Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Khmerkid

Om het overzichtelijk te houden kunnen we het voortaan hier over deze meneer hebben.
Dan blijven de andere topics overzichtelijk.
Greetz
http://www.covers.com/postingforum/post01/showmessage.aspx?spt=22&sub=101511260&page=2
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar joostvv2
Country flagjoostvv2 in 23-12-2012 11:09 Leden topics
in 23-12-2012 11:09 Leden topics
14 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
joostvv2:
Om het overzichtelijk te houden kunnen we het voortaan hier over deze meneer hebben. Dan blijven de andere topics overzichtelijk. http://www.covers.com/postingforum/post01/showmessage.aspx?spt=22&sub=101511260&page=2

Kan je aangeven wat dit is, wat het hier doet en wat we er aan hebben?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Hij heeft het over een hele goeie tipper die alleen NBA speelt....
Hij heeft heel veel volgers is me opgevallen hehe
0 Vind ik leuk's
Winnen is voor Winnaars
Beetje raar om een topic te openen over iemand die niet actief is hier en zijn tips hier niet plaatst. Iedereen kan toch ook gewoon naar hem z'n topic gaan op die site.
0 Vind ik leuk's
vw-crew:
joostvv2:
Om het overzichtelijk te houden kunnen we het voortaan hier over deze meneer hebben. Dan blijven de andere topics overzichtelijk. http://www.covers.com/postingforum/post01/showmessage.aspx?spt=22&sub=101511260&page=2

Kan je aangeven wat dit is, wat het hier doet en wat we er aan hebben?

Ik doe er zelf niks mee, maar vond het zelf vervelend dat vooral mercedes en timba hun tip fora erg onoverzichtelijk werden. Daarom deze aan gemaakt. Hopelijk word dit niet vervelend gevonden.
Greetz
0 Vind ik leuk's
Nou en zo goed is die nou ook weer niet !!
valt reuze mee hij heeft soms eens wat goed net als de meeste onder ons
en nee dit is geen jaloerzie ofzo
0 Vind ik leuk's
FooK ThE BooK !!!
Hij is pakt ze wel mee hoor. Maakt het uit dat hier een topic daarover is. Is alleen maar goed, vind ik. Dit speelt hij vannacht waarschijnlijk:
Nets -6
Magic -2
Knicks -9
Under Nets =187
Under Knicks =198
Over Magic =188
0 Vind ik leuk's
Nets -6 geloven jullie het ???
ik heb 50 euro op Philadelphia 76ers ;)
0 Vind ik leuk's
FooK ThE BooK !!!
Let op de Nets beginnen om 21:00 ;)
0 Vind ik leuk's
Winnen is voor Winnaars
m3rc3d3s:
Nou en zo goed is die nou ook weer niet !!
valt reuze mee hij heeft soms eens wat goed net als de meeste onder ons
en nee dit is geen jaloerzie ofzo

Grappig...
0 Vind ik leuk's
Losers are winners without luck
Brooklyn met een aantal dagen rust. Philadelphia komt welliswaar van een goede winst tegen de Hawks, maar het is ze dit seizoen nog niet gelukt om twee keer achter elkaar te winnen. Zie het vandaag ook niet gebeuren. De spread van Brooklyn is wel hoog, maar ik geef ze het voordeel van de twijfel.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.