Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Johninho single tips

In het vorige topic, gaf ik combi tips..dit liep goed, maar toch iets vaker slecht. Ik wil voor me zelf het geduld op brengen door niet te veel gaan spelen en gericht de picks eruit te zoeken.
Ik zal hier dan ook echt de singles plaatsen waar ik een heel goed gevoel bij heb.
Verder zal ik mijn score bijhouden om op langere termijn toch winst gevend te zijn. Je kan hier het meest basketbal en/of icehockey tips vinden. Dat zullen de under/over of de +- handicaps zijn. De odds zullen ongeveer tussen 1.80 en 2-00 liggen.
Ik hoop dat ik de juiste eruit kies voor jullie en voor mezelf.
Succes (y)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar johninho123
Country flagjohninho123 in 26-02-2013 07:06 Leden topics
in 26-02-2013 07:06 Leden topics
2 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Tip 1
Avto Yekaterinburg - Ak Bars Kazan (MHL) Inclusief overtime en penalty shootout Je weddenschap: Enkelvoudig, 1 @1.77 2-1 verloren, in laatste minuut werd nog 2-2 gemaakt maar onbegrijplijk hoe deze niet door ging.. begint al goed.
Deze hebben gister gespeeld en is gewonnen door avto. nummer 5 tegen nummer 6, laatste 9 thuis wedstrijden werden gewonnen door avto. Vandaar mijn keuze voor avto.

Tip 2
Anyang KGC - Seoul SK Knights Over/Onder Totaal aantal punten - inclusief extra tijd Je weddenschap: Enkelvoudig, Over 150.0 @ 1.80
4 dagen terug werd het 160 punten totaal.. De laatste 5 wedstrijden van seoal knights waren ook over de 150.. Vandaar mijn keuze.
0-2
0 Vind ik leuk's
Tip 3
Central Coast Mariners - Suwon Bluewings
1 (2,10)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.