Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Interview met strateeg: Vivoex

Op deze site gaan we in het nieuwe seizoen meer leden naar voren halen en het hemd van hun lijf vragen.  Ons team zal elke maand op zoek gaan naar leden die op hun eigen manier iets speciaals toevoegen aan voetbalwedden.net. In dit interview willen we graag meer weten over een oude rot in het vak. Vivoex schreef een artikel 'Risicoloos een bankroll opbouwen bij bookmakers'. Dit artikel laat een interessante wedstrategie zien en is op de site al meer dan 5000 keer gelezen. Daar moeten we meer over weten. 
Vivoex stel je even voor!
Ik ben 25 jaar, woon op mezelf, werk in Rotterdam en volg een deeltijd master studie erbij op de Erasmus Universiteit. Voor de rest houd ik het lekker anoniem :P.

Vivoex waar staat dat eigenlijk voor?
Een bijnaam op mijn echte naam die ik heel lang geleden heb gekregen. Vind het wel grappig klinken!

Ben je al lang actief in het wedden? En welke sporten behandel je dan. 
Heel lang geleden, weet niet exact meer wanneer ik begon maar toen heette Unibet nog mrbookmaker. Wiie kan zich die goede oude tijd nog herinneren? Mijn eigen bets zijn altijd op voetbal. Maar heb over de jaren wel een lijstje aan tippers en tipsites opgebouwd die ik afwisselend blijf volgen en dan bet ik overal en nergens op.

Hoe kwam je met voetbalwedden.net in aanraking?
Een vriend tipte mij over deze site. Volgens mij was ik de eerste of tweede winnaar van het bookmakerspel. Toen helaas nog zonder prijzen.

Waar ben je meestal op de site te vinden?
In de chat, forum, tips. En overal waar freebets en bonussen te vinden zijn :P!

Doe je ook mee in de tipscompetitie? 
Nee, daar wordt nog teveel gemanipuleerd! Ik vindt ik er te weinig aanbod aan verschillende type bets. Als jullie een systeem weten op te zetten zoals blogabet doe ik zeker mee. 

Je hebt een artikel geschreven over het risicoloos opbouwen van een bankroll, wat houdt dit artikel in?
Alle bookies bieden hele mooie welkomstbonussen aan. Als beginnende wedder kun je daar dik van profiteren en een aardige bankroll opbouwen zonder al te risico op verlies te lijden. Iedereen begint normaal gesproken met een klein bedrag en als je dit systeem aanhoudt kun je makkelijk een aardig bedrag opbouwen. Je moet er wel even wat tijd insteken om het echt onder de knie te krijgen voordat je eraan begint. Maar als het kwartje eenmaal valt zul je zien dat dit toch wel erg logisch is.

Waarom is het belangrijk een spreadsheet te gebruiken?
Als je 'gewoon' maar blijft wedden zul je altijd dezelfde fouten blijven maken. Ik vind het altijd fijn om achteraf een lijst van alle verkeerde en goede bets naast elkaar te leggen en kijken wat er verkeerd en goed ging. En daarnaast om te kijken welke bets goed of minder gaan en met welke competitie ik de beste ROI haal. Is meer informatie uit te halen dan je denkt! Ik raad het iedereen aan die een beetje serieus wil wedden om het ook eens keer te proberen. Stuur mij een prive bericht voor een complete excel sheet.

Heb je nog meer systemen die je gebruikt die het wedden makkelijker maken?
Ik vind het altijd leuk om op wedfora wedstrategien door te lezen. Je komt de meest leuke en ook regelmatig onnozele zaken tegen. Maar op dit moment probeer ik niks uit. Wanneer ik een nieuw systeem ga uitproberen open ik er wel een topic over!
Daar houden we je aan! Welke tip wil je beginnende wedders meegeven?
Begin met kleine bedragen. Ik kan nu wel vrolijk gaan zeggen "Ga nooit tilten!!" maar dat gaat elke beginner sowieso vroeg of laat wel een keer doen. Dan ga je meteen op je bek of je blijft een paar keer achter elkaar winnen om uiteindelijk toch in 1 "niet te verliezen" bet alles kwijt te raken. Dit is iedereen wel een keer overkomen toch?

Uiteindelijk draait het toch om ervaring. Dus probeer in het begin gewoon van alles uit met kleine bedragen en dan kom je er vanzelf wel achter welke bet methode je het beste ligt. Uiteindelijk ga je steeds minder fouten maken.

Oh, en niet te vergeten...probeer mijn bankroll opbouw systeem uit!!!
[b]Verstandig wedden is voor jou...

Na een verloren bet niet daarna het verlies dubbele inzetten om dat verlies goed te maken. Nooit je volledige bankroll op 1 bet zetten. En daarnaast altijd een gedachte of systeem in je hoofd hebben om het bedrag wat je inzet te bepalen.

Aan welke tipper heb jij zeker wat gehad?
Er zijn veel goede tippers hier te vinden. Ik ga er niet eentje speciaal in het zonnetje zetten. Maar tips op de chat, forum en de tipssectie hebben me zeker wel wat gewonnen bets opgeleverd.

Wat mis je nog op deze site?
De tipcompetitie kan nog wel beter. Voor de rest heb ik niks aan te merken. De prijsvragen, bonussen en spellen op deze site zijn echt geweldig. Dit is sowieso 1 van de leukste wed websites die er te vinden is op internet. Vraag me alleen af waarom jullie geen Engelse versie maken? zou jullie nog 10x zoveel views opleveren. 

We zijn druk bezig met van alles! Stay tuned! Heb je nog een mooie tip voor aankomende week?
Nee. Ik heb de afgelopen 2 maanden niet gewed. Ben blij dat die onnozele vriendschappelijke en oefeninterlands voorbij zijn. Dit weekend ga ik weer geld storten naar mijn bookies en dan begint het wedseizoen voor mij weer!
Mededeling: Wil jij ook een artikel schrijven en erkenning krijgen? Of heb je een tip voor ons? Stuur een mailtje naar weddenopvoetbal@gmail.com.  Alle inbreng is welkom!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vonloite
Country flagvonloite in 23-08-2012 12:37 Interviews
in 23-08-2012 12:37 Interviews
18 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Leuk interview weer. Ben het er ook mee eens dat de tips-competitie stukken beter kan. Deze competitie zal in de toekomst steeds beter worden en zeker niet slechter.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer

effe de spreadsheet onder ogen genomen en gemerkt dat met de 1.04 iets fout ging bij het bijwerken ...

dus verder gezocht en kwam ik op deze site : https://www.aussportsbetting.com/tools/betting-tracker-excel-worksheet/ waar een reeds uitgebreide versie staat waar ook betfair % commissie enzo kan ingevoerd worden enzo .... betreft versie 2.02 euro van 9 juli 2012 ;o)

Bericht gewijzigd door wedden op Sun 11 Apr 2021, 08:53
0 Vind ik leuk's
volg een deeltijd master studie erbij op de Erasmus Universiteit-Ik vindt ik (a)
25 jaar en Unibet heette voorheen anders? Op welke leeftijd begon jij dan met wedden?
0 Vind ik leuk's
unibet was vroeger inderdaad mrbookmaker ... maar das toch inderdaad al dik tijdje geleden ... toen was er ook nog geen zo een controle en als hij ooit begon via zijn broers account ofzo is er allemaal niks verkeerd met de accounts he ;o) ....
soit hij zal er idd wel vroeg bij geweest zijn ps mrbookmaker is van de periode 2004-2005 valt uiteindelijk nog wel mee dus was hij 18 ! ;o)
0 Vind ik leuk's
Ik heb zelf wat info vergaart en sinds 2005 valt dat MRbookmaker onder Unibet
0 Vind ik leuk's
Nou gefeliciteerd Comeyer! Leuk interview vivoex, begrijp dat je sheet al flink rond gaat.Leuk dat we zo elkaar iets kunnen meegeven.
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Ik als beginnende wedder ga zeker jouwn bankroll opbouw doorlezen. Zelf heb ik in 2 dagen €30,- verloren. Maar nu ik dit heb gelezen ga ik zeker een lijstje maken wat ik fout had en goed. Ik ga meer van deze verhalen lezen, om een goede strategie op te bouwen.
Bedankt voor de tips ! (y)
0 Vind ik leuk's
Er is nooit zekerheid met wedden.
Geweldig verhaal en heb het met plezier gelezen (y)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.