Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

De winnende taktieken van een wedder

Hallo,

Ik kijk erg veel op dit forum naar nieuwe wedstrijdtaktieken. Vaak zit daar wel leuk materiaal bij.
Ik volg ook graag anderemensen hun taktiek. Zo ben ik nu bvb bezig met een + 2.5 taktiek, al lijkt het geen succes te worden.

Mijn vraag is nu echter de volgende:
Zijn er nu taktieken die eigelijk echt werken? Want ik heb de indruk dat iedere taktiek die ik hoor, zie, lees op probeer op lange termijn alleen maar verlies gast opleveren.

Welke werken nu echt? Welke zijn bewezen een goede taktiek te zijn?

Groeten Brecht
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar brecht01
Country flagbrecht01 in 30-10-2014 00:04 Hulp en advies
in 30-10-2014 00:04 Hulp en advies
4 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Topics beginnen een beetje op elkaar te lijken, maar ook hier een poging.

Een winnende tactiek is gebaseerd op discipline, geduld en bankroll management.

Begin klein en volg alleen tippers waarvan je weet dat deze persoon een goede ROI draait en een flinke sample heeft. Niet zo maar iemand die van alles wat los en vast zit tipt, je kunt geen verstand hebben van 10 competities of sporten.

2 hooguit 3 sporten/competities is haalbaar voor een tipper. Tenzij je value gaat spotten, door middel van value spotten, zit een bookie hoger dan andere bookies, vooral tov de asians.

Zoek ook vooral naar steek woorden als bankroll management, ROI en niet op allerhande tactieken enkel gebaseerd op statistieken e.d. Ga je niet winnen, bookies zijn daar beter in.

Succes.
0 Vind ik leuk's
Ik kan enkel maar beamen wat hier reeds gezegd wordt.
Ik heb een tijd op zowat alles gewed van competities, eveneens ploegen waar ik zo goed als niet van weet. Dit is toch over het algemeen zeker geen goed idee.
Ik probeer me nu te focussen op het voetbal in de bekendere competities (Engeland, België, Nederland). Verder durf ik ook nog eens wedden op de topploegen in andere competities of Champions Leaugue. Over het algemeen wed ik meer op goals dan ploegen. Ik probeer zo veel mogelijk voorbeschouwingen te lezen en statistieken van de laatste weken te analyseren.
Verder speel ik ook op tennis omdat ik het goed volg + aankomende NBA seizoen (wegens vanaf men 10 jaar basket spelen en dit altijd te volgen).

Ik speel trouwens ook de +2,5. Ik gebruik hier de strategie van Pico mee (is een topic van) en hier heb ik momenteel 19% winst mee. Laatste 5 wedstrijden bekijken van beide ploegen en tips hier op de site volgen.

Strategieën volgen lijkt me al meer voor gevorderden. Ook ik ben meermaals de mist in gegaan met bijvoorbeeld stappenplannen. Ik zou het in begin meer bij single bets/kleine combinaties houden met een goede BRM.

Vooral uzelf niet bedriegen en discipline zijn belangrijk, wijk niet af van vooropgestelde acties.
0 Vind ik leuk's
Dank u voor de tips, maar dat is eigelijk niet wat ik bedoelde:

Ik bedoel:

Van alle uitgeprobeerde taktieken die we hier nu hebben.
Welke hebben nu echt bewezen om een goede en werkende taktiek te zijn.
Want meestal sterft ieder topic uiteindelijk aan een stille dood.

Ik had graag een overzicht gehad.

BVB: van de 300 uitgeteste taktieken komen er bijvoorbeeld 6 taktieken uit die écht werken.
Taktieken die na 500 weddenschappen nog steeds winstgevend lijken te zijn.

0 Vind ik leuk's
Als een topic sterft zoalss bijna altijd zegt dat genoeg over die tactiek natuurlijk :)

Ik denk dat zeer persoonsgebonden is.
De tactieken die voor mij het beste werken kunnen voor u net anders zijn. Als er 1 strategie zo goed was zou iedereen hem spelen en het forum er vol van staan.

Ik heb er een vijftal geprobeerd laatste jaar en draai enkel zeer goed op 2,5 goals die ik momenteel speel. Ik ben nu eveneens bezig met het opzetten van een nba quarter home team strategie.
Ik ben gefaald met sommige andere strategien zoals stappenplan.

Een goede tipper ziet value bets, ook ik heb het hier nog moeilijk mee maar dit lijkt mij toch leest winstgevende.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.