Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Free money tips van Itsme (100%!)

En ineens kwam het orakel in de chat en we gingen er eens goed voor zitten... Een nieuwe user: itsme!
Zijn belofte? Free money! Ja, je leest het goed: gratis geld! Droom je van verhuizen, verre vakanties, een nieuwe auto of een dure trouwring voor je meisje? Vanaf nu kan het!
Elke dag zal hij hier een -zoals hij dat zo mooi noemt- Golden Tip posten. Succes gegarandeerd. Volgens hem. 100%.
Waarom ik dit topic open (want ik heb hier uiteraard verder niets mee te maken)?
Hij is hier net nieuw en kan daardoor nog geen topic openen (daar heb je minimaal 25 posts in het forum voor nodig). Maar hij snakt naar een platform om zijn voorspellingen met de wereld te kunnen delen. Daarom: bij deze. Gisteren postte hij zijn eerste Golden Tip in de chat. En die was meteen goed (Steaua Boekarest winnen)!
Dusss... Leun lekker achterover en laat het geld maar komen: free money!
Itsme, het is aan jou!
ITSME'S GOLDEN TIPS:
18/12 Steaua Boekarest - Astra Giurgiu 1 @1.90 FT 3-1 (goed! free money!)
19/12 Maritimo - Braga 2 @2.10
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar massie1980
Country flagmassie1980 in 19-12-2013 13:13 Leden topics
in 19-12-2013 13:13 Leden topics
16 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Dit topic ga ik volgen!
0 Vind ik leuk's
Slotje!
0 Vind ik leuk's
"I drink your milkshake! I DRINK IT UP!"
kerstmis komt eraan en jezus staat op?
0 Vind ik leuk's
De vraag is niet: 'heeft itsme goede tips?' maar: 'is itsme een waardig opvolger van Galatasaray, Ssimsek en al zijn voorgangers?'
Ik ben in ieder geval benieuwd en wens je veel succes!
0 Vind ik leuk's
waaaardeloooooos........
0 Vind ik leuk's
sport is iets heel moois thierryz1.blogabet.com
visioen:
De vraag is niet: 'heeft itsme goede tips?' maar: 'is itsme een waardig opvolger van Galatasaray, Ssimsek en al zijn voorgangers?'
Ik ben in ieder geval benieuwd en wens je veel succes!

Ik ook! :) En wat gaan we allemaal RIJK worden!
0 Vind ik leuk's
Haha, vandaar al die duimpjes omhoog onder "tips"
0 Vind ik leuk's
Laten we hem nu niet direct afschrijven he, iedereen verdiend een eerlijke kans zo ook itsme.. Waren gewoon duidelijk argumenten dat er veel geld omgaat in het voetbal en dat als je goed zoekt, kun je omgekochte teams vinden. als je maar goed zoekt.. is gewoon duidelijke taal!
0 Vind ik leuk's
chomponthis2005:
Slotje!

Hij mag zijn tips delen of niet soms ?
Welcome Itsme ik hou je topic in de gaten,Succes!
(y)
0 Vind ik leuk's
Argument? LOL. Hier heb je een goed argument:
0 Vind ik leuk's
"I drink your milkshake! I DRINK IT UP!"

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.