunnen werken
om jullie een idee te geven..als ik een systeembet plaats dan ben ik er zon anderhalf tot 2u mee bezig om hem op te zetten.
0 Vind ik leuk's
"zij die enkel winnen zijn verslaafd"
Ik gebruik meestal de site: http://www.betrush.com/

Hier staan een paar goede tippers die ik wel eens volg.
0 Vind ik leuk's
vinnie4451:
www.betexplorer.com
www.vitisport.nl (stats en voorspellingen)
www.whoscored.com
www.sofascore.com
www.futbol24.com
en voetbalwedden natuurlijk

Deze sites gebruik ik om een studie te maken per bet daarnaast print ik ieder seizoen de eindrangschikking uit vd belgische, nederlandse, franse, engelse (tot 4de klasse), duitse, spaanse en italiaanse competitie om vlot te kunnen werken
om jullie een idee te geven..als ik een systeembet plaats dan ben ik er zon anderhalf tot 2u mee bezig om hem op te zetten.
Al die sites die je daar hebt neergezet zijn zo goed als waardeloos, behalve whoscored.com waar wel bruikbare previews en info worden gegeven. Voor de rest zijn het simpele stats sites waar je zeker niet mee van de bookmaker gaat winnen.

Beter gewoon naar de officieel club sites en lokale online nieuws kranten surfen, zo heb je de beste en betrouwbaarste info van wedstrijden.
0 Vind ik leuk's
Hier is al een topic over en om alle ingediende sites centraal en op 1 topic te houden is het beter om in dat topic verder te gaan.

https://www.voetbalwedden.net/topic/handige-websites-mbt-voetbalwedden-598/
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
voor mij zijn ze niet waardeloos mojos, maar ja wie ben ik hé.....trouwens uw post was zeer waardevol
0 Vind ik leuk's
"zij die enkel winnen zijn verslaafd"
Bedankt voor de reacties allemaal :) !!

Oke Wedden, ik had dat topic nog niet gezien moet ik toegeven .. Maar dan houden we het bij dat topic :)
0 Vind ik leuk's
Dan zet ik hier wel een slotje op zodat dit onderwerp op https://www.voetbalwedden.net/topic/handige-websites-mbt-voetbalwedden-598/ verder kan gaan :)
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.