Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Winnende teams layen in laatste minuten

Tijd om weer iets nieuws uit te testen. Ik ga in dit topic teams layen die voorstaan met nog een paar minuten te spelen. Ik ga het vooral op de eredivisie doen. Er zijn de laatste tijd veel rare eindfases hier vindt ik. Gister ook weer met Vitesse, er moet hier geld uit te halen zijn.
1. Alle wedstrijden waarop ik inzet kijk ik ook live
2. Alle odds moeten lager zijn dan 1.3
3. Elke bet is tussen de 3/10 en 5/10 van mijn stake. Ik begin met een bankroll van 100 euro
Als ik gemiddeld rond de 1.2 blijf layen moet ik 1 op de 4 of 5 goed layen om breakeven te draaien.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vivoex
Country flagvivoex in 2-10-2011 08:15 Hulp en advies
in 2-10-2011 08:15 Hulp en advies
13 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
comeyer:
Allemaal natte vinger werk zulke weddenschappen, heeft niks met strategie te maken vind ik. Alhoewel alles eigenlijk een strategie is

Natte vinger werk is als je alle ploegen gaat layen aan het eind van de wedstrijd. als je constant rond de 1.25 blijft layen moet je 1 op de 4 goed hebben om breakeven te draaien. Lijkt me dat hiervoor zeker een strategie omheen in elkaar valt te knutselen om winst te draaien.
[quote]wat je het beste kunt doen is 0-0 layen valt veel winst mee te behalen
En in 1 klap heel veel geld te verliezen. Bij dit systeem gaat het er juist om dat je veel fout kan hebben met zo min mogelijk geld te verliezen.
0 Vind ik leuk's
comeyer:
Allemaal natte vinger werk zulke weddenschappen, heeft niks met strategie te maken vind ik. Alhoewel alles eigenlijk een strategie is

Van deze post kan ik echt geen chocola maken. Je spreekt jezelf trouwens ook nog eens gruwelijk tegen. :s
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de statistieken, vivoex! De value ligt doorgaans bij de underdog (of beter gezegd: bij het resultaat dat men niet verwacht), dus ik geef je 'strategie' zeker wel kans van slagen. :)
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Met Layen 0-0 heb ik wel wat geld gewonnen.Maar dan moet je odd lager dan 2.00 zijn .Rond de 70 ste minuut.
Dan win je 2l x je inzet. ik deed meestal 50 euro.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.