Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

10 euro verdubbelen + extra

[B]Mijn tactiek:[/B] Telkens 10 euro inzetten op odds tussen de 2.00 en 3.00.
[B]Huidige saldo:[/B] 20 euro
Zoek een enkelvoudige weddenschap met een notering tussen de 2.00 odds en 3.00 odds. Liefst zo dicht mogelijk bij de 2.00 odds voor minder risico en daardoor vaak ook meer kans.
[B]Weddenschap[/B]
Datum: 30 September
Tijdstip: 17:00
Inzet 10 euro op:
Saint-Étienne - Reims, hier heb ik gekozen voor: X2. Notering 2,50
[B]Waarom heb ik gekozen voor meer kans op Reims?[/B] Ik let op verschillende factoren:
[U]Ik let op verschillende factoren[/U]
Hoeveelste staan de clubs in hun eigen competitie?
Reims staat 7e in de competitie, Saint-Entienne 13e (Voorkeur Reims)
Hebben de 2 clubs pas geleden tegen dezelfde club gespeeld?
Ja, beide tegen Montpeiler! Saint-Entienne speelde 1-1. Reims won met 3-1. (Voorkeur Reims)
De historie met elkaar?
Deze clubs hebben weinig historie met elkaar volgens soccerway (2002 en 2003 waren de laatste), toen speelde Reims 1 keer gelijk en won een keer. Maar dat is zolang geleden dat ik het met deze wedstrijd niet meetel, ondanks dit ook in het voordeel is van Reims.
Blessures, schorsingen en vorm van de ploeg? (Thanks BBB-Unit voor deze aanvulling).
Hier heb ik om eerlijk te zijn niet opgelet.
Reims moet dus winnen of gelijk spelen omdat ik X2 speel, maar met bovenstaande factoren heb ik van te voren al een goed gevoel. Belangrijk om niet zomaar blindelings iets te gokken.
Wordt het Saint-Entienne - Reims X2 dan is mijn notering:
10 euro x 2,50 = 25 euro.
Heb ik het goed dan wordt mijn saldo 35 euro. Heb ik het fout dan hou ik 10 euro saldo over.
Je moet dus een notering zoeken waar je goed hebt gekeken naar de bovenstaande factoren om je kans te vergroten. Je zou ook dubbele kans kunnen spelen op een combinatie van 2 wedstrijden met een lagere notering. Als de totale notering maar in de 2,00+ odds komt.
Als je éen op de twee wedstrijden goed hebt maak je al winst. Bijvoorbeeld:
10 euro x 2.50 notering = 25 euro (Als ik met de weddenschap Reims zou winnen)
Stel ik doe ook nog een andere wedstrijd met bijvoorbeeld 2,3 notering:
10 euro x 2.30 notering = 23 euro (Deze weddenschap verlies ik bijvoorbeeld)
Dan heb ik 20 euro ingezet:
10 euro ingezet= x 2,50 = 25 euro (gewonnen)
10 euro ingezet x 2,30 (verloren
---------------------
-20 euro (inzet)
+25 euro (winst)
--------------------- Totaal
5 euro winst!
Uiteraard zou het mooiste zijn als je beide weddenschappen goed hebt. Dan maak je veel meer winst.
Zet altijd 10 euro in! Of je nou verliest of wint.
Tenzij je veel geld hebt. Dan zou je dit ook met 20 euro of meer met deze tactiek kunnen doen.
Is dit duidelijk voor iedereen? Graag reacties.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar timbarrett
Country flagtimbarrett in 30-09-2012 15:47 Leden topics
in 30-09-2012 15:47 Leden topics
5 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ja, houdt ook rekening met blessures, schorsingen en de vorm van een ploeg. De competitie is nog niet zolang bezig dus verkijk je vooral niet op de positie in de competitie! Verder wens ik je veel succes en als je je prijzengeld wil delen kan je me altijd bellen.
0 Vind ik leuk's
timbarrett:
[B]Mijn tactiek:[/B] Telkens 10 euro inzetten op odds tussen de 2.00 en 3.00. [B]Huidige saldo:[/B] 20 euro

Waarom speel je met je halve bankroll? Met deze inzet is je tactiek gedoemd om te mislukken. Lees dit maar eens door:
- https://www.voetbalwedden.net/artikelen/hoeveel-zet-ik-op-mijn-weddenschap-in-het-taart-model/
[b]EDIT[/B]
Ik heb tevens je topic verplaatst naar 'tips van leden' aangezien dit geen 'tactiek' of 'strategie' is.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
vw-crew:
timbarrett:
[B]Mijn tactiek:[/B] Telkens 10 euro inzetten op odds tussen de 2.00 en 3.00. [B]Huidige saldo:[/B] 20 euro

Waarom speel je met je halve bankroll? Met deze inzet is je tactiek gedoemd om te mislukken. Lees dit maar eens door:
- https://www.voetbalwedden.net/artikelen/hoeveel-zet-ik-op-mijn-weddenschap-in-het-taart-model/
[b]EDIT[/B]
Ik heb tevens je topic verplaatst naar 'tips van leden' aangezien dit geen 'tactiek' of 'strategie' is.

@VW-Crew. Bedankt voor je aanvulling. Ik ga de taartmodel tactiek doorlezen.
0 Vind ik leuk's
Succes met je wedstrijden en dat je je doelstelling snel mag bereiken, maar ik kan je ook enkel maar het taartmodel aanraden
0 Vind ik leuk's
de_boer_j:
Succes met je wedstrijden en dat je je doelstelling snel mag bereiken, maar ik kan je ook enkel maar het taartmodel aanraden
(y) :d
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.