Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van: timbarrett (NBA Basketbal wedtips)

Mijn eerste NBA tips, in de nacht van 8 November 2012:
Combo:
Houston Rockets - Denver Nuggets (Houston to win with handicap -2.5)
Miami Heat - Brooklyn Nets (Miami to win with handicap -10)
LA Clippers - San Antonio Spurs (San Antino Spurs to win)
Totale odd: 6.66
Inzet: 10 euro
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar timbarrett
Country flagtimbarrett in 7-11-2012 22:58 Leden topics
in 7-11-2012 22:58 Leden topics
1809 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
timbarrett:
Ik ga voor deze master:

Wedstrijden
02:05 NBA: Memphis - Houston +4.5 Houston @ 1.88
02:35 NBA: Spurs - Philadelphia Under 89,5 punten Philadelphia @ 1.83
04:05 NBA: Portland - New Orleans Winst Portland @ 1.66
07:00 NCAA: Colorado - Auburn Tigers +10,5 Auburn Tigers @ 1.87

Memphis - Houston verwacht ik een weinig punten verschil wedstrijd, zie het gerust met 1 / 2 punten verschil eindigen. Ik denk dat Memphis het niet voor elkaar krijgt om weg te lopen van Houston. Ik denk ook eerder een under dan over master maar denk Houston +4.5 toch veiliger.

Verder trouwens combinatie:

Combo
01:05 NBA: Charlotte - Dallas Winst Dallas @ 1.57
04:05 NBA: Portland - New Orleans Winst Portland @ 1.66

Odd: 2.61

Charlotte thuis wel goed maar Dallas te goed in vorm en ik zie ze eigenlijk niet verliezen.
Portland thuis zie ik eigenlijk als de meeste zekerheid van de avond.


Portland heeft thuis zeker het voordeel, alleen zijn Alridge en Batum nog steeds twijfels voor vannacht en mochten deze 2 beide niet spelen kan het nog wel eens knap lastig worden tegen Davis en company, hebben al paar sterke partijen gespeeld dit seizoen. Hoop dat beide gewoon spelen tim :)
0 Vind ik leuk's
timbarrett:
Ik ga voor deze master:

Wedstrijden
02:05 NBA: Memphis - Houston +4.5 Houston @ 1.88
02:35 NBA: Spurs - Philadelphia Under 89,5 punten Philadelphia @ 1.83
04:05 NBA: Portland - New Orleans Winst Portland @ 1.66
07:00 NCAA: Colorado - Auburn Tigers +10,5 Auburn Tigers @ 1.87

Memphis - Houston verwacht ik een weinig punten verschil wedstrijd, zie het gerust met 1 / 2 punten verschil eindigen. Ik denk dat Memphis het niet voor elkaar krijgt om weg te lopen van Houston. Ik denk ook eerder een under dan over master maar denk Houston +4.5 toch veiliger.

Verder trouwens combinatie:

Combo
01:05 NBA: Charlotte - Dallas Winst Dallas @ 1.57
04:05 NBA: Portland - New Orleans Winst Portland @ 1.66

Odd: 2.61

Charlotte thuis wel goed maar Dallas te goed in vorm en ik zie ze eigenlijk niet verliezen.
Portland thuis zie ik eigenlijk als de meeste zekerheid van de avond.


Tippies zagen er goed uit tim,alleen houston kreeg pakkies,had ik al verwacht,was mjin grootste bet vannacht, Grizzlies erg sterk en fysiek,tegen een houston op b2b.. Alleen 2 teams die defense erg goed zijn besloten om dit gister ff niet te doen,go figure, maar dat is de hele NBA haha
0 Vind ik leuk's
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..
jazeker master memphis thuis is toch te riskant om tegen ze te betten, dus pas ik wel mee op.
Had wel verwacht dat houston het voor elkaar kreeg maar helaas. gelukkig die andere combi wel goed!

Dus toch winst met deze nba nacht.
0 Vind ik leuk's
Ik ging een beetje de mist in met Clippers ML,zoals de rest van de wereld denk ik haha..
Vannacht kleine kaart,4 games,ik neig naar Jazz ML en Kings ML, jij al een blik erop geworpen?

Hawks is niet echt een blowout team, en Bucks-Knicks, ja zeg het maar, voor mij is het Bucks or no play..
0 Vind ik leuk's
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..
Nog geen blik geworpen, doe ik later en laat ik wel weten maar LA Clippers vallen tegen dit begin van het seizoen.
Al had ik ook wel winst van ze verwacht! Dallas wel in grote vorm begin van dit seizoen, doen het erg goed!
0 Vind ik leuk's
timbarrett:
Nog geen blik geworpen, doe ik later en laat ik wel weten maar LA Clippers vallen tegen dit begin van het seizoen.
Al had ik ook wel winst van ze verwacht! Dallas wel in grote vorm begin van dit seizoen, doen het erg goed!


Dallas idd een zekere factor, net zoals Orlando, zelfs als ze verliezen coveren ze toch nog, gisternacht ook weer onderschat tegen een waardeloos Detroit team (y)
0 Vind ik leuk's
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..
Nog een combi voor vanavond?
0 Vind ik leuk's
Helaas kon ik me combi niet op deze site plaatsen want rond 1'en lag deze site eruit maar ik had best een leuke / logische combi:

[Img]http://i62.tinypic.com/15ybryd.png[/img]
0 Vind ik leuk's
Nice! Indiana durfde ik toch niet aan maar daar loopt het ook terug beter. Wat zoi dat zijn met hill en george
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.