Miljardair worden met 1 euro..
Mijn voorspelling voor vanavond:
* Bursaspor - Trabzonspor 1 @ 2,08
* Zwolle - Roda JC 2 @ 3,29
* S. Olomouc - Banik Ostrava 2 @ 4,54
* Wolfsburg - F. Dusseldorf x @ 3,42
Totale quotering 106,25
Ik wil graag miljardair worden, maar heb geen zin om te werken. En een werkloosheidsuitkering schiet ook niet op. Daarom ga ik het maar proberen met toto. Ik speel deze op Toto.nl, ondanks de veel lagere quoteringen. Dit omdat ik slechte ervaringen heb met het uitbetalen bij andere (buitenlandse) aanbieders. En belasting betalen? Vind ik niet erg als ik miljardair ben.
Mijn voorspelling voor vanavond:
* Bursaspor - Trabzonspor 1 @ 2,08
* S. Olomouc - Banik Ostrava 2 @ 4,54
Totale quotering 106,25
Waarom banik ostrova als ik vragen mag? olomouc is erg sterk thuis.
Combo van 9 wedstrijden (bijna allemaal zekerheidjes):
* Kayserispor - Galatasaray 1 @ 3,33
* Bologna - Juventus 1 @ 5,06
* Beerschot - Cercle Br. 2 @ 2,97
* feyenoord - Utrecht x @ 3,83
* Nec - Heerenveen x @ 3,26
* Wigan - Newcastele x @ 3,16
* BMG - Hannover 96 2 @ 3,28
Totale quotering 72870,29
Dus dat schiet aardig op met 1 euro.
[quote]
Waarom banik ostrova als ik vragen mag? olomouc is erg sterk thuis.
Omdat mijn gevoel dat zegt. Iedereen die verstand van voetbal denkt te hebben, neem ik tegenwoordig niet serieus. Banik Ostrava wint, omdat het kan:).
Alleen beschikbaar voor nieuwe klanten die 24 jaar of ouder zijn. Min. storting €5. Wedkredieten worden beschikbaar voor gebruik na afhandeling van de weddenschappen voor het bedrag van...
Nieuwe spelers, 18+. Speel bewust. Ontvang een gratis weddenschap tot € 50,-. De minimale storting is €20. De gratis weddenschap kan enkel in één keer worden ingezet. De algemene voorwaarden
Om een freebet te activeren, dien je voor minimaal € 20 in echt geld te betten (min. odds van 1.60). Jouw freebet dient binnen 7 dagen na activatie gebruikt te worden. Alleen beschikbaar voor
24+ Speel bewust. Minimumstorting €10. Bij een storting van €300 ontvang je €550 (waarvan €250 bonusgeld). Min. quotering van 1.40. Rollover 6x. De algemene voorwaarden van Bingoal zijn al
Nieuwste reacties
Nieuwe onderwerpen