Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Interview met voetbalwedden.net duizendpoot: Onzemichael

Je hebt van die gebruikers die je overal op de site wel een keer tegekomt. Altijd een klein advies 'bij de weddentips voor vandaag' of je mening geven in de chat over een bepaalde weddenschap. Onzemichael is er altijd wel bij. Daarnaast gebruikt deze alleskunner zijn kennis van voetbal in het schrijven van voorbeschouwingen voor competities in Scandinavie. Iemand met veel liefde voor het spelletje voetbalwedden, maar altijd met beleid en mate! Voetbalwedden.net stelde hem een paar vragen:
Wie ben je?
Michael, 27 jaar, omgeving Eindhoven. Sinds half jaar getrouwd, maar eigenlijk alleen vanwege de kleine jongen die op komst is. 3 september is zijn uitrekendatum en hopelijk wordt het net zo'n voetballer als papa haha.
Wat zijn je hobby’s?
Naast wedden op voetbal en af en toe een filmpje kijken, onderneem ik in het weekend veel dingen met m'n vrienden. Ga vaak nog uit met hen al zal het straks anders worden met de kleine. Ook heb ik tot vorig seizoen zelf gevoetbald (voorstopper geweest). Het laat trainen op donderdag (van 21:00u - 22.30u) en veel agressie op de zondagmorgen hebben me besloten om te stoppen met voetballen. Ook volg ik alles met betrekking tot PSV, mijn club uiteraard. Vroeger nog een seizoenkaart gehad, maar de sfeer die er de laatste jaren hangt, vind ik erg jammer. We zijn de laatste jaren te veel verwend geweest met het kampioenschappen. Ook vaak naar uitwedstrijden geweest, maar afgelopen seizoenen helaas geen tijd meer voor gehad ivm zelf voetballen. Verder doe ik veel fifa op de xbox als ontspanning. Deed afgelopen jaren veel pokeren, maar te veel bad beats gehad, dus heb er mee kunnen stoppen gelukkig. Toch een positief resultaat behaald en 2x 12 dollar 180 mans gewonnen van 596 dollars.
Welke opleiding(en) heb je genoten?
HBO Accountancy
Werk je?
Ja alweer 4,5 jaar als financiele medewerker bij een bedrijf in de babybranche.
Ben je een actief gebruiker van VW?
Jazeker. Ben alweer een jaar actief lid en kijk elke dag op de site. Ik ben elke dag wel even aanwezig en zit graag op de chat. Samen met Leonardo1965 en nottripping een dolletje maken tijdens het wedden. Ook mooi altijd de ontlading die er onstaat in de chat als een ploeg voorkomt.
Hoe ben je bij VW terecht gekomen?
Ik heb de afgelopen 3 jaar veel poker online gespeeld. Daarin zat toch veel tijd en achteraf won je vaak maar een klein bedrag. Ook de bad beats zorgde ervoor dat mijn vrouw kon merken wanneer ik weer eens verloren had. Ik ben daarom een andere hobby gaan zoeken en dacht dat het wedden op voetbal me een aardig centje kon opleveren. Via google kwam ik terecht bij voetbalwedden. De site bestond toen al een jaar en ben er blijven hangen.
Wat vind je van de huidige opzet van VW
Ik vind VW een duidelijke site. Lekker overzichtelijk en niet te druk. Ook gelukkig weinig (irritante) reclames. Ik weet dat de site moet bestaan door reclamegelden van de bookmakers, maar ik vind het hier erg bescheiden. Onderwerpen staan ook duidelijk aangegeven in de balk. Forum is netjes en overzichtelijk.
Zodra je bent ingelogd op vw, waar ga je het eerste naar toe?
Ik ben standaard ingelogd op vw, want hij staat bij mijn favorieten! haha Hij opent dan gelijk met het forum. Ik kijk de laatste tijd bij de topics van Vonloite en Mrunibet. Dit vind ik betrouwbare spelers en ook serieus naar hun tips hebben gekeken. Helaas zetten veel leden nog gewoon tips neer zonder een onderbouwing erbij. Ik kijk verder vaak bij tips die veel duimpjes hebben en bij nieuws kijk ik naar de voorbeschouwingen.
Is er nog een onderdeel die je graag ziet komen op de site?
Sommige leden hebben hun eigen topic, maar misschien is het leuk om de tips op iemand zijn profiel net zo te maken als bij blogabet. Leden kunnen dan zelf nog een tekstje toevoegen. Daarnaast misschien ik nog wel de kennis van de buitenlandse competities. Ik doe voortaan research op buitenlandse forums, maar zou ook graag hier kenners op het forum zien. Misschien is het dan een idee om internationaal te gaan en teksten te veranderen in het Engels? Als laatste onderdeel zou ik misschien de wedverslaving wat meer onder de loep willen zien. Eventueel een anonieme melding van wat je tegen verslaving kunt doen? Ik denk iedereen dit wel eens heeft gehad. Je wint en wilt vervolgens alleen maar meer winnen of wanneer je verliest dat je zo snel mogelijk je verlies terug wilt winnen. Vorige maand las ik op dit forum een verhaal van een jonge die 's nachts had ingezet en daardoor een paar honderd euro kwijt was geraakt. Dat raakt mij toch wel en misschien is het een idee om verhalen (anoniem natuurlijk) te plaatsen.
Heb je wel eens een spel of prijsvraag op voetbalwedden.net gewonnen?
Ik ben een keer tipgever van de maand geworden. Wel met geluk want had toen een wedstrijd om X gegokt en vervolgens 9x 1/10e inzet geplaatst. Deze maand een keer serieus gespeeld met stakes 10/10 en tips van mezelf over Noorwegen en tips van Leo uit Belgie overgenomen en meteen is mn roi van 83 % naar 124% gegaan. Hopelijk behaal ik een 2e plaats want Fifaking zal ik niet meer in kunnen halen.
Maak je veel gebruik van de tips en plaats je zelf ook tips?
Ik neem tips mee van Vonloite en Mrunibet uit hun topics. Leonardo1965 z'n tips over Belgie neem ik blindelinks over want hij heeft daar echt verstand van. Verder ben ik blij dat TomFCDB ook op dit forum is gekomen. Ik nam vaak zijn tips al mee van een ander forum. Verder vind ik Aduard, Maar en Bet-Winner ook betrouwbare tippers. Zelf plaats ik ook vaak tips op het forum. Afgelopen zaterdag nog getipt dat bij Salzburg een virusinfectie heerste tegen Sturm Graz en je zag gelukkig dat iedereen deze X2 ging spelen op Sturm Graz. Ook schrijf ik voorbeschouwingen voor Noorwegen, Denemarken en Schotland. De voorspellingen voor Noorwegen kloppen hier erg vaak, kijk maar naar de tips in m'n profiel! haha!
Wat is je winst/verlies verhouding?
Ik vind dit lastig te zeggen. Aangezien dat ik sinds een jaar echt bezig ben met voetbalwedden, verwacht ik dat ik niet meer dan 100 euro 'leergeld' heb betaald. Voetbalwedden gaat me wel goed af, maar verlies vaak het geld weer bij Blackjack of met pokeren. Daarom had ik een topic geopend om bij te houden wat mn bankroll was. Gelukkig heb ik deze drang kunnen overwinnen en kan daar nu gelukkig vanaf blijven. Deze maand is goed begonnen en hoop elke maand 100 euro uit te kunnen cashen als extra inkomentje.
Doe je wedden voor plezier of meer uit drang?
Ik ben sinds kort bezig met wedden voor plezier. Afgelopen maanden was het toch de drang die overwon. Wedden op wedstrijden waarvan je de clubs nog niet kende. Ben daarom blij dat de competities weer zijn begonnen. Een breakie van 2 weken rust was daarom ook wel fijn. Nu speel ik voortaan nog maar 3 a 4 wedstrijden per dag, terwijl ik soms wel inzette op 10 wedstrijden tegelijk.
Zou je een maand zonder wedden kunnen?
Dit is een lastige vraag. Afgelopen maanden heb ik elke week wel iets gespeeld. Inzetten heb je ook zo gedaan, want je hoeft de wedstrijd niet te zien en je kijkt daarna gewoon de uitslag. Ik denk dat ik nu wel een maand zonder kan, zeker gezien door de komst van de kleine, zal ik straks wat minder tijd hebben.
Wat is je grootste ‘klapper’ die je ooit gemaakt hebt
Ik kan me zo niet voorstellen dat ik meer dan 100 euro in 1x heb gewonnen met het wedden. Ik speel toch wel redelijk met een bankrollmanagement zodat ik niet vaak meer dan een tientje heb ingezet. Ik denk de grootste klapper die ik heb gemaakt, is de vriendschap die ik heb opgebouwd met Bet-Winner. Hem heb ik vorig jaar juli ontmoet via VW en ik denk dat we samen wel een mooi boek over wedden kunnen samenstellen. Mooie pieken en diepe dalen. Wanneer iemand weer eens in een dal zat, trok de andere hem er wel weer uit. We hopen dit jaar samen eindelijk eens een mooie winst te behalen en niet alles weer te vergokken haha!
Wat is je grootste wedblunder die je hebt gemaakt?
Dat was vorig seizoen tijdens Excelsior - Feyenoord, begin seizoen 2010-2011. Feyenoord kwam op een 1-2 voorsprong en quotering voor winst Excelsior (wat niet onder Feyenoord deed) was gestegen naar 30! Ik had er 5 euro op ingezet. Er waren nog 15 minuten te spelen voor Excelsior. 2 minuten later was het alweer 2-2. Vervolgens kregen beide teams een hoop kansen en ik zag de bui al hangen. Ik verwachtte geen doelpunt meer dus ik cashte nog 2 euro, totdat Excelsior de 3-2 maakte in blessuretijd. In plaats van 150 euro had ik nu 3 euro verlies. Ik cash nu dus ook niet snel meer uit! haha
Ooit een bizarre wending tijdens een weddenschap meegemaakt?
Ik heb nu nog een bet open staan voor 'Mounir El Hamdaoui op 1 september bij ajax: NEE'. De bet heb ik alweer 2 weken geleden afgesloten omdat ik weet dat hij niet meer kan samenwerken met trainer Frank de Boer. De quotering was 2,50 en heb er een tientje op staan, want weet gewoon zeker dat hij zal vertrekken. Ajax heeft nu nog maar een week om hem te verkopen en zullen snel moeten zijn, anders ben ik mijn geld kwijt. Hetzelfde geldt ook dat Engelaar weg moet bij PSV @ 1,85. Ook hij is niet meer welkom en ik verwacht daarom dat hij nog weg zal gaan.
Stel je maakt een funbet en wint daarmee een paar ton, wat ga je er mee doen?
Ik zal met dat geld wat verbouwingen gaan doen aan mijn huis. Ik hoef niet perse weg want woon uitstekend hier. Ook natuurlijk een bankrekening openen voor de kleine, zodat hij later goed kan studeren en zijn rijbewijs kan halen.
Met wie zie je graag de volgende keer een interview?
Leonardo1965 natuurlijk! Hij is toch wel de vaderfiguur hier op VW en heeft met iedereen het beste voor! Ik denk dat hij veel ervaringen heeft met voetbalwedden en daarom wel een keer in de spotlight mag staan.
Met wie heb je veel contact op de site?
Met Leo wissel ik wel eens tips uit en daarnaast heb ik Bet-winner op msn. Ik vind het leuk om discussie te voeren, maar met 5 personen vind ik dat toch wel een beetje veel.
Wat zijn volgens jou de ideale stappen om naar een goede bet te komen?
Goede research is erg belangrijk. Ik kijk vaak eerst op http://www.olbg.com/hot-tips.php voor de tips die mensen geven. Daarna ga ik kijken op welke plaatsen deze teams staan in de competitie en wat hun vorm is. Ook zeggen vaak de odds wel wie er favoriet is in een duel. Een club met een quotering van 4,50 zal niet snel gaan winnen.
Is er nog iets dat je wilt delen met de lezers van VW?
Ik wil graag de crew van VW (Mario, Vonloite en Wedden) bedanken voor hun steun en inzet op VW. Zij zorgen er immers voor dat dit een mooie community blijft en waar gewoon geweldige prijzen te winnen zijn! Ik ken geen andere site die dat ook heeft. En hopelijk kunnen ze nog een keer de 200% bonus regelen bij Bwin! Haha!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vonloite
Country flagvonloite in 25-08-2011 08:02 Interviews
in 25-08-2011 08:02 Interviews
18 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
leuk interview. Vind het ook jammer dat tips geplaatst worden zonder onderbouwing. Succes met die kleine!
0 Vind ik leuk's
Super leuk interview. Tips met onderbouwing gaat meer komen. We zijn er druk mee bezig :)!
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Leuk interview. Zo leer je andere leden weer wat beter kennen.
0 Vind ik leuk's
Erg leuk interview Michael! Ik volg je tips ook geregeld en met succes, ga zo door zou ik zeggen :) Ben het wel met hem eens dat we The Godfather van vw mister Leonardo ook eens in een interview terug moeten zien haha! En natuurlijk Nottripping met wie ik bijna dagelijks de gordijnen van vw open schuif als vroege vogels :)
Nog gefeliciteerd met de kleine!
0 Vind ik leuk's
Verliefdheid is als in je broek schijten, niemand ziet het, alleen jij hebt dat speciale warme gevoel...
Ohwnee Tripping was al geweest natuurlijk :P
0 Vind ik leuk's
Verliefdheid is als in je broek schijten, niemand ziet het, alleen jij hebt dat speciale warme gevoel...
Top interview altijd interessant om te weten wat voor persoon er achter een voetbalwedden lid zit :) Ook bedankt voor de complimenten naar de crew toe (y) Vind het ook mooi om te zien dat er steeds sterkere wedders hier op de site te vinden zijn zodat de tips ook steeds beter en betrouwbaarder worden.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Erg leuk interview!
0 Vind ik leuk's
Against Modern Football: Love The Game, Hate The Business!!!!
Erg leuk interview!
0 Vind ik leuk's
Against Modern Football: Love The Game, Hate The Business!!!!
Leuk interview inderdaad. Alvast gefeliciteerd met de kleine, Onzemichael. Ik verbaas me er wel over dat je mij bij de betrouwbare tippers rekent, de beste tip die ik immers kan geven is de Kretenzische tip: volg mij niet. :d
0 Vind ik leuk's
Never bet the Devil your head ...

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.