Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Zijn je gegevens wel veilig bij de bookmakers?

Hey allemaal,
Zit al een lange tijdje in de wedwereld maar mijn vraag is waar ik nog steeds mee zit. Hoe weet je wel zo zeker dat er geen misbruik wordt gemaakt van je gegevens. Je geeft kopie van je id waar je bsn op te zien is en je address en je geboortedatum.
Weet iemand hier en antwoord op of is er geen zekerheid dat je gegevens veilig worden gehouden bij en bookie.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar moremoney24
Country flagmoremoney24 in 16-04-2013 14:24 Hulp en advies
in 16-04-2013 14:24 Hulp en advies
4 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Dat blijft altijd een vraag die je niet kan beantwoorden. Zijn je gegevens wel veilig bij een hotel als ze een kopie van je legitimatiebewijs maken, of bij een bank of bij de overheid?
Bookmakers gebruiken vaak een 'https' verbinden maar het blijft altijd zo 'veilig als de zwakste schakel in de keten'. Dat kan een schoonmaker zijn op het kantoor van een bookmaker die toevallig iets ziet en hier misbruik van maakt.
Kortom, ze zullen hun best doen (net als banken etc etc) maar 100% zeker weet je het nooit. Mijn tip: niet te druk om maken!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
vw-crew:
Dat blijft altijd een vraag die je niet kan beantwoorden. Zijn je gegevens wel veilig bij een hotel als ze een kopie van je legitimatiebewijs maken, of bij een bank of bij de overheid?
Bookmakers gebruiken vaak een 'https' verbinden maar het blijft altijd zo 'veilig als de zwakste schakel in de keten'. Dat kan een schoonmaker zijn op het kantoor van een bookmaker die toevallig iets ziet en hier misbruik van maakt.
Kortom, ze zullen hun best doen (net als banken etc etc) maar 100% zeker weet je het nooit. Mijn tip: niet te druk om maken!

Vw-crew bedankt voor je reactie bedoel bijvoorbeeld bij surebets heb je veel bookies nodig.
Dus vaker je bsn nummer sturen en adress dan heb je meer risico denk ik ?
0 Vind ik leuk's
Ik zou wel sowieso kijken of een bookie betrouwbaar is, als de site met .tk eindigt weet je sowieso dat er iets niet pluis is. Als ik een nieuwe bookie zoek google ik hem meestal en zoek ik hier naar ervaringen. Zoals vw-crew al zei: zeker weten doe je nooit, maar je kan de kansen bijvoorbeeld fraude wel verkleinen.
0 Vind ik leuk's
Pluk het moment, want een hele dag lukt je toch niet!
Daar let ik sowizoo op vw-crew hebt gelijk kans is klein maar kan .
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.