Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van Galatasaray

Beste gasten van voetbalwedden ik begin met 1000 euro aan me tips en zal ieder dag voor de wedstrijden beginnen me inzetten doen en netjes bij houden dan zullen jullie zelf zien dat ik altijd winst boekt eind van de maand !!!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar galatasaray
Country flaggalatasaray in 9-09-2013 01:23 Leden topics
in 9-09-2013 01:23 Leden topics
96 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
frontline:
Galat blijf je tips plaatsen..

geen tips ff mischien weekend weer !!
0 Vind ik leuk's
antoine:
Hoe je zelf speelt moet je zelf weten, vind het alleen heel raar dat je alllllllin gaat op Brazil en Uruguay en het later over Santos hebt.
Je was toch allllin?
Hoe kun je dan op Santos zetten.
Als het allemaal klopt wat je zegt heb je een mooie winst behaald, gefeliciteerd.
Printscreentje zal je verhaal zeker geloofwaardiger maken bij iedereen.
(y)

Omdat ik ook een bon wint van 212 euro als je naar de voorgaande pagina's kijkt moest alleen uruquay 1x ( dubbelchange nog ) die bedrag heb ik ingezet op santos NG was onnodig begin van de wedstrijd dacht ik dat internacional zou winnen maar die gaf maar 2.00 over 0.5 thuisploeg dus dacht doe toch maar liever dan tegenpartij en als niemand scoort geld terug maar je kut pingel gegeven door die scheids maar maak niet uit heb 3000 euro winst en nog 52 euro over voor om in de weekend te spelen !!!
0 Vind ik leuk's
11 September 2013 om 01:22
PFFFFFFFF SUAREZZ BIJNAAA NET LANGS DE PAAL URUQUAY GAAT DIT WINNEN LIVE WEDDERS DOE MEE ZET HEEL JE KASSA IN OP URUQUAY WINNEN 3.00 niet te missen !!! en probeer uitslag 2-0 !!!!! 14.00
voor mensen wie mij gister hadden gevolgd hier toen het nog 0-0 stond je kon een odd van 3.00 en 14.00 goed hebben :) !!
0 Vind ik leuk's
Tegen wie praat je hier eigenlijk? :P
https://www.voetbalwedden.net/topic/master-betterr-wie-wilt-winnen-hou-me-in-de-gaten-2159/3/
Gast, reageer ff niet zo opgefokt. Probeer wat minder CAPSLOCK te gebruiken dat leest een stuk fijner!
Blijf je tips plaatsen, maar ik vind dat het weinig zich hebben om achteraf opeens te zeggen dat je 400 euro (rest van je bankroll na je inzetten) opeens hebt ingezet op Turkije zonder dat het ergens te lezen stond.
Succes met je bets van het weekend want dan gaan we weer........
0 Vind ik leuk's
onzemichael:
Tegen wie praat je hier eigenlijk? :P
https://www.voetbalwedden.net/topic/master-betterr-wie-wilt-winnen-hou-me-in-de-gaten-2159/3/
Gast, reageer ff niet zo opgefokt. Probeer wat minder CAPSLOCK te gebruiken dat leest een stuk fijner!
Blijf je tips plaatsen, maar ik vind dat het weinig zich hebben om achteraf opeens te zeggen dat je 400 euro (rest van je bankroll na je inzetten) opeens hebt ingezet op Turkije zonder dat het ergens te lezen stond.
Succes met je bets van het weekend want dan gaan we weer........
JAJAJAJAJA krijgen we dat weer en over heel me stack all in op uruquay en brazilie dan :) weet je hoe blij mensen waren bij de 0-1 van portugal en toen uruquay maar zo lang 0-0 bleef dachten ze zijn we eindelijk van hem af hahaha wie het laats lacht lacht het best :) 3000 euro lekker winst daar doen hun 100 jaar over omdat ze geen ballen hebben om hoog intezetten !
0 Vind ik leuk's
galatasaray:
3000 euro lekker winst daar doen hun 100 jaar over omdat ze geen ballen hebben om hoog intezetten !

Ok, ik heb besloten om je topic op slot te gooien. Dit voegt niets toe aan voetbalwedden.net. Je bent lid sinds 09 september en je veroorzaakt alleen maar onrust. Ik heb je gisteren gebanned op de chat na klachten van leden. Je gaat in dit topic vanaf het begin een strijd aan met anderen en je doet dit met het smijten van grote bedragen en schreeuwende, provocerende teksten! Dit ook in strijd met de huisregels.
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.