Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Boerenwijsheden uit Hengelo

Ik ga ook maar eens een topic openen waarin ik van tijd tot tijd interessante wedstrijden en aantrekkelijke weddenschappen zal uitzoeken en toelichten. Ik begin in de Europa League, en wel bij de wedstrijd Wisla - FC Twente...
FC Twente reist af naar Polen waarbij het een aantal sleutelspelers thuis laat. Zo zullen Mihaylov, Douglas, Wisgerhof, Brama, Rosales en Fer in Enschede achterblijven. Wel gaat de voltallige voorhoede mee, maar trainer Co Adriaanse zal waarschijnlijk met o.a. Berghuis op rechts starten.
Wisla doet het in de Ekstraklasa niet slecht, maar het scoort te weinig om de top bij te benen. Met clubtopscorer Biton hebben ze echter een gevaarlijke spits in huis: hij scoorde dit seizoen al 9 maal.
Terwijl FC Twente al geplaatst is als groepswinnaar, presteert Wisla Krakow wisselvallig in de Europa League. Het won thuis knap van Fulham (1-0) en in Denemarken werd Odense BK met 1-2 aan de kant gezet, maar het verloor op eigen veld van Odense BK met 1-3 en in Enschede waren de Tukkers met liefst 4-1 te sterk voor de formatie van ex-trainer Robert Maaskant. Ook Fulham bleek met diezelfde cijfers in eigen huis een maatje te groot.
In Polen weet men dat Fulham de betrekkelijk eenvoudige thuiswedstrijd tegen Odense staat te wachten. Wisla zal dan ook voor de overwinning moeten gaan, wil het nog een kans maken op overwintering in Europa. FC Twente ziet geen aanleiding om in de hoogste versnelling te gaan voetballen, het is immers al groepswinnaar. Daarbij speelt ook mee dat de fanatieke aanhang van de Tukkers niet mee zal reizen wegens een negatief reisadvies.
Omdat Wisla in elk Europa League treffen gescoord heeft en Twente niet met zijn sterkste verdediging op zal treden, ligt het voor de hand dat Wisla opnieuw gaat scoren in deze wedstrijd. Ook Twente zal hoogstwaarschijnlijk een doelpunt mee pakken. Het scoorde namelijk al 13 keer in 5 Europa League wedstrijden. De weddenschap 'Both teams to score' is dan ook de meest aannemelijke. William Hill geeft hier 1.60 voor. Voor wie meer doelpunten verwacht is er nog de optie 'Over 2.5', waar je 1.70 voor krijgt, en wil je je geluk echt beproeven kun je nog inzetten op 'Over 3.5', welke een notering van 3.00 kent. Zoek je een mooie notering maar is de laatstgenoemde weddenschap iets te riskant? Dan kun je ook nog spelen voor Wisla Krakow to win: 2.30
Veel succes!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar 20vthengelo
Country flag20vthengelo in 12-12-2011 22:59 Leden topics
in 12-12-2011 22:59 Leden topics
42 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Kijk, dat ziet er goed uit! :)
Stan James biedt op dit moment overigens 2.40 voor een Poolse zege, maar dat terzijde.
Ik zit zelf te denken aan Wisla -0.25 Asian handicap @2.01 (12Bet, Dafabet). Bij een gelijkspel krijg je dan de helft van je inzet terug; iets meer zekerheid dus.
Nogmaals complimenten voor je voorbeschouwing! (y)
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Erg mooie en uitgebreide voorbeschouwing 20vtHangelo, top dit!! (y)
Ik hoop dat we in de toekomst meer kunnen verwachten, dank!
0 Vind ik leuk's
Verliefdheid is als in je broek schijten, niemand ziet het, alleen jij hebt dat speciale warme gevoel...
Bedankt heren :D (h)
0 Vind ik leuk's
De Wijzen kwamen uit het Oosten, dus wijsheden uit Hengelo zijn altijd welkom :)
Ik speel denk ik met je mee:
Wisla to win
Wisla DNB
Over 2.5
Ik vind het vooral goed dat je je pick goed onderbouwd, dat mis ik nog wel eens in andere topics. (y)
0 Vind ik leuk's
Welkom! Erg nette voorbeschouwing! Beide teams scoren speel ik met je mee 7/10.
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Komende donderdag ontvangt AZ in het AFAS Stadion Metalist Kharkiv. De Oekraïners zijn al verzekerd van de eerste plek in poule G. AZ is de huidige nummer twee, gevolgd door Austria Wien op één punt achterstand. De Zweden uit Malmö kunnen Europese handhaving op hun buik schrijven: zij hebben slechts één punt in totaal...
In de eigen competitie draaien beide teams uitstekend. AZ heeft zich door de 4-0 overwinning op De Graafschap mogen kronen tot winterkampioen van Nederland. Van de tot nu toe 16 gespeelde wedstrijden verloor het er slechts twee. Metalist Kharkiv staat in de Oekraïnse Premier League op de derde plaats. Het moet voorrang verlenen aan nummer twee Shakhtar Donetsk en koploper Dinamo Kiev, maar de marge op Dinamo bedraagt slechts 5 punten. In 20 gespeelde wedstrijden verloor Metalist één keer.
In Alkmaar worden de doelpunten vooral verzorgd door de meester van de spelhervattingen, Rasmus Elm, en de sterke Amerikaan, Jozy Altidore. Bij Metalist komen de goals voornamelijk van de Braziliaan Xavier, de Argentijn Cristaldo en de Oekraïner Devic. Devic scoorde afgelopen competitieduel tegen Oleksandria (1-3) twee keer.
In theorie kan AZ volstaan met een gelijkspel om door te gaan in de europa league. Dit is onder de voorwaarde dat Austria Wien in hun thuiswedstrijd tegen Malmö niet met grote cijfers wint. Wetende dat Malmö FF niets meer heeft om voor te spelen is de kans echter reëel aanwezig dat dat wel gebeurt. De ploeg uit Zweden heeft immers een reputatie qua tegendoelpunten in Europese uitwedstrijden(AZ en Metalist wonnen beiden in eigen huis gemakkelijk met respectievelijk 4-1 en 3-1).
'No-nonsense' trainer Gertjan Verbeek zal zijn ploeg opdragen om deze wedstrijd te winnen. Hij heeft het liefst de touwtjes zelf in handen en zal daarom waarschijnlijk met de sterkst mogelijke opstelling aantreden. Metalist coach Myron Markevich zal waarschijnlijk zijn beste spelers in Oekraïne achterlaten. Zij kunnen genieten van de winterstop.
Met deze informatie is het voor de hand liggend dat je AZ op winst tipt. Hier krijg je 1.50 voor. Verdere side-bets zijn te riskant om op in te zetten. Mocht je toch meer risico willen nemen zou je AZ handicap -1 kunnen overwegen voor 2.30, maar gezien de Europese staat van dienst van Metalist raad ik deze persoonlijk af.
Veel wedplezier!
0 Vind ik leuk's
hele mooie voorbeschouwing waar je ook echt iets aan hebt!
ik wist niet dat Metallist zijn beste spelers thuis hield waardoor ik t een goede vind AZ in een combo te betrekken!
ziet er heel goed uit bedankt en heel veel succes!
(y)
0 Vind ik leuk's
Ho wacht even hoor! Ik zeg 'waarschijnlijk'. Daar bedoel ik mee dat de coach geen enkele aanleiding ziet om ze wel mee te nemen. Het is immers hun laatste wedstrijd van dit kalenderjaar en zijn al door in de EL ;)
0 Vind ik leuk's
20vthengelo:
Ho wacht even hoor! Ik zeg 'waarschijnlijk'. Daar bedoel ik mee dat de coach geen enkele aanleiding ziet om ze wel mee te nemen. Het is immers hun laatste wedstrijd van dit kalenderjaar en zijn al door in de EL ;)

ah okee sorry niet goed gelezen, maar toch bedankt voor de zeer mooie voorbeschouwing!
Gracias (y)
0 Vind ik leuk's
Jij ook bedankt voor het compliment (h)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.