Wedtips van: timbarrett (NBA Basketbal wedtips)
Mijn eerste NBA tips, in de nacht van 8 November 2012:
Combo:
Houston Rockets - Denver Nuggets (Houston to win with handicap -2.5)
Miami Heat - Brooklyn Nets (Miami to win with handicap -10)
LA Clippers - San Antonio Spurs (San Antino Spurs to win)
Totale odd: 6.66
Inzet: 10 euro
Combo:
Houston Rockets - Denver Nuggets (Houston to win with handicap -2.5)
Miami Heat - Brooklyn Nets (Miami to win with handicap -10)
LA Clippers - San Antonio Spurs (San Antino Spurs to win)
Totale odd: 6.66
Inzet: 10 euro
07-11-2012 21:58 in Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
timbarrett:

Het is weer zover! Terug in het 2013/2014 Seizoen en we beginnen rustig aan!
Ook nog geen over/under want wil ik eerst de komende tijd zien hoe ze spelen (aanvallend / verdedigend)

De eerste NBA Combo
LA Lakers (thuis) - LA Clippers (LA Lakers +8.5 handicap) @ 1.90
Miami Heat (thuis) - Chicago Bulls (Miami Heat) @ 1.47
Odd: 2.81
Inzet: € 10.00
Mogelijke uitbetaling: € 28.10
Het is de eerste wedstrijd dus het is moeilijk te bepalen, NBA Preseason heb ik niet serieus genomen echter LA Clippers daar heel veel verloren en Lakers best veel gewonnen deze pre-season. Verder spelen Lakers thuis! Uiteraard spelen ze in pre-season niet alleen met de beste spelers van het team dus nogmaals daar is weinig op uit te maken. Lakers speelt wel thuis en verwacht niet dat ze gelijk de eerste wedstrijd thuis tegen hun rivaal er dik onderuit gaan. Vandaar de +8.5 handicap cover.
Miami Heat het thuisspelende team en geen blessures! Chicago bulls heeft mogelijk 2 blessure spelers waarvan Joakim Noah en Kirk Hinrich, er is een kans dat ze beide wel spelen (er staan vraagtekens bij) en mochten ze spelen dan is natuurlijk ook de vraag of ze zich 100% voelen na hun blessure of dat ze er nog een beetje last van hebben. Miami heat heeft nog steeds de spelers zoals LeBron James, Dwaye Wade, Chris Bosh en zie hun voor het thuis publiek niet verliezen.

Het is weer zover! Terug in het 2013/2014 Seizoen en we beginnen rustig aan!
Ook nog geen over/under want wil ik eerst de komende tijd zien hoe ze spelen (aanvallend / verdedigend)

De eerste NBA Combo
Het is de eerste wedstrijd dus het is moeilijk te bepalen, NBA Preseason heb ik niet serieus genomen echter LA Clippers daar heel veel verloren en Lakers best veel gewonnen deze pre-season. Verder spelen Lakers thuis! Uiteraard spelen ze in pre-season niet alleen met de beste spelers van het team dus nogmaals daar is weinig op uit te maken. Lakers speelt wel thuis en verwacht niet dat ze gelijk de eerste wedstrijd thuis tegen hun rivaal er dik onderuit gaan. Vandaar de +8.5 handicap cover.
Miami Heat het thuisspelende team en geen blessures! Chicago bulls heeft mogelijk 2 blessure spelers waarvan Joakim Noah en Kirk Hinrich, er is een kans dat ze beide wel spelen (er staan vraagtekens bij) en mochten ze spelen dan is natuurlijk ook de vraag of ze zich 100% voelen na hun blessure of dat ze er nog een beetje last van hebben. Miami heat heeft nog steeds de spelers zoals LeBron James, Dwaye Wade, Chris Bosh en zie hun voor het thuis publiek niet verliezen.
Speel deze met je mee! Alleen heb ik lakers + 11.5 genomen @ 1.55
Timba! :)
EIN-DE-LIJK NBA
(y)
Ben beide tips met je eens! (y)
Alleen wat denk je van Orlando +22? Lijkt mij te hoge hc...
EIN-DE-LIJK NBA
(y)
Wat ik lees in de krant:
Lakers en Boston zijn niet meer dan meelopers geworden.
Top Westen=
LA Clippers
Memphis Grizzlies
San Antonio Spurs(Tony Parker,Tim Duncan)
Oklahoma City(Kevin Durant,Russell Westbrook )
Houston Rockets(Dwight Howard,James Harden)
Top Oosten=
Miami Heat met LeBron James,de uitgesproken favoriet
Er wordt ook veel verwacht van Chicago Bulls(volledig herstelde Derrick Rose)
Brooklyn Nets(dankzij de inbreng van de russische miljardair Mikhail Prokhorov! :p )
Onder die 8 ploegen gaapt een grote kloof,in die mate zelfs dat er nu al volop gespeculeerd wordt over mogelijke problemen aan het einde van de reguliere competitie.Heel wat teams riskeren al vrij vroeg uitgeteld te zijn in de race om de play-offs en zouden zich wel eens kunnen richten op een gunstige keuze bij de draft.Een zekere Andrew Wiggins,volgens waarnemers de nieuwe LeBron James,staat volgende zomer in de aanbieding en dat vooruitzicht kan mindere NBA-ploegen ertoe aanzetten om er in het competieslot met hun pet naar te gooien.
Wat denk je daarvan tim en murka en andere NBA liefhebbers?
Lakers en Boston zijn niet meer dan meelopers geworden.
Top Westen=
LA Clippers
Memphis Grizzlies
San Antonio Spurs(Tony Parker,Tim Duncan)
Oklahoma City(Kevin Durant,Russell Westbrook )
Houston Rockets(Dwight Howard,James Harden)
Top Oosten=
Miami Heat met LeBron James,de uitgesproken favoriet
Er wordt ook veel verwacht van Chicago Bulls(volledig herstelde Derrick Rose)
Brooklyn Nets(dankzij de inbreng van de russische miljardair Mikhail Prokhorov! :p )
Onder die 8 ploegen gaapt een grote kloof,in die mate zelfs dat er nu al volop gespeculeerd wordt over mogelijke problemen aan het einde van de reguliere competitie.Heel wat teams riskeren al vrij vroeg uitgeteld te zijn in de race om de play-offs en zouden zich wel eens kunnen richten op een gunstige keuze bij de draft.Een zekere Andrew Wiggins,volgens waarnemers de nieuwe LeBron James,staat volgende zomer in de aanbieding en dat vooruitzicht kan mindere NBA-ploegen ertoe aanzetten om er in het competieslot met hun pet naar te gooien.
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
briansvo:
EIN-DE-LIJK NBA
(y)
EIN-DE-LIJK NBA
(y)
Orlando +22? Dat is wel heel hoog :O
Dat zou wel moeten lukken, alleen dat is zeker een alternatieve handicap?
Want vanmorgen stond die +11.
boempatat:
Ik ben benieuwd naar Brooklyn met de investering maar met geld is niet alles te koop, soms valt het tegen.
Dus daar ben ik wel benieuwd naar hoe dat uitpakt en de rest moet ik nog zien of het inderdaad zo is.
Ja was idd alternatieve hc. ;) Odd was 1,35 ofzo maar is al weggezakt ofzo denk..
Ik volg jouw tips vanavond timking
Ik volg jouw tips vanavond timking
Ik speel ze low stake mee. Ik twijfel over de heat, want Bulls heeft alle 8(!) preseason games gewonnen.
kinetic:
Ik speel ze low stake mee. Ik twijfel over de heat, want Bulls heeft alle 8(!) preseason games gewonnen.
Juistem Bulls +5 is gewoon bijna een zekerheidje :P
FooK ThE BooK !!!
m3rc3d3s:
kinetic:
Haha dan doen we toch dat bulls met 3 punten ofzo wint? Hebben wij beide de bets goed xD
Ik met Miami en jij met de handicap.
timbarrett:
De eerste NBA Combo
De eerste NBA Combo
Goed begin van het seizoen! (Y)
Dit seizoen hou ik ook een sheet bij met hoeveel winst/verlies ik dit seizoen maak.
Ik maak telkens na de uitslag een klein tabelletje hieronder.
Verder hou ik zelf een iets uitgebreidere excel sheet bij.
============================
NBA Winst/Verlies Tabel
============================
NBA 2013/2014 Weddenschappen gespeeld: 1
Totaal ingezet: € 10,00
Totaal pure winst: € 18.10
=============================