Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Even uit de roulatie: moderator VonLoite

Dag allen,
Gisteren bereikte ons het vervelende nieuws dat VonLoite (onze moderator en harde werker achter de schermen) per direct is opgenomen in het ziekenhuis. De prognose is dat hij zeker een aantal weken uit de roulatie is en niet op voetbalwedden.net aanwezig kan zijn. Heel vervelend, juist voor hem. Het goede nieuws is dat het waarschijnlijk niet chronisch is en dat we hem op termijn zeker weer terug gaan zien. We gunnen hem de rust die hij nodig heeft om te herstellen.
Een mooi en dankbaar gebaar, help je mee?
Om onze harde werker VonLoite een hart onder de riem te steken willen we een uniek gebaar maken, vanuit voetbalwedden.net. Hieronder kan je jouw persoonlijke steunbetuiging kwijt waar hij wellicht een beetje van op zal knappen en welke we volgende week maandag gaan verzamelen en aanbieden.
We zien jullie steunbetuigingen graag tegemoet en rekenen op jullie medewerking!
Mario, Capitano, alle tekstschrijvers en moderators
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vw-crew
Country flagvw-crew in 23-09-2013 12:03 Leden topics
in 23-09-2013 12:03 Leden topics
76 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Sterkte en veel beterschap VonLoite we hopen dat je er snel bovenop komt !

Groeten Heijnsie
0 Vind ik leuk's
Beterschap Vonloite! Je gezondheid is natuurlijk nu het belangrijkste!
Hopelijk kom je er weer bovenop!
Groeten Klijn4.
0 Vind ik leuk's
Sterkte en beterschap Vonloite! Pak je rust die je nodig hebt, is het beste voor de lange termijn...
0 Vind ik leuk's
sterkte en beterschap, vonloite!
0 Vind ik leuk's
Vonloite sterkte en beterschap, dat je gauw weer de oude mag worden (y)
0 Vind ik leuk's
Hey Vonloite,
Sterkte en beterschap! Hopelijk gaat het snel weer beter en zien we je op termijn weer terug op het forum!
Groet, aapieh
0 Vind ik leuk's
Vonloite,
Sterkte. Fook the hospital!
Ross
0 Vind ik leuk's
veel beterschap! hopelijk zien we je snel terug
0 Vind ik leuk's
Beterschap & Tot snel hopelijk!
0 Vind ik leuk's
kalm an!! hopelijk snel weer de ouwe...
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.