Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van: smittaa (Darts en Darten)

Het is weer tijd voor het WK darts!
Een mooie gelegenheid om mijn dagelijkse tips in een forum te zetten.

Graag reacties als er wordt meegespeeld!


Tips dag 1

Part J. - Brown. K
Een ervaren rot tegen een jong knaapje.
De 58e jarige John Part heeft al meerdere titels op zijn naam staan, maar de laatste jaren kwam hij niet ver op de grote toernooien. Part speelde zijn laatste TV wedstrijd ruim een halfjaar geleden en mist dus enig wedstrijdritme.
Keegan Brown, 22 jaar oud verraste menigeen vorige maand met zijn knappe overwinning op van Barneveld. Ook in de ronde daarna hield hij zich sterk tegen Dave Chisnall.

Conclusie:
In mijn ogen is Brown vanavond de grote favoriet. Toch geloof ik dat Part met zijn ervaring wel een setje van de jonge Engelsman weet af te snoepen. De handicap voor Part +1,5 durf ik niet aan.

Tips:
- Part J. - Brown. K Match Odds 2 --> 1,40 (Y)
- Part J. - Brown. K Handicap 1 +2,5 --> niet aangeboden, live inzetten. (Y)


Klaasen J. - Kist. C
Een Nederlands onderonsje in de eerste ronde.
Jelle Klaasen, winnaar van Lakeside in 2006, is weer op de weg terug. In het afgelopen jaar maakte hij indruk door o.a. te winnen van Wade en Lewis.
Zijn tegenstander Christian Kist heeft het moeilijk, sinds zijn overstap naar de PDC. Vaak kwam hij dichtbij, maar greep hij op het laatst toch naast de overwinning. De grote toernooien duurden niet lang voor de overgestapte darter, vaak kon hij na één of twee rondes zijn koffers weer pakken.

Conclusie:
De Odds spreken mijn gedachte tegen. Ik ben van mening dat Jelle Klaasen in deze wedstrijd de favoriet hoort te zijn. Vandaar een duidelijke tip, Jelle Klaasen wint van Christian Kist.

Tips:
- Klaasen. J - Kist. C Match Odds 1 --> €1,90 (Y)




van Gerwen. M - Cullen. J
Onze landgenoot is samen met Taylor de te kloppen man dit toernooi. En dat heeft een reden, van Gerwen staat de laatste jaren erg constant te gooien. De bookmakers schatten Taylor in als favoriet voor de titel, maar Michael van Gerwen is de nummer 2. Vorige maand werd de kale sloopkogel in de achtste finales uitgeschakeld door Jenkins, hij zal gebrand zijn deze vroege uitschakeling te doen vergeten.
De Engelse Joe Cullen is trots dat hij dit jaar op het podium van het WK mag staan. Dit deed hij door overtuigend een ticket te behalen in de ProTour. Cullen zal mede door zijn loodzware loting onbevangen kunnen spelen.

Conclusie:
De druk ligt vanavond uiteraard bij onze landgenoot. Ondanks de druk zal van Gerwen deze wedstrijd gaan winnen. Een setje voor Cullen is niet ondenkbaar.

Tips:
- van Gerwen. M - Cullen. J Most 180's 1 --> 1,50 (Y)
- van Gerwen. M - Cullen. J Set handicap 2 +2,5 --> 2,50 (1/10, funbet maar wie weet ;)) (Y)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar smittaa
Country flagsmittaa in 18-12-2014 15:42 Leden topics
in 18-12-2014 15:42 Leden topics
21 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
smittaa:
een combo voor de avondwedstrijden:

- Lewis - Brown over 12,5 180's @1.85
- Taylor - Webster highest checkout over 130.5 @1.85
- Webster - Winstanley winst 2 @1.56

total odd: 5.34


Leuke combi, wat is er uit gekomen?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.