Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bwin tips van ajaxmaster

Ik ben overgestapt naar Bwin en wil mijn tips met jullie delen. Ik weet veel af van voetbal en van tennis. Van voetbal doe ik ook vaak een to score bet of een over 1.5 etc. Ik hoop dat jullie er wat aan hebben en we samen winst boeken! (y)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar ajaxmaster
Country flagajaxmaster in 24-03-2013 14:16 Leden topics
in 24-03-2013 14:16 Leden topics
3 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Voor vandaag is er vrij weinig voetbal en daarom hou ik het vandaag alleen op tennis. Ik bet vrij weinig op vrouwen tennis omdat dat gewoon weinig winst oplevert. Elke set kan daar door iedereen gewonnen worden. Een 3-0 achterstand werd gister ook makkelijk door Serena Williams omgebogen in een 6-3 winst. We gaan kijken wat het ons vandaag oplevert. (y)
David Ferrer - Fabio Fognini: Will Fabio Fognini (ITA) win at least 1 set? YES @2.95
Fognini is de laatste tijd met een sterke reeks bezig. Hij won opvallend van Llodra en pakte in Indian Wells een set tegen Djokovic. In Acapuelco (gravel) op gravel heeft hij ook al bewezen dat hij een set kan pakken tegen Ferrer. Gravel is toch wel de beste ondergrond om op te spelen voor Ferrer. Op hardcourt won Fognini de laatste 2 maanden al van Roanic en Dimitrov. Dat zijn toch geen verkeerde spelers. Daarom denk ik dat hij wel een set kan pakken tegen David Ferrer. David Ferrer verloor in Indian Wells al meteen van Anderson.
Kevin Anderson - Janko Tipsarevic: Anderson winst @1.60 (Anderson 2-0 @2.35 gokje)
Anderson is wel een speler die met zijn service heel goed overweg kan op hardcourt. In Indian Wells bereikte hij al de kwart finale en won onder meer van Ferrer en Simon. Dat zijn toch 2 constante tennissers. Hij verloor in de kwartfinale van Berdych. Berdych is toch echt een stapje te goed voor hem. Tipsarevic daarin tegen won maar 1 van zijn laatste 6 wedstrijden op hardcourt en daarom ben ik er ook wel zeker van dat Anderson van Tipsarevic gaat winnen. Tipsarevic verloor van Almagro, Llodra, Tursunov, Davydenko en Gulbis dat zijn allemaal tennissers van het niveau van Kevin Anderson. Hij verloor alle wedstrijden met 2-0 in sets en gaf zelfs tegen Almagro op. Ik denk dus dat je zelfs een gokje kan nemen dat het 2-0 in sets voor Anderson wordt.
Alexandr Dolgopolov - Tommy Haas: Will Alexandr Dolgopolov (UKR) win at least 1 set? YES @1.42
Tommy Haas had wat moeite tegen Sijsling maar won uiteindelijk wel in een 3 setter van de Nederlander. Daarin tegen won Dolgopolov in 2 sets van Davydenko. Hij speelde een hele goede wedstrijd en bleef constant spelen en maakte niet al te veel fouten. Dat is de reden eigenlijk dat ik voor deze bet heb gekozen.
Jurgen Melzer - Tobias Kamke: Kamke winst @2.20, Will Tobias Kamke (GER) win at least 1 set? @1.53
Niemand verwacht een winst voor Kamke, maar ik denk daar toch anders over. Ten eerste zit Jurgen Melzer mij vaak dwars als ik op hem bet. Ten tweede heeft hij de laatste 10 dagen 7 wedstrijden gespeeld. Dat is gewoon te veel voor een speler van zijn kaliber. Hij moet een keer uitgeput zijn en een wedstrijd verliezen. Kamke daarin tegen speelde ook een hele goede wedstrijd tegen Del Potro ook al was Del Potro ook uitgeput. Ik denk dat het vroeg of laat een keer tijd wordt dat Jurgen Melzer uitgeput is en een wedstrijd verliest. Hij had het in de eerste ronde al moeilijk tegen Berankis waarin hij uiteindelijk in de Tiebreak van de 3e set van won. Aan Granollers had hij vrij weinig, omdat Granollers nou eenmaal dit jaar nog niet goed uit de voeten kan op hardcourt. In de 2e set stond Melzer wel met 4-1 achter en knokte zich terug tot 6-4 en dat heeft natuurlijk veel moeite gekost. Ik denk dat Kamke zeker een grote kans heeft om vandaag te winnen van Melzer en anders lijkt het wel een zekerheidje dat Kamke een set gaat pakken tegen Melzer.
0 Vind ik leuk's
ajaxmaster:

Jurgen Melzer - Tobias Kamke: Kamke winst @2.20, Will Tobias Kamke (GER) win at least 1 set? @1.53
Niemand verwacht een winst voor Kamke, maar ik denk daar toch anders over. Ten eerste zit Jurgen Melzer mij vaak dwars als ik op hem bet. Ten tweede heeft hij de laatste 10 dagen 7 wedstrijden gespeeld. Dat is gewoon te veel voor een speler van zijn kaliber. Hij moet een keer uitgeput zijn en een wedstrijd verliezen. Kamke daarin tegen speelde ook een hele goede wedstrijd tegen Del Potro ook al was Del Potro ook uitgeput. Ik denk dat het vroeg of laat een keer tijd wordt dat Jurgen Melzer uitgeput is en een wedstrijd verliest. Hij had het in de eerste ronde al moeilijk tegen Berankis waarin hij uiteindelijk in de Tiebreak van de 3e set van won. Aan Granollers had hij vrij weinig, omdat Granollers nou eenmaal dit jaar nog niet goed uit de voeten kan op hardcourt. In de 2e set stond Melzer wel met 4-1 achter en knokte zich terug tot 6-4 en dat heeft natuurlijk veel moeite gekost. Ik denk dat Kamke zeker een grote kans heeft om vandaag te winnen van Melzer en anders lijkt het wel een zekerheidje dat Kamke een set gaat pakken tegen Melzer.

Laat ik voorop stellen dat ik de kans aanwezig acht dat Kamke gaat winnen, ik ben het alleen niet geheel eens met waarom je denkt dat hij een kans maakt. Spelers als Melzer zijn het ook gewend om 5 setters te moeten spelen, zeker een speler als hij die vaak ook beslissende derde sets moet spelen is hier gewend aangeraakt. Hij heeft juist een ijzersterke conditie en daardoor wint hij ook vaak als het op zulke momenten aankomt. De partij tegen Berankis was een mooi voorbeeld. 1-0 achter, als hij dan echt moe is had hij het daar laten lopen en ze rust gepakt. Kamke is gevaarlijk en speelde subliem tegen Del Potro maar is heel wisselvallig, dat zie je ook terug in ze vorige partijen. Ik zou hier zelf Kamke +1,5 spelen of de partij laten liggen want 2.20 is voor mij niet het risico waard.
0 Vind ik leuk's
Gok met wat je kan missen, niet met wat je nodig heb.
Je zag bij Del Potro overduidelijk dat hij uitgeput was na het zware toernooi in Indian Wells en het liet lopen tegen Kamke. Naast dat ik denk dat Melzer niet nog 2 rondes verder komt, vind ik zijn service erg zwak. Bij Melzer kan het zomaar zijn dat hij een eigen service game helemaal laat lopen en veel te veel fouten maakt. Dat komt wel iedere wedstrijd een keer terug. Daarnaast is Kamke ook wel wisselvalig natuurlijk, maar ik vond dat hij tegen Del Potro gewoon goed speelde. Daarom denk ik ook dat hij wel kans maakt in deze partij en zeker om een set te pakken en daar heb ik dan ook op gebet.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.