Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Battes in Engeland

Handig om hier aan het einde van het seizoen mee te beginnen, maar bij deze maak ik toch nog even een topic aan. Sommigen van jullie zullen weten wie ik ben: ik ben Battes, niet bijzonder actief op het forum maar wel bezig met het wedden op voetbal. Ik schrijf voorbeschouwingen voor de Engelse competitie en voorheen deed ik voornamelijk Premier League voetbal, nu probeer ik het wat uit te breiden met ook nog Championship, League One en League Two.
Dit is onder wedders wat onbekend en ik moet eerlijk bekennen dat ik eigenlijk alleen de Premier League intensief volg (wat betreft het kijken van wedstrijden dan). Dit betekent echter niet dat wedden op de lagere competities mogelijk is. Ik zal in dit topic mijn Engelse weddenschappen met jullie delen en de naar mijn mening weddenschappen met de grootste value hier neerzetten. Dit betekent overigens niet dat de andere voorbeschouwingen niets waard zijn, want die zijn goed te gebruiken als bronnen voor het bepalen van je weddenschappen en hoogte van je inzetten. En uiteindelijk maak je de keuze natuurlijk altijd zelf.
Mijn bankroll bedraagt €200 en ik speel zeer strikt. Dat betekent dat ik maximaal 2% van mijn totale bankroll op één weddenschap inzet. Mijn winsten zijn daardoor klein, maar mijn verliezen ook. Ik speel niet voor het geld, maar ik speel voor de lol. Het geld is mooi meegenomen, maar het 'grote geld' verdien ik liever op een andere manier. En af en toe koop ik wat leuks van de winsten die ik gemaakt heb :)
1 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagbattes
26-04-2013 14:50 in Leden topics
34 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Bij deze mijn eerste weddenschappen.
LEAGUE TWO
Burton - Gillingham
Burton heeft 16 thuiswedstrijden op rij weten te winnen. Gillingham is al kampioen en coach Martin Allen heeft al aangegeven dat hij enkele jonge spelers zal laten spelen. (https://www.voetbalwedden.net/wedstrijden/' target='_self' rel='follow'>tussenstanden checkt en het op de andere velden tegenvalt, zal het moraal misschien dalen. Daarom gaan we hier voor Cheltenham to win the first half. Bradford is zeker van de play-offs en zal spelers rust geven met het oog op diezelfde play-offs, die donderdag beginnen.
Cheltenham to win the first half (6/10) @ 2.60. Inzet: €2.40
LEAGUE ONE
Tranmere Rovers - Bournemouth
Bournemouth is op zoek gaan naar zijn negende competitie overwinning op rij bij Tranmere. Tranmere is inmiddels gedegradeerd. Tranmere zal niet kunnen wachten totdat het seizoen eindelijk voorbij is. Als Bournemouth wint dan is het zeker van het kampioenschap, en dat gaat ook gebeuren.
Bournemouth (9/10) @ 1.80. Inzet: €3.60
CHAMPIONSHIP
Barnsley - Hull City
De notering voor Barnsley is hoog en dat is een gokje waard. Als Leicester erin slaagt van Watford te winnen op vrijdag, dan betekent dat dat Hull gepromoveerd is en het niets om voor te spelen zal hebben tegen Barnsley. Dat zullen we even af moeten wachten, maar dit duel is superbelangrijk voor Barnsley. Als Leicester wint dan zal de notering voor Barnsley snel omlaag gaan, dus je zult een gokje moeten nemen en het duel van Leicester niet af moeten wachten, maar gokken op puntverlies van Watford. En dat is een reële mogelijkheid, want Leicester strijdt nog volop om de play-off plaatsen.
Barnsley (5/10) @ 2.85. Inzet: € 2.10
PREMIER LEAGUE
Manchester City - West Ham United
Het is de laatste tijd haast onmogelijk om te scoren tegen City in het Etihad Stadium en West Ham is één van de teams die het minst scoort in uitwedstrijden. City heeft zoveel kwaliteit dat het altijd wel zal scoren, met name in eigen huis.
City to win to nil (7/10) @ 2.00. Inzet: € 2.80
Newcastle United - Liverpool
Suarez ontbreekt bij Liverpool, maar Sturridge is de laatste tijd goed in vorm. Defensief lijkt het alleen niet altijd van een leien dakje te gaan en ook Newcastle heeft scorend vermogen. Newcastle heeft de punten nog hard nodig en zal gemotiveerd zijn om in eigen huis een goed resultaat neer te zetten na de 0-3 nederlaag tegen aartsrivaal Sunderland. Value op Newcastle, maar ik pak ook een over 2.5 goals mee. Wel bouw ik wat zekerheid in met een DNB.
Over 2.5 goals (8/10) @ 1.82. Inzet: € 3.20
Newcastle (DNB) (7/10) @ 2.08. Inzet: € 2.80
Arsenal - Manchester United
Deze wedstrijd schreeuwt doelpunten. Arsenal heeft de punten keihard nodig, United zal vrij spelen met het idee dat het nog het puntenrecord van Chelsea kan verbeteren, maar de druk is niet hoog. Arsenal verloor dit seizoen in eigen huis al meermalen van een topteam, maar nu gaat het er echt om en voor United niet meer. Ik ga vol voor de doelpunten.
Over 2.5 goals (9/10) @ 1.75. Inzet: 3.20
Bankroll na inzetten: € 200 - € 22,90 = € 177,10
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.