Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Interview met de vaste kracht van VW: Vincent129

Mogen we jullie voorstellen aan een zeer gewaardeerd lid hier op de site: Vincent129. Vincent is inmiddels een goede kracht van deze site en van alle markten thuis. Vincent is voor voetbalwedden de schakel tussen de leden en de crew. Hij is altijd bereid te luisteren en geeft vaak de juiste adviezen. een taak die hij samen met Suprer en Mafapo erg goed oppakt. Naast deze support blijkt dat het spelletje wedden hem ook aardig ligt. Hij was afgelopen maand erg winstgevend met het Amerikaanse basketbal (zie topic) en bij de start van de Japanse competitie moeten wij hem ook maar eens gaan volgen. Wie is deze nuchtere student? Voetbalwedden sprak hem afgelopen week!
Wie is Vincent129?
Momenteel volg ik de studie bedrijfseconomie in Zwolle, ben werkzaam in een supermarkt als vulploegmedewerker, ergens moet het geld vandaan komen om te wedden. Mijn hobby’s zijn voetballen, beetje gamen, uitgaan. Verder ben ik erg sportief en volg allerlei soorten sport. Ik ben een trouwe FC Groningen supporter en hing als jochie van 6 als in de hekken, nu 15 jaar later heb ik nog steeds een seizoenskaart en bezoek ik alle thuiswedstrijden.

Levensmotto
Geniet van het leven!
Voetbalwedden is voor mij....
Voetbalwedden is voor mij best belangrijk, ik kijk elke dag naar tips en lees forumtopics van andere leden om mijn bankroll te laten groeien. Ik ben er dag en nacht mee bezig. Als ik veel vrijetijd heb ben ik hier heel vaak te vinden, vaak zijn er altijd wel leden online waar je veel contact mee hebt en bespreek je de laatste bets mee door. Momenteel is VW een stukje van me leven. Maar mensen moet niet denken dat ik nooit andere dingen doe, want maak genoeg tijd vrij om andere leuke dingen te doen.
Hoe ben je op deze site terecht gekomen?
Om heel eerlijk te zijn, ben ik hier terecht gekomen via xxalcoxx ook een lid van VW Hij zei dat er hier mooie bonussen waren en verschillende soorten competities waren waar je een extraatje mee kon verdienen. Vervolgens ben ik hier blijven plakken en was ik elke dag hier te vinden.
Wat is het eerste dat je doet wanneer je bent ingelogd?
Ik ga eerst ff de chat bij langs om te kijken of er nog mensen zijn die wat hebben gewonnen of vragen hebben, daarna ga ik me topic bij werken en voorbeschouwingen en topics van andere lezen. Ik probeer me huiswerk zo goed mogelijk te doen.
Is het spelletje voetbal voor jou meer dan alleen maar wedden?
Ja tuurlijk, ik kan erg genieten van een mooie voetbalwedstrijd. Afgelopen weekend nog Swansea – Arsenal mooie pot en kon er van genieten ondanks dat ik op Arsenal had ingezet.
Naast het voetbal wed ik ook nog op de volgende sporten...
Ik wed zoals vele weten elke nacht op de NBA, ook wed ik soms op tennis, ijshockey, darts. Door mijn kennis over het basketbal krijg ik regelmatig berichtjes of ik tips voor de aankomende nacht, ik vind dit erg leuk om te horen, en het doet me goed dat ik andere ook aan een zakcentje kan helpen. Momenteel zit ik in 1 van mijn meest winstgevende maanden en dat allemaal dankzij de NBA.
Hoe kom jij tot een goede weddenschap?
Ik ga alle statistieken bij langs, kijk eventueel of er al een voorbeschouwing van is, daarna ga ik kijken naar geblesseerden, onderling resultaat de vorm van een team. Hiervoor kijk ik op soccerway en liveuitslagen. De vorm van een ploeg is erg belangrijk ga niet alleen op de plek op de ranglijst af, kijk ook naar hoe goed het ene team uit presteert en het andere team thuis.
Beïnvloed het wedden af en toe je stemming?
Als ik win ben ik erg tevreden over mezelf dat ik de bet goed heb uitgekozen. En deel dit met medemensen. Als ik een flinke bet verlies kan ik echt boos zijn, vooral op me zelf. Dus andere hebben er vrij weinig last van. Een tip die ik wel mee wil geven aan andere is, Ga niet je verlies compenseren met tiltbets dit maakt de kans op meer verlies nog groter. Probeer gewoon met je huidige bankroll een goede weddenschap op te zoeken en je bankroll weer op te bouwen.
Verstandig wedden is daarom voor mij:
Gebruik je verstand en vertrouw op je eigen bets. Zet nooit meer in dan je kan missen, het moet wel leuk blijven.
Is er een bepaalde competitie waar je meer verstand van hebt dan anderen?
Ik heb best veel verstand van de Japanse competitie, ik hoop dat deze weer snel gaat beginnen waarschijnlijk voor rond maart. Ook de NBA ligt me erg goed, ik volg dit al jaren en heb best wat verstand van basketbal, heb zelf 2 jaar een seizoenskaart gehad voor MPC Capitals/Donar.
Je bent momenteel mod op deze site! Hoe zie jij die rol hier?
Ik ben verantwoordelijk samen met Suprer en Mafapo voor de chat, ik probeer een aanspreekpunt te zijn voor iedereen en probeer iedereen zo goed mogelijk te helpen. Ook ben ik een klein beetje een tussenpersoon tussen de leden en de crew. Ook is het erg leuk om met iedereen even een praatje te houden. Wel is het soms lastig om bepaalde situatie te behandelen omdat iedereen een andere mening heeft. Ik probeer me werk zo goed mogelijk te doen en zoveel mogelijk aanwezig te zijn om iedereen te helpen en het zo gezellig mogelijk te maken hier op VW.
Plaats je hier ook weddentips?
Ik probeer elke dag in mijn topic tips te plaatsen, helaas lukt dit niet altijd. Ik kijk een avond van te voren naar eventuele picks en ga deze de dag erna goed bekijken en doe wat inspiratie op door topics van andere leden te bekijken en te praten op de chat.
Lees je de voorbeschouwingen ook en wat vind je hier van?
Ik lees de voorbeschouwingen zeker weten, er zitten tekstschrijvers die goed verstand hebben van hun competitie, mijn complimenten hiervoor. Ik weet dat hier veel tijd in zit en vind het daarom belangrijk dat de ingewonnen informatie goed gebruikt wordt. Ik lees niet alle voorbeschouwingen maar probeer zoveel mogelijk te lezen.
Zijn er bepaalde leden met wie je veel contact hebt en volg je deze?
Heb veel contact met Kurdy, Santiiago, Chomp, Thijspronk, Twouter, Arjanb, Geoffrey maar deze is niet zovaak meer op de site en xxalcoxx. Die laatste is niet super vaak hier maar spreek hem vaak genoeg en we bespreken dan wat tips voor het weekend.
Welke aanpassingen zie je nog graag hier komen in de toekomst?
Misschien is het leuk om een wedstrijd van de week poll te openen waarop leden kunnen stemmen en aan kunnen geven wat de uitslag wordt en de winnaars te belonen met een kleinigheidje. Is maar een suggestie.
Interview de volgende keer graag met...
Kurdy, veel mensen willen misschien wel weten wie deze grappenmaker nou echt is ”niet liegen’’.
Mijn (wedden) tip voor aankomende week is:
28 januari: Heerenveen – Utrecht tip: 1 @1.60 28 januari Feyenoord – Ajax tip:1 @3.20
Met deze laatste zijn veel mensen het niet eens maar ik durf de gok te nemen! En er zit veel value bij, Feyenoord heeft dit seizoen laten zien dat ze goed presteren tegen top ploegen.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vonloite
Country flagvonloite in 18-01-2012 09:43 Interviews
in 18-01-2012 09:43 Interviews
23 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Mooi interview!!
En ik ben het volledig eens met je tip van Feyenoord - Ajax..
0 Vind ik leuk's
Wederom een zeer geslaagd interview crew, top werk wat deze man Vincent verricht. Is veel online en altijd open voor support, orde en feedback. Dikke duim omhoog en ga zo door! (y)
0 Vind ik leuk's
Verliefdheid is als in je broek schijten, niemand ziet het, alleen jij hebt dat speciale warme gevoel...
Tof idee, dit. Alle gekheid op een stokje, dit interview met Vincent is toch erg leuk om te lezen. Keep it up guys (y)
0 Vind ik leuk's
"I drink your milkshake! I DRINK IT UP!"
Erg leuk interview, leest gemakkelijk weg (y)
0 Vind ik leuk's
wie niet waagt, wie niet wint!
super intervieuw (y)
0 Vind ik leuk's
Winnen is voor Winnaars
Vw crew, dat is inderdaad een vriend van me die groningen woont
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
Leuk interview! In die Feyenoord-tip kan ik me wel vinden. Ik denk ook dat Feyenoord het de Amsterdammers knap lastig zal gaan maken!
Succes met wedden (en je studie)! :)
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
(y) :d Leuk interview Vincent! (h)
0 Vind ik leuk's
Wat moet ik toch zonder jou? Ik mis je zo erg..
Mooi interview Vince (y)
0 Vind ik leuk's
Nice weer om te lezen.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.