Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Interview: met koning van de eenvoud Mrunibet

MrUnibet is voor vaste leden en stille volgers een bekend gezicht hier op de site. Hij was de eerste hier die een eigen topic opende en al snel volgden er honderden. Het topic van deze toptipper wordt al een geruime tijd goed gevolgd en wekelijks zijn velen benieuwd wat hij gaat spelen. Wat maakt Mrunibet zo succesvol? Één ding is zeker, niet te moeilijk doen![/b]


Mrunibet stel je even voor...

Ik zal me eerst even voorstellen. Ik heet in mijn normale leven gewoon Mark, ben 25 jaar en woon in de buurt van Leerdam, een stad vlakbij o.a. Gorinchem. Ik werk als inkoper bij een groothandel. Tevens ben ik al mijn hele leven Feyenoord supporter, ga naar de thuis- en uitwedstrijden, hoewel het met de uitwedstrijden nu iets minder is geworden vanwege de combi regeling. Ik heb nu zo’n 16 jaar een seizoenskaart. Wat mij erg trekt is de (bijna) altijd goede sfeer die er hangt, een beetje op het Engelse af. Hier komt dus mijn liefde voor het voetbal vandaan.

Tevens probeer ik elk jaar een wedstrijd in Engeland te bezoeken, ben afgelopen jaar weer bij West Ham geweest, omdat ik daar wat vrienden heb zitten. In Oktober dit jaar bezoek ik de wedstrijd Dortmund – Schalke, ook geen verkeerde pot lijkt me zo. Natuurlijk heb ik thuis Sport1 en Eredivisie live, om alles zo goed mogelijk te volgen. Ik kijk eigenlijk elk weekend wel een aantal wedstrijden, waardoor ik sommige bets ook beter in kan schatten. Mijn lijfspreuk: “Waarom moeilijk doen, als het makkelijk kan”.


Wij nemen aan dat je favoriete bookmaker unibet is?

Mijn bijnaam ‘MrUnibet’ heb ik vroeger gekregen van klasgenoot toen ik nog op school zat zo’n 10 jaar geleden. Op mijn 14e speelde ik de toto al mee, elke week even een briefje invullen bij de sigarenboer. Toen ik 18 werd zag ik de hogere noteringen via Unibet in vergelijking met de toto en heb me toen daar aangemeld. Onder schooltijd vaak al op Unibet kijken, wat erg winstgevend begon. Vandaar mijn bijnaam, die nu eigenlijk een beetje achterhaald is. Ik ben min of meer van Unibet afgestapt en speel nu vooral bij Tipico. Meestal is de notering daar iets hoger en vind het ook wel een fijne site.


Hoe kwam je met voetbalwedden.net in aanraking?

Via internet ben ik met Voetbalwedden in aanraking gekomen. Ik geloof gewoon via Google. Ik zocht naar wat wedden sites voor tips en kwam hier terecht, waar ik maar gelijk ben gebleven.


Je bent erg bekend op deze site met je topic bij andere leden! Wat bied je aan en wat is de formule van je succes?

Hoe je het ook wendt of keert, winstgevend wedden is gewoon heel moeilijk. Wat veel leden denk ik wel fijn vinden (ik tenminste wel) is dat ik bijna altijd post wat ik speel, van te voren en regelmatig achteraf d.m.v. een screenshot. Zo ben je ook geloofwaardiger. Ik vind het niet ‘eerlijk’ om achteraf te posten wat ik gewonnen heb, als ik het vooraf niet heb aangekondigd. Ik probeer altijd ruim voor de wedstrijden al te weten wat ik speel i.v.m. de noteringen die nog wel eens willen zakken. Daarbij speel ik per combo vaak niet meer dan 2 wedstrijden en speel de laatste tijd ook vaker singles.

Het is voor velen wel bekend dat er bij een combo van 3 toch vaak 1 fout gaat, waardoor je met lege handen staat. Wat ook erg belangrijk is: ik speel met bepaalde regels. *Speel met een bepaald max. bedrag per combo / van je totale saldo. * Als je verliest, probeer het niet dezelfde dag nog terug te winnen. * plaats (al) je weddenschappen voor ’t weekend, en speel dan pas weer nieuwe ná het weekend. * speel alleen wedstrijden waarbij je goed op de hoogte bent. Veel mensen raken in de verleiding om nóg meer in te zetten als ze het internet afstruinen en weer nieuwe tips tegen komen. Doe dit niet!


Je was de eerste hier op deze site met een eigen topic. Waar onstond het idee om je tips te delen?

Een aantal vrienden sms’te me vroeger al voor wat tips om in te zetten. Dit is in het begin leuk, maar het koste nogal wat tijd en geld elke keer. Door het starten van een eigen topic gaat het nu een stuk sneller, het kost niets en er kunnen meer mensen gebruik van maken. Ik kreeg ook regelmatig via Voetbalwedden een privé bericht met de vraag “heb je nog tips”. Ik vind het fijn als andere mensen gebruik kunnen maken van sommige tips, vooral als ze goed zijn natuurlijk! Ik zie ook dat goed is aangeslagen, gezien het aantal topics van leden die er nu al zijn, top!


Hoe kom jij dagelijks tot een bet? (huiswerk, hulpsites, etc.)

Kijk ruim van te voren al naar de speelschema’s voor de komende week. Daaruit selecteer ik de wedstrijden waar ik iets in zie, waarna ik een lijst heb met de aantrekkelijke wedstrijden (ik hou een heel schema bij in Excel). Hieruit maak ik de singles en combo’s. Ik heb natuurlijk zoals iedereen ook de gebruikelijke bekende sites die ik goed doorspit (Betshoot/OLBG/Blogabet etc.). Statistieken zijn ook niet onbelangrijk. Ik vind het belangrijk dat er een goede uitleg bij staat waarom de weddenschap wordt afgesloten. Kijk ook goed naar de geschorste en de geblesseerde spelers. Het klinkt misschien raar, maar ik moet ook een goed gevoel hebben bij een wedstrijd, als ik maar een beetje twijfel, speel ik hem niet.


Zijn er competities die je goed liggen?

De Nederlandse competitie ligt mij wel, hoewel er zoals overal ook regelmatig wat verassingen zijn. Maar je ziet deze competitie elke week op tv, wat wel belangrijk is. Je weet wat er speelt. Ik speel verder eigenlijk alle competities, van Australië tot Japan. Selecteer uit bijna alle competities wat wedstrijden, maak dus eerst een ‘voorselectie’.


Wed je alleen op voetbal?

Ja, wedden doe ik alleen op voetbal. Andere sporten trekken mij gewoon niet.


Welke onderdelen van deze site loop je standaard bijlangs?

Het onderdeel ‘tips’ en de topics loop ik dagelijks langs. Ik lees wat van de andere leden en soms wat voorbeschouwingen. Ik focus me de laatste maand ook meer op de maandelijkse tips competitie, die ik nu wat fanatieker mee speel, omdat ik me daar ook wil laten gelden.


Er zijn verschillende wedmanieren: wedden met behulp van asian lines, surebetting, systeem combo's etc. Wat speel jij?

Zoals boven al een keer aangegeven speel ik meestal combo’s van max. 2 wedstrijden en de laatste tijd ook vaker singles. Bij de singles kies ik ook met regelmaat wat wedstrijden Over 2.5 goals, omdat me dat aardig af gaat de laatste weken. Ik houd het graag simpel.


Welk lid of leden zijn interessant op deze site om in de gaten te houden?

Er zijn verschillende leden interessant, maar ik kijk eigenlijk niet bewust naar 1 of meerdere personen. Ik ga van mijn eigen kennis en inzicht uit. Natuurlijk zijn er aardig wat leden met regelmatig mooie tips, maar het is niet zo dat ik standaard 1 of 2 vaste personen volg. Ik speel toch op mijn eigen manier, zodat ik alleen mezelf ‘de schuld’ kan geven als de bet fout gaat. Ik denk ook dat de mensen die je met regelmaat terug ziet in de top 5 van de tips competitie interessant zijn. Het geeft over de lange termijn een goed beeld van de wedder.


Welk algemene wedadvies zou je mee willen geven aan andere leden?

In ieder geval de adviezen van hierboven. Stel regels voor jezelf op en nog belangrijker, hou je ook daadwerkelijk aan die regels! Denk daarbij aan een maximale inzet per weddenschap, of een maximale inzet per weekend. Zo kom je niet in de problemen. Speel nooit met geld dat nog bedoeld is voor andere doeleinden, hou het leuk en speel ook voor je plezier. Als je verliest, probeer het niet dezelfde dag nog terug te winnen. Plaats je weddenschappen voor ’t weekend, en speel dan pas weer nieuwe ná het weekend. Speel alleen wedstrijden waarbij je goed op de hoogte bent. Voor de beginners, neem iets aan van de meer ervaren wedders en laat je goed informeren voor je een weddenschap afsluit. Denk er ook aan, de Bookmakers bestaan niet voor niets, er zijn maar weinig wedders die ook daadwerkelijk winst maken op de lange termijn. Dat is iets wat ik wil bereiken, winst maken op de lange termijn. Speel met een strategie. Beter een kleine winst dan een groot verlies. Speel liever op iets lagere noteringen, waardoor je je winkans meestal vergroot.


Welke weddenschap is je het beste bijgebleven en waarom?

Dat is een weddenschap van een aantal jaar geleden. Ik speelde toen op winst voor Blackburn Rovers, in de tijd dat ze nog goed speelden thuis. Ze stonden 1-2 achter in de 90e minuut en wonnen uiteindelijk in de blessure tijd nog met 3-2! Ik vergeet niet dat ik toen nog 2x in de blessure tijd het “ping” geluidje hoorde via Futbol24 uit de speakers!


Aan welke weddenschap heb je de slechtste herinnering?

Dat is een weddenschap waarbij ik aardig hoog had ingezet op een combo van 3 wedstrijden. 2 waren al binnen, alleen Ajax moest nog winnen uit bij Excelsior. Dat gebeurde toen niet wat erg zuur was gezien het bedrag dat ik had kunnen winnen. Winnen en verliezen ligt héél dicht bij elkaar in het voetbalwedden. Het ene moment voel je je de koning, het andere moment baal je als een stekker! In ieder geval, allemaal succes met de komende weddenschappen & zorg dat het géén verslaving gaat worden. Je moet er wel plezier in blijven houden, en het plezier is snel weg als je teveel gaat inzetten en je verliest! Weet waar je op inzet!

Mrunibet volgen? Ga naar zijn topic en speel zijn tips mee!

- http://www.voetbalwedden.net/topic/soccertips-from-mrunibet-691/41/

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vonloite
Country flagvonloite in 17-09-2012 14:26 Interviews
in 17-09-2012 14:26 Interviews
34 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Maar om uiteindelijk 110% ROI ofzo te draaien (hij heeft het tenslotte over winst op de lange termijn) moet je de competitie/sport waar je op wedt toch sowieso op de voet volgen? Ongeacht de sport of het land...
Lijkt me vrij sterk dat je serieus winst gaat maken op competities die je niet echt goed volgt (nieuws/wedstrijden kijken etc).
Echter, hij komt over als een ervaren wedder, dus ik ben benieuwd naar zijn mening :)
0 Vind ik leuk's
suprer:
mrunibet:
boempatat:
Mooi interview Mark. y
Maar durf jij ook tegen je eigen club 'Feyenoord' eens spelen? :p
Ik vind het uiteraard niet leuk om te zeggen, maar ik beschouw psv - Feyenoord min of meer als een banker as. Zondag (thuis winst) ;-)
Leuk interview, PSV een banker?ben daar niet zo zeker van hoor

Late reactie, maar ik was er wel zeker van ;-)
0 Vind ik leuk's
Wat weer een top interview met een graag geziene speler hier, dikke duim en ik blijf ze met belangstelling volgen Mr. Unibet! :)
0 Vind ik leuk's
Verliefdheid is als in je broek schijten, niemand ziet het, alleen jij hebt dat speciale warme gevoel...
sapstaaf:
Wat weer een top interview met een graag geziene speler hier, dikke duim en ik blijf ze met belangstelling volgen Mr. Unibet! :)

(y)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.