Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Ik ben nieuw in de wedden wereld: wie wil helpen?

Hallo allemaal, ik ben nieuw in het wedden op voetbal en wil graag het een en ander leren. Wie kan mij hierin helpen en mij een beetje op weg helpen waar op te letten?

Waar moet ik op letten? Wie kan ik volgen? Welke competities kun je het best volgen? Alle hulp is welkom.

Groetjes Emy
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar kleim1982
Country flagkleim1982 in 5-03-2015 22:03 Hulp en advies
in 5-03-2015 22:03 Hulp en advies
4 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
kleim1982:
Hallo allemaal, ik ben nieuw in het wedden op voetbal en wil graag het een en ander leren. Wie kan mij hierin helpen en mij een beetje op weg helpen waar op te letten? Waar moet ik op letten? Wie kan ik volgen? Welke competities kun je het best volgen? Alle hulp is welkom.


Welkom op het forum :)

Ik zou zeggen, kijk eens rond tussen de artikelen: https://www.voetbalwedden.net/artikelen/

Vooral deze is nuttig.. https://www.voetbalwedden.net/artikelen/hoeveel-zet-ik-op-mijn-weddenschap-in-het-taart-model/ en deze... https://www.voetbalwedden.net/artikelen/10-tips-om-rijk-te-worden-met-wedden-op-voetbal/

Er staat veel in het forum. Hou het leuk voor jezelf, zet geen geld in dat je niet kan missen en zet niet op je favoriete club in. Dat gaat een keer fout. Maak geen grote combi's en probeer niet voor het snelle geld te gaan.

Succes!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Mijn tip is in het begin kleine bedragen inzetten. Blind volgen van tips van willekeurige mensen is geen aanrader. Verder zijn combinatieweddenschappen ook niet bevorderlijk als je voor lange termijn winst wilt spelen.