Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Combi en wedtips van pitteman

mijn combi 's en tips
Kawasaki - Vegalta Sendai x gemiddeld odd 3.3
Shimizu - Yokohama M. 1 gemiddeld odd 2.1
Kashiwa - Albirex Niigata x2 gemiddeld odd 2.15
_____________________________________________
odd 14.90 x bedrag
:-|
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar pitteman
Country flagpitteman in 25-05-2012 20:58 Leden topics
in 25-05-2012 20:58 Leden topics
54 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Wat is dit voor vreemd topic? Mensen die elkander niet normaal kunnen quoten, bloedtips die in combo's 0 kans op slagen hebben op lange termijn. En Bueno, als ik jou was zou ik ze misschien ook single nemen...
0 Vind ik leuk's
Thank you Basedgod
Ik zei het ook al in de chat, dit is een kansloze combi, hopelijk voor jou lukt het maar zie dat niet gebeuren. Als je er dan ook nog 100 euro op zo een combi inzet zit er volgens mij ergens een draadje bij je los, of je hebt teveel geld en je wilt er vanaf, bij deze stel ik mij dan dan voor beschikbaar. :o :o
0 Vind ik leuk's
basedgod:
Wat is dit voor vreemd topic? Mensen die elkander niet normaal kunnen quoten, bloedtips die in combo's 0 kans op slagen hebben op lange termijn. En Bueno, als ik jou was zou ik ze misschien ook single nemen...

dit gaat inderdaad nergens over :s
0 Vind ik leuk's
Nederland - Denemarken wedtip x2 odd 2.4
Duitsland - Portugal wedtip 1x odd 1.3
0 Vind ik leuk's
Gewoon doorgaan met je tips Pitteman :)
0 Vind ik leuk's
pitteman:
Nederland - Denemarken wedtip x2 odd 2.4
Duitsland - Portugal wedtip 1x odd 1.3

Gast gaat het wel goed met je? Heb je misschien griep/koorts? Ik raad je aan om bij de huisarts even langs te gaan.
0 Vind ik leuk's
draquerdo:
pitteman:
Nederland - Denemarken wedtip x2 odd 2.4
Duitsland - Portugal wedtip 1x odd 1.3

Gast gaat het wel goed met je? Heb je misschien griep/koorts? Ik raad je aan om bij de huisarts even langs te gaan.

Dit soort reacties vind ik een beetje belededigend :p
0 Vind ik leuk's
comeyer:
draquerdo:
pitteman:
Nederland - Denemarken wedtip x2 odd 2.4
Duitsland - Portugal wedtip 1x odd 1.3

Gast gaat het wel goed met je? Heb je misschien griep/koorts? Ik raad je aan om bij de huisarts even langs te gaan.

Dit soort reacties vind ik een beetje belededigend :p

Nederland - Denemarken ... X2 vind ik ook niet kunnen. Beetje mensen de verkeerde tips geven. We weten allemaal dat Nederland 4-0 gaat winnen.
0 Vind ik leuk's
draquerdo:
comeyer:
draquerdo:
pitteman:
Nederland - Denemarken wedtip x2 odd 2.4
Duitsland - Portugal wedtip 1x odd 1.3

Gast gaat het wel goed met je? Heb je misschien griep/koorts? Ik raad je aan om bij de huisarts even langs te gaan.

Dit soort reacties vind ik een beetje belededigend :p

Nederland - Denemarken ... X2 vind ik ook niet kunnen. Beetje mensen de verkeerde tips geven. We weten allemaal dat Nederland 4-0 gaat winnen.

haha
0 Vind ik leuk's
comeyer:
Gewoon doorgaan met je tips Pitteman :)

thx comeyer
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.