Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Eredivisie voorspellingen van pietgreijmans

Hoi allemaal,


Ik wil graag mijn bettips wb De Nederlandse Eredivisie met jullie delen. Ik bet al jaren op deze competitie maar zou graag eens willen tracken of ik hier een beetje gevoel voor heb (denk zelf van wel ;)).


Per tip zal ik een argumentatie geven en het is aan jezelf of je mee wilt doen ja of nee. Zullen vooral pre-match tips zijn.


Groeten,


Piet

4 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar pietgreijmans
Country flagpietgreijmans in 11-01-2021 15:22 Leden topics
in 11-01-2021 15:22 Leden topics
22 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Heb besloten dat ik puur en alleen nog Eredivisie ga betten. Deze week bekervoetbal heeft weer eens bewezen dat beker en competitie 2 compleet verschillende werelden zijn. Ook wil ik alleen nog maar betten op competities die ik ook daadwerkelijk kijk. In dit geval alleen de Eredivisie op dit moment. Ook de KKD volg ik te weinig om hier echt een goed oordeel over te vellen.


Vanavond weer een nieuwe Eredivisie speelronde! Ik verwacht rond de klok van 6 al mijn tips te kunnen plaatsen. Hopelijk kunnen we net zo'n goede ronde als vorige week beleven :)

7 Vind ik leuk's

Vitesse – FC Groningen BTTS @1,77/1,78 (Unibet/Betsson) 3 units


Vitesse – Groningen, een potje tussen 2 teams die dit seizoen boven verwachting presteren. Voor Vitesse een cruciaal potje om bovenin mee te blijven draaien. Voor Groningen staat er iets minder druk op. Vitesse heeft dit seizoen in ELKE wedstrijd gescoord. Ze kunnen verder op volle oorlogssterkte aantreden deze zaterdag. Zoals gezegd, Groningen kan iets vrijer aan deze wedstrijd beginnen. Groningen heeft dit seizoen in 15 v/d 17 wedstrijden gescoord. Ze lijken hun vaste 11 ook gevonden te hebben met Strand Larsen in de spits en een El Messaoudi die dit seizoen al meerdere keren het net heeft weten te vinden. Vorige pot tegen Twente hebben ze aangetoond aanvallend enorm sterk te kunnen zijn en eigenlijk hadden ze minimaal 3 goals moeten maken. Gezien al deze feiten vind ik de odd van 1/78 te hoog staan. Ik verwacht een open potje met voldoende kansen voor beide teams om minimaal 1 goal te maken.


Utrecht – Sparta BTTS + ADO Den Haag – FC Emmen under 3,5 goals @2,25/2,35 (Unibet/Betsson) 2 units


Utrecht – Sparta, Utrecht pakt vorige week dan eindelijk de 3 punten tegen Heracles. Ze voetballen al heel het seizoen vrij aardig met een karrevracht aan kansen per wedstrijd tot gevolg. Zo ook vorige week. Utrecht gaat waarschijnlijk met dezelfde 11 aantreden deze wedstrijd. Ik verwacht dat Utrecht weer een heleboel kansen gaat krijgen tegen dit Sparta en ben er eigenlijk wel van overtuigd dat Utrecht er minimaal 1 maakt. Het risico ligt meer bij Sparta deze wedstrijd. Maar als ik Sparta bekijk moeten we bekennen dat ze al een tijdje aan een werkelijk uitstekende reeks bezig zijn. Ze hebben bovendien de laatste 4! Uitwedstrijden weten te winnen. Sparta lijkt ook totaal geen moeite meer te hebben met scoren. In 12 van de laatste 14 wedstrijden hebben ze minimaal 1 goal weten te maken. Ik verwacht hier dan ook een BTTS


ADO Den Haag – FC Emmen, een cruciaal degradatieduel voor beide teams. In dit soort wedstrijden zie je vaak dat beide teams extreem bang zijn om te verliezen. De wedstrijd begint vaak met een schaakspel tot de eerste goal is gevallen. We hebben hier te maken met 2 teams die ook heel veel moeite hebben met scoren. ADO maakt gemiddeld 0,9 goal per wedstrijd. Emmen komt maar tot 1 goal per wedstrijd. Deze 2 feiten bij elkaar opgeteld laten mij denken dat we hier absoluut niet over de 3,5 goals gaan komen.


ADO Den Haag – FC Emmen X2 + Heracles Almelo – SC Heerenveen 1X @2,03 (Unibet/Betsson) 2 units


ADO Den Haag – FC Emmen, zoals gezegd, ik verwacht niet dat hier veel goals gaan vallen. Reden dat ik naar Emmen neig heeft 2 redenen; 1- Recente aanwinsten van FC Emmen. Emmen heeft een aantal spelers bij de selectie gevoegd en hier zitten een paar spelers bij die echt een aanwinst voor de eredivisie kunnen zijn. Hierbij denk ik aan Bobby Adekanye en vooral aan Kerim Frei. 2- Laatste wedstrijden van beide teams. Ik vond FC Emmen vorige week tegen Vitesse niet eens zo heel slecht spelen. Verdedigend stond het vreselijk maar ze hadden ok 4 a 5 100% mogelijkheden om een goal te maken. Verder vond ik Emmen tegen Heerenveen de betere ploeg. Ik verwacht dat ze aan die wedstrijd een goed gevoel hebben overgehouden. ADO daarentegen heeft extreem veel moeite met kansen creëren en goals maken. Ik vindt Emmen de voetballend betere ploeg en ik verwacht dat ze in dit onderlinge duel de betere zullen zijn.


Heracles Almelo – SC Heerenveen, bij deze wedstrijd houdt ik vooral rekening met de vreselijke vorm van SC Heerenveen. Ze hebben de laatste 10 wedstrijden in de eredivisie niet gewonnen en ook het voetbal is niet meer om aan te gluren. Tegen Emmen in de beker hadden ze ook alle moeite om de overwinning over de streep te trekken. Heracles is een enorm wisselvallige ploeg maar ze zijn thuis sterker dan uit. Ik vond ze verder best sterk spelen tegen Feyenoord in de beker. Ik kan me niet van de indruk ontrekken dat dit ook kwam omdat Bakis niet meespeelde bij Heracles. Deze spits is enorm matig en haalt heel het aanvalsspel van Heracles onderuit. Goede nieuws voor Heracles is dat ze een nieuwe spits hebben gehuurd die waarschijnlijk zaterdag al in de basis kan staan; Kutucu van Schalke. Al vond ik Azzoui ook goed spelen afgelopen woensdag. Ik verwacht dat Heracles sterk voor de dag gaat komen en dat een kwakkelend Heerenveen niet goed genoeg zal zijn om hier een overwinning mee te nemen


Willem 2 – PEC 1X + Feyenoord – AZ Alkmaar 1X @2,04/2,03 (Unibet/Betsson) 2 units


Willem 2 – PEC, een andere degradatiekraker in deze speelronde. Willem 2 speelt ver onder haar kunnen met tot nu maar 10 behaalde punten. PEC doet het iets beter met 17 behaalde punten. Voor deze wedstrijd reken ik op trainer Adrie Koster. Vorige week tegen RKC begon hij wederom met creatieveling Tresor op de bank en met Pavlidis op linksbuiten. Hij zag in de rust in dat dit niet werkte en dit resulteerde na de rust in een veel beter Willem 2. PEC werd vorige week compleet weggespeeld door Fortuna. Naar mijn mening heeft PEC ook amper spelers die echt het verschil voor ze kunnen maken. Bij Willem 2 zie ik dit veel meer; Tresor, Pavlidis, Wriedt bijvoorbeeld. Willem 2 komt thuis vaker wat sterker voor de dag dus ik verwacht niet dat PEC hier de punten meer naar Zwolle gaat nemen.


Feyenoord – AZ Alkmaar, een topper in de eredivisie. Feyenoord had vorige week verdiend te winnen bij Ajax. Ik vond ze erg sterk spelen en ik wijt dit echt aan de terugkeer van een aantal kwaliteitsspelers sinds te winterstop; Fer, Sinistera en Berghuis. Ook vindt ik het centrale duo van een zeer hoog niveau. Als ik dan naar AZ kijk dat woensdag tegen een B team van Ajax niet verder kwam dan een 0-1 verlies verwacht ik niet dat AZ hier de overwinning gaat pakken in de kuip. Wat me hier echt over de streep heeft getrokken is de waarschijnlijke absentie van Calvin Stengs. Hij heeft vandaag niet meegetraind en zal sowieso niet 100% fit zijn voor zondag. Zonder hem wordt het wel heel pover bij AZ met ook een Boadu die totaal niet in vorm is. Feyenoord thuis in de kuip hoeft dus absoluut niet te verliezen van dit AZ.


Willem 2, FC Emmen, Heracles Almelo en Feyenoord to win @34.39/31.53 (Unibet/Betsson) 0,5 unit


Ik doe er voortaan elke speelronde een funbetje bij voor 0,5 unit. Deze teams zijn wat mij betreft de favoriet in hun potjes en geven ook een goeie odd bij een overwinning.

5 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.