Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Eredivisie voorspellingen van pietgreijmans

Hoi allemaal,


Ik wil graag mijn bettips wb De Nederlandse Eredivisie met jullie delen. Ik bet al jaren op deze competitie maar zou graag eens willen tracken of ik hier een beetje gevoel voor heb (denk zelf van wel ;)).


Per tip zal ik een argumentatie geven en het is aan jezelf of je mee wilt doen ja of nee. Zullen vooral pre-match tips zijn.


Groeten,


Piet

4 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar pietgreijmans
Country flagpietgreijmans in 11-01-2021 15:22 Leden topics
in 11-01-2021 15:22 Leden topics
22 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Wat leuk dat je je eigen topic gaat starten rondom de Eredivisie, ik ben ook fan van onze eigen competitie. Heb je een strategie die je hanteert en wat zijn je voorspellingen voor komend weekend?

0 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!

Voor de midweekse speelronde heb ik 2 betjes staan:


1; Vitesse - Utrecht => 1X + Den Haag - Venlo => BTTS @ 2,12/2,14 (Unibet/Betsson) 2 units


Vitesse heeft dit seizoen thuis nog geen wedstrijd verloren. Ze zijn sowieso over het algemeen veel beter aan het presteren dat het wisselvallige FC Utrecht. Het FC Utrecht dat dit seizoen pas 1 uitwedstrijd won; tegen laagvlieger FC Emmen. Ik verwacht eigenlijk een overwinning van Vitesse maar ik vindt Utrecht teveel kwaliteiten hebben om hier de 1 te kiezen. Vandaar de 1X bet.


ADO Den Haag heeft in de winterstop ervaring ingekocht met Janmaat en Vejinovic. Dit had direct resultaat tegen RKC met als gevolg een overwinning. Ado heeft in 6 van de laatste 9 wedstrijden minimaal 1 goal gemaakt. VVV heeft in 8 van de laatste 9 wedstrijden een goal gemaakt. Ik verwacht een gelijkopgaande pot, vooral door de versterkingen van ADO. Ik kan niet voorspellen wie hier aan het langste eind gaat trekken. Vandaar dat ik hier voor de BTTS ga.


2; Willem 2 - Groningen => BTTS @ 1,80 ( Unibet, Betsson) 3 units


Willem 2 laatste 10 wedstrijden 7 keer minimaal 1 goal gemaakt. Bij Groningen is dit 9 van de 10 wedstrijden. Ik verwacht dat beide clubs minimaal 1 keer scoren vanwege het feit dat Willem 2 thuis vaak veel sterker voor de dag komt dan uit en dat Groningen sowieso een uitstekend seizoen kent en makkelijk een goaltje zou moeten kunnen maken tegen de zwakke verdediging van Willem 2


Succes allen!

7 Vind ik leuk's

Heracles - FC Emmen 1 @ 1,80/1,82 (Unibet/Betsson) 2 units


Even de opstellingen afgewacht. Heracles mist alleen Rente vandaag. Verder zijn ze op volle sterkte. Verwacht veel van De La Torre, Vloet en Vd Water. Vandaag tegen een FC Emmen dat maar 5 punten heeft behaald dit seizoen waarvan 2 uit. Deze 2 uitpunten waren ook gestolen punten al zeg ik het zelf.


Dit Heracles heeft simpelweg meer kwaliteit dan FC Emmen. Emmen verloor afgelopen weekend nog met 1-4 van FC Twente dus ook veel vertrouwen zal er niet zijn. Heracles heeft niet bizar veel punten behaald afgelopen tijd maar dit komt vooral door de zware tegenstanders die ze tegen hebben gehad; Vitesse, Feyenoord, AZ en Ajax. Voor Vitesse wonnen ze nog achtereenvolgens van Groningen en Heerenveen uit. Helemaal niet slecht dus.

6 Vind ik leuk's

Voor vanavond;


PSV - AZ 1X + Feyenoord - PEC 1 @1,95/2,02 (Betsson/Unibet)

2 units


Ik vindt dat de bookies PSV iets te laag inschatten. PSV is thuis ijzersterk. Het wisselvallige wat we vooral van PSV kennen is vooral te zien in de uitwedstrijden. Tot nu toe werden alle thuiswedstrijden in de ED gewonnen. Ook qua blessures lijkt het mee te vallen voor vanavond. Alleen Mario Gotze lijkt niet te kunnen starten. De rest van de beoogde basiself lijkt er wel bij te zijn. Sowieso heeft PSV genoeg wisselmogelijkheden met een Madueke, Mauro Jr, Thomas. Ook Marco V Ginkel lijkt vanavond ziin rentree te kunnen gaan maken.


Aan de andere kant AZ. Hoge toppen, diepe dalen. Zeer wisselvallig met een heleboel gelijke spelen tot gevolg. Ze missen nog steeds Svensson en Dani de Wit. Ook zijn Stengs en Boadu lang niet zo goed als ze vorig seizoen waren. Ik verwacht een overwinning van PSV maar vanwege het potentieel van AZ ( ook vanuit de underdog positie) vlak ik niet uit dat dit in een gelijkspel kan eindigen. Vandaar de 1X


Dan Feyenoord - PEC. Ook Feyenoord is doorgaans een stuk sterker thuis dan uit. Ik ben meestal nogal huiverig om op Feyenoord in te zetten maar de terugkeer van kwaliteitsspelers Haps, Fer, Sinisstera en Berghuis heeft me over de streep getrokken. Feyenoord lijkt fit en met dit team zouden ze een stuk sterker moeten zijn dan PEC dat totaal niet bijzonder presteerd en ook naar mijn mening geen spelers heeft die Feyenoord pijn kunnen doen.


Vanavond hebben we ook nog de wedstrijd van ADO - VVV openstaan waar we hopen op een BTTS om onze combi compleet te maken.


Verder nog een kleine toevoeging wat betreft het gebruik van units;


1 unit = small stake (high risk)

2 units = medium stake (medium risk)

3 units = high stake (low risk)


Succes allen!


4 Vind ik leuk's

Netjes Piet , speel mee

0 Vind ik leuk's

Uitstekende eerste speelronde gehad;


Vitesse-Utrecht 1X + ADO - VVV BTTS @2,14 ( 2 units)


Willem 2 - Groningen BTTS @1,80 (3 units)


Heracles - Emmen 1 @1,82 (2 units)


PSV - AZ 1X + Feyenoord - PEC 1 (2 units)


Resultaat deze Eredivisie speelronde: +4,32 units.


Morgen de voorspellingen voor de speelronde in het weekend!


BTW; vindt het altijd leuk om te horen als mensen mee hebben gespeeld. Vooral als we winnen. Laat het dus gerust even weten in dit topic :)

Bericht gewijzigd door pietgreijmans op do 14 jan. 2021, 21:34
7 Vind ik leuk's

Mooie resultaten! Wat zijn jouw weddenschappen voor komende weekend?


ik heb hier en hier mijn weddenschappen staan.

1 Vind ik leuk's

Voorspellingen voor deze Eredivisie speelronde;


Emmen – Vitesse 2 + Groningen – Twente X1 @ 2,22/2,16 (Unibet/Betsson) 2 units Allereerst, Emmen – Vitesse. Emmen heeft dit seizoen 5 punten gehaald. Voor de winterstop voetbalde ze nog wel aardig, na de winterstop is het huilen met de pet op. 1-4 thuis tegen Twente en 4-0 uit tegen Heracles. Vitesse daarentegen beleeft tot nu toe een geweldig seizoen. Vitesse staat derde en wil aansluiting houden met de top 2. Vorige wedstrijd tegen Utrecht waren ze heer en meester. Utrecht creëerde nagenoeg niets en Vitesse had er eigenlijk meer dan 1 moeten maken. Emmen is de ploeg met 0 vertrouwen, Vitesse is de ploeg met alle vertrouwen. Dit opgeteld met een leeg stadion + het kwaliteitsverschil (vooral met Tannane en Bazoer) maakt dat Vitesse dit altijd zou moeten winnen. Dan, Groningen – Twente. Groningen beleeft echt een ijzersterk seizoen. Ze staan zesde momenteel. Ook zijn ze thuis ijzersterk. Ze verloren alleen van PSV in de openingswedstrijd en de laatste thuiswedstrijd tegen Heracles. Hier verdiende ze echter minimaal 1 punt. We moeten Twente echter ook niet onderschatten. Zij spelen een heel sterk seizoen en ook uit zijn ze meer dan prima. Wat echter hier belangrijk is om te vermelden is dat Twente vooral sterk is in de omschakeling. 2 belangrijke schakels voor dit spel zijn er zondag niet bij; Cerny en Oosterwolde. Ook topscorer Danilo is nog niet 100% fit uit de winterstop gekomen. Daarom verwacht ik dat Twente niet sterk genoeg zal zijn om het oerdegelijke Groningen te verslaan


Emmen – Vitesse 2 + VVV – Heerenveen BTTS @ 2,25/2,23 (Unibet/Betsson) 2 units Emmen – Vitesse tip hierboven al uitgelegd. VVV – Heerenveen BTTS, twee wisselvallige ploegen. VVV lijkt weer wat omhoog te kruipen met 2 goede overwinningen tegen Willem 2 (2-1) en ADO (1-4). Vooral de Griek Giakoumakis is helemaal los met 5 goals in de laatste 2 wedstrijden. Van VVV verwacht ik sowieso minimaal 1 goal. Heerenveen steekt in een wat mindere vorm. De laatste 9 wedstrijden werden niet gewonnen. In 7 van deze 9 wedstrijden werd er wel minimaal 1 goal gemaakt. Ik verwacht dat Heerenveen dit niet gaat winnen maar ze aanvallend voldoende kracht (Veerman & Veerman) om minimaal 1 goal te maken tegen de niet al te sterke verdediging van VVV.


Utrecht - Heracles X2 @2,28/2,30 (Unibet/Betsson) 2 units Utrecht – Heracles, een potje tussen 2 middenmoters. Vooral Utrecht had veel meer van dit seizoen verwacht. Ze hebben individueel voldoende kwaliteit maar er staat totaal geen team. Ook hebben ze extreem veel moeite met scoren. Utrecht won dit seizoen pas 2 thuiswedstrijden. De laatste 4 thuiswedstrijden werden allemaal niet gewonnen. Heracles daarentegen won de laatste 2 uitwedstrijden. 1-2 bij Heerenveen en 0-1 bij Groningen. Verder heb ze een vertrouwensboost gekregen tegen Emmen met een uitstekende 4-0. In deze wedstrijd maakte Bakis zijn eerste 3 goals van het seizoen. Heracles is zeker de ploeg met het meeste vertrouwen. Ook vind ik ze als team beter functioneren. Daarom vindt ik de 2,30 odd voor Heracles of Draw te hoog staan.


PEC Zwolle – Fortuna Sittard Under 3,5 goals + RKC – Willem 2 BTTS @ 2,29/2,33 (Unibet/Betsson) 2 units PEC Zwolle – Fortuna Sittard, een pot tussen 2 degradatiekandidaten. Ik verwacht dat beiden ploegen er vooral ingaan om niet te verliezen. Beide ploegen maken gemiddeld 1.1 en 1.4 goals per wedstrijd. Ik verwacht een schaakpot en 2 teams die aanvallend niet heel veel klaar kunnen spelen. Vandaar dat ik hier de Under 3,5 goals kies. RKC – Willem 2, nog een degradatiekraker. Ik vindt Willem 2 beter spelen dan voor de winterstop. Ik schrijf dit vooral toe aan spits Wriedt die de ploeg een positieve inpuls geeft in aanvallend opzicht. Ze maken de goals makkelijker maar doordat de verdediging zo matig is krijgen ze ook veel goals tegen. Een RKC dat thuis speelt moet hier absoluut van kunnen profiteren. Ik verwacht hier een vrij open pot met 2 teams die het vooral voetballend willen oplossen.


VVV – Heerenveen X1 @1,78/1,78 (Unibet/Betsson) 3 units VVV – Heerenveen, zoals hierboven al vermeldt. VVV is de ploeg die het vormvoordeel heeft. Met een (licht) thuisvoordeel + een ontketende Giakoumakis verwacht ik dat VVV er minimaal een gelijkspel moet uit kunnen slepen. Zoals gezegd, Heerenveen heeft al 9 wedstrijden niet meer weten te winnen. Ik vindt VVV de favoriet hier dus de 1,78 voor VVV or Draw staat naar mijn mening te hoog.


Succes allen!

4 Vind ik leuk's

Mooi hoor, 4 van de 5 correct!

Bedankt want heb alles meegespeeld, ik geloof in uw voorbereidingen.

Hopelijk doe je verder 🙂

2 Vind ik leuk's

Na de 2 late goals bij VVV - Heerenveen een heerlijk weekend gehad.


Emmen-Vitesse 2 + Groningen-Twente x1 @2,22 2 units


Emmen-Vitesse 2 + VVV-Heerenveen BTTS @ 2,25 2 units


Utrecht-Heracles x2 @2,30 2 units


Pec-Fortuna u3,5 goals + RKC-Willem2 BTTS @2,33 2 units


VVV - Heerenveen x1 @1,78 3 units


Dit brengt het eind resultaat voor deze speelronde op +7,98 units


Totaalresultaat tot nu toe: +12,30 units


8 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.