Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Miljardair worden met 1 euro..

Ik wil graag miljardair worden, maar heb geen zin om te werken. En een werkloosheidsuitkering schiet ook niet op. Daarom ga ik het maar proberen met toto. Ik speel deze op toto.nl, ondanks de veel lagere quoteringen. Dit omdat ik slechte ervaringen heb met het uitbetalen bij andere (buitenlandse) aanbieders. Overigens kun je met de Nederlandse toto combi's maken twv 150.000 euro (met 1 euro), wat bij veel andere aanbieders niet kan. En belasting betalen? Vind ik niet erg als ik miljardair ben.
Mijn voorspelling voor vanavond:
* Bursaspor - Trabzonspor 1 @ 2,08
* Zwolle - Roda JC 2 @ 3,29
* S. Olomouc - Banik Ostrava 2 @ 4,54
* Wolfsburg - F. Dusseldorf x @ 3,42
Totale quotering 106,25
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar toto-moto
Country flagtoto-moto in 15-03-2013 08:38 Leden topics
in 15-03-2013 08:38 Leden topics
8 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
toto-moto:
Ik wil graag miljardair worden, maar heb geen zin om te werken. En een werkloosheidsuitkering schiet ook niet op. Daarom ga ik het maar proberen met toto. Ik speel deze op toto.nl, ondanks de veel lagere quoteringen. Dit omdat ik slechte ervaringen heb met het uitbetalen bij andere (buitenlandse) aanbieders. En belasting betalen? Vind ik niet erg als ik miljardair ben.
Mijn voorspelling voor vanavond:
* Bursaspor - Trabzonspor 1 @ 2,08
* Zwolle - Roda JC 2 @ 3,29
* S. Olomouc - Banik Ostrava 2 @ 4,54
* Wolfsburg - F. Dusseldorf x @ 3,42
Totale quotering 106,25

Waarom banik ostrova als ik vragen mag? olomouc is erg sterk thuis.
0 Vind ik leuk's
En voor dit weekend:
Combo van 9 wedstrijden (bijna allemaal zekerheidjes):
* Zwolle - Roda JC 2 @ 3,29
* Wolfsburg - F. Dusseldorf x @ 3,42
* Kayserispor - Galatasaray 1 @ 3,33
* Bologna - Juventus 1 @ 5,06
* Beerschot - Cercle Br. 2 @ 2,97
* Feyenoord - Utrecht x @ 3,83
* Nec - Heerenveen x @ 3,26
* Wigan - Newcastele x @ 3,16
* BMG - Hannover 96 2 @ 3,28

Totale quotering 72870,29
Dus dat schiet aardig op met 1 euro.
0 Vind ik leuk's
Ik speel alleen maar zogenaamde "fantasie-bonnen". Dit omdat ik ervan overtuigd ben, dat dit zowat de enige manier is die enigszins, mogelijkerwijs, plusminus, bij benadering winstgevend KAN zijn op de langere termijn. zie het maar in het licht van pot-od

[quote]
Waarom banik ostrova als ik vragen mag? olomouc is erg sterk thuis.
Omdat mijn gevoel dat zegt. Iedereen die verstand van voetbal denkt te hebben, neem ik tegenwoordig niet serieus. Banik Ostrava wint, omdat het kan:).
0 Vind ik leuk's
Ik speel alleen maar zogenaamde "fantasie-bonnen". Dit omdat ik ervan overtuigd ben, dat dit zowat de enige manier is die enigszins, mogelijkerwijs, plusminus, bij benadering winstgevend KAN zijn op de langere termijn. zie het maar in het licht van pot-od
Er bestaat toch al een funbet topic?
0 Vind ik leuk's
dit is geen funbet Pico, dit zijn zekerheidjes ;-)
0 Vind ik leuk's
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..
Wilde ik net zeggen. DIt zijn gewoon mijn tips. Zoals iedereen hier tips geeft, geef ik ze ook. En ik zie het verschil niet tussen funbets en zogenaamde " zekerheidjes". Alleen domme mensen denken zeker te zijn bij het wedden op op voetbal. Maw: of je speelt mee met mijn tips of je speelt niet mee.
0 Vind ik leuk's
Ik speel alleen maar zogenaamde "fantasie-bonnen". Dit omdat ik ervan overtuigd ben, dat dit zowat de enige manier is die enigszins, mogelijkerwijs, plusminus, bij benadering winstgevend KAN zijn op de langere termijn. zie het maar in het licht van pot-od
Ben ik met je eens Toto-Moto, de wedstrijden die je geeft kunnen allemaal goed zijn,alleen de combo in totaal is wat vergezocht, en idd kan iedereen deze combo ook in singles en/of kleinere combo's meespelen..
0 Vind ik leuk's
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..
Ik denk gewoon, dat er dit weekend overdreven veel verrassingen gaan vallen.
0 Vind ik leuk's
Ik speel alleen maar zogenaamde "fantasie-bonnen". Dit omdat ik ervan overtuigd ben, dat dit zowat de enige manier is die enigszins, mogelijkerwijs, plusminus, bij benadering winstgevend KAN zijn op de langere termijn. zie het maar in het licht van pot-od

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.