Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: johnny

Hallo allemaal,
Graag wil ik met jullie mijn tips weer delen. Ben er een poosje uit geweest maar ben weer helemaal terug!
Ik zal vaak kleine combo's maken en proberen er uitleg bij te geven.
Succes All!! (y) (y)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar johninho123
Country flagjohninho123 in 27-06-2013 05:39 Leden topics
in 27-06-2013 05:39 Leden topics
57 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Het forum over BTS in eredivisie is interessant, net zoals jouw bet.
Ik ben van mening dat sommige wedstrijden, zoals Dordrecht - Jong Ajax, uitgelezen mogelijkheden zijn voor BTS. PSV - Heracles was zo'n zelfde soort wedstrijd. Bij Cambuur - Pec of Ajax - Twente zou ik BTS niet zetten.
Ik kijk uit naar je volgende tips!
0 Vind ik leuk's
johninho123:
15 Feb 2014 - Chesterfield v Torquay - Match Betting
Chesterfield @ 1.57
Stake : €50.50
Estimated Returns : €79.28
Nummer 1 tegen nummer ene laatst.. Zal een lastige wedstrijd worden voor chesterfield, maar gezien de stand moeten ze elke wedstrijd blijven knocken voor het kampioenschap. Ze staan gedeelte eerste met scunthorpe. Torguay zal er alles aan doen om te winnen aangezien ze ook hun punten hard nodig zullen hebben. Ik verwacht een open wedstrijd dat voordeel zal zijn voor aanvallend Chesterfield!

Ik kan niet ontkennen dat deze erg spannend was.. 1e heflt 0-0 en dan 2e helft 10 minuten 0-1 Turquay.. Ik voelde de bui al hangen, zag dat Chesterfield veel beter was en al vrij snel werd het 1-1.. Ik kon hem incashen op 38 euro maar bleef toch vertrouwen houden en dat werd gelukkig uitbetaald met 3-1 Winst!
@Thompoesz klopt zeker een intressant topic die ook ook ga bijhouden. Bij bts kijk ik vooral naar de vorm van laatste wedstrijden en of teams dan nog wel compleet zijn.
0 Vind ik leuk's
De vraag is nu hoe lang durf je zo door te gaan, want de kans dat je straks alles verliest, is natuurlijk aanwezig
0 Vind ik leuk's
robs234:
De vraag is nu hoe lang durf je zo door te gaan, want de kans dat je straks alles verliest, is natuurlijk aanwezig

Dat is zeker waar rob... Ik wil eerst een goede buffer hebben om flink door te knallen tot 500+ ik denk dat ik bij de volgende stap weer opnieuw begin.. maar live wedden gaat ook erg goed dus twijfel nog of ik wel gewoon door ga.. want speel toch met winst al..
0 Vind ik leuk's
16 Feb 2014 - Bob Bryan/Mike Bryan v Santiago Gonzalez/Scott Lipsky - Match Betting
Bob Bryan/Mike Bryan @ 1.25
16 Feb 2014 - Andrea Petkovic v Camila Giorgi - Match Betting
Tip It
Andrea Petkovic @ 1.33
Total 1.67
Stake : €10.00
Estimated Returns : €16.66
Heb besloten om toch overnieuw te beginnen.. Met mijn winst heb ik toch 7 pogingen extra.. Dus hierbij mijn stap 1 weer.. Laat weten of je mee doet vanaf stap 1")
0 Vind ik leuk's
Loopt lekker johnie! Ik ben dit ook weer volledig gaan doen
Ik heb wel een verzekering ingebouwd, 33,75 stapje terug maar 22,50.. Dan heb je dus na stap3 al je inzet terug
0 Vind ik leuk's
johninho123:
16 Feb 2014 - Bob Bryan/Mike Bryan v Santiago Gonzalez/Scott Lipsky - Match Betting
Bob Bryan/Mike Bryan @ 1.25
16 Feb 2014 - Andrea Petkovic v Camila Giorgi - Match Betting
Tip It
Andrea Petkovic @ 1.33 Ze werd van de baan geslagen..
Total 1.67
Stake : €10.00
Estimated Returns : €16.66
Heb besloten om toch overnieuw te beginnen.. Met mijn winst heb ik toch 7 pogingen extra.. Dus hierbij mijn stap 1 weer.. Laat weten of je mee doet vanaf stap 1")
Toch goed dat ik opnieuw ben begonnen met dank aan jullie ook wel een beetje waardoor ik meer begon te twijfelen. Ik zal snel weer opnieuw beginnen!
0 Vind ik leuk's
16 Feb 2014 - Russia v Slovakia - Total Match Goals
Over (5.5) @ 1.68
Stake : €10.00
Estimated Returns : €16.80 Wat een domper zeg.. we hebben gelukkig nog flinke winst.. we beginnen gewoon opnieuw.!
Rusland wilt toch echt wel wat laten zien ... Usa won 7-1 van de slovaken ... ik vind Rusland niet minder dan Usa.. is geen garantie dat hun ook worden opgerold maar ik verwacht wel een erg open wedstrijd.. 2 goals per Q moet haalbaar zijn.!
0 Vind ik leuk's
16 Feb 2014 - Rosario v River Plate - Total Match Goals Under/Over
Tip It
Over 1.5 @ 1.65
Stake : €10.00
Estimated Returns : €16.50
Ik zie hier een 1-1 gebeuren... Beide kunnen een goal maken. Laatste 7 wedstrijden van Rosario thuis boven 1.5 .. En River plate idem!
0 Vind ik leuk's
1-1 aan de rust! Lekker!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.