Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van: jorisvlaanderen (Corner weddenschappen)

Ik loop nu een paar weken mee op deze site en zie al veel inspiratie voorbij komen. Ik heb via het topic "tips van: Scott" vooral veel vertrouwen gekregen in het wedden op cornerweddenschappen. Omdat hij niet zo vaak plaatst heb ik besloten zelf een bestand te maken om de statistieken wat corners betreft van heel veel clubs uit verschillende competities bij te houden. Na twee dagen testen en 7 van de 8 picks goed te hebben denk ik dat ik jullie hier ook een handje mee kan helpen.

Hier nog even de combi's van maandag en dinsdag:

Alaves - Betis Away over 3.5 X1.63

Stoke - MCity Home U 3.5 X1.55

W Bremen - Koln Under 10.5 X1.68

Chaves - Sporting Lisbon over 8.5 X1.41

Copenhagen - Helsingor under 10.5 X1.62

Totale odd: 9.70

Zoals je kan verwachten bij een fivefold, er gaat er altijd één mis. In dit geval Betis, wat achteraf ook gezien de statistieken geen handige pick was: Laatste 5 wedstrijden 0, 4, 5, 7 en 1 corner mee. Iets te gretig geweest.

Dan vandaag gelukkig wel een winnende combi:

ManU - Sevilla U10.5 X 1.86

Roma - Shakhtar Away over 3.5 x1.93

Barnsley - Norwich U10.5 X1.62

Totale odd: 5.82

Ik probeer iedere dag een combi te plaatsen met daarbij een korte beredenering. Vragen, verzoekjes en vooral tips om het topic beter te maken zijn van harte welkom!

4 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagJorisvlaanderen
13-03-2018 21:32 in Leden topics
103 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Dan direct maar de picks voor morgen. 3 speelbare wedstrijden: 2 in de Champions League en 1 in de serie a.

Ik begin met Besiktas - Bayern: voor deze wedstrijd 2 tips.

Besiktas O4.5 @ 1.88: Besiktas kreeg in de uitwedstrijd tegen bayern 3 corners. Aangezien Besiktas in deze wedstrijd vrijuit kan spelen omdat ze toch al uitgeschakeld zijn, en omdat ik denk dat ze het thuispubliek een mooi afscheid van dit championsleague seizoen willen geven,verwacht ik dat Besiktas regelmatig de aanval zou zoeken en daarmee ook 5 corners wel moet kunnen halen.

Total corners 1st half over 4.5 @1.68: Zoals ik al zei: een open wedstrijd. Beide ploegen hebben niet veel te vrezen en daarom verwacht ik een open eerste helft. In de tweede helft zal Bayern het tempo terugschroeven om krachten te besparen.

Barcelona - Chelsea:

een wedstrijd die schreeuwt om een under. Beide teams creëren weinig corners. Barca heeft de laatste weken 2 uitschieters met 12 tegen Athletico en 9 tegen Getafe, maar zou in deze wedstrijd weinig haast hebben met het maken van doelpunt.

Chelsea creëert alleen veel corners wanneer de tegenstander zwakker is (hull 10, WBA 8, Cpalace 12) en krijgt al helemaal geen corners tegen sterke tegenstanders (Barca 3, ManU 4, City 2) ondanks dat Chelsea een goal nodig heeft denk ik niet dat ze vol de aanval op durven te zoeken. Ook de vorige wedstrijd die eindigde met 7 corners (barca 4 - chelsea 3) bevestigt het verhaal voor een under. Ook de odds liggen er mooi voor: under 10.5 @1.63 en voor de waaghalzen under 9.5 @ 2.06

Overigens ligt er op deze wedstrijd nog een gokje dat ik niet kon weerstaan: Chelsea most corners @5.70. low stake voor de fun en duimen maar

Juventus - Atalanta:

wederom een wedstrijd die je alleen maar op under kan zetten.

Bij Juventus eindigden de laatste 6 wedstrijden onder 10.5 corners. Bij atalanta komen ze alleen tegen zwakkere teams (bologna en crotone) boven de 10 uit. Daarnaast eindigde de vorige 3 wedstrijden tussen deze ploegen met 3, 9 en nogmaals 3 hoekschoppen.

total corners u10.5 @1.60

Ik heb gekeken naar PSG - Angers maar durf hier weinig over te zeggen. cijfers laten zien dat Angers regelmatig de 5 a 6 corners haalt en dat PSG ze veel weggeeft. Corner handicap 0-5 angers @1,80 lijkt goed speelbaar, maar de laatste wedstrijd van PSG tegen metz (9 voor, 2 tegen) doet me teveel twijfelen om deze ook daadwerkelijk aan te raden.

Veel succes allemaal.

Bericht gewijzigd door forummod op do 28 feb. 2019, 10:26
4 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.