Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van: Kreggie /TDF 2019

In dit topic zal ik mijn picks of the day gaan bijhouden die ik PRE speel. Dit zullen voornamelijk voetbaltips zijn. In de chat kwam regelmatig de vraag voorbij om een forum te starten met picks of the day. Voel je daarom vrij om je eigen picks of the day the plaatsen in het forum! Meer analyses, des te beter de tips!


13-5-2019


19:00 NorrKoping - Göteborg


In deze Zweedse kraker ligt de value zeker op Göteborg zoals al wordt aangegeven in de voorbeschouwing. Göteborg scoort makkelijk en verliest weinig, ik zie ze vandaag ook zeker niet verliezen en een aantal doelpunten maken.


Single bets:

Göteborg DNB @2,28 LOW

Göteborg X2 @1,68 MED

BTTS & o2,5 goals @2,2 MED

Göteborg o1,5 TG @2,6 LOW


Fun:

Göteborg win & BTTS @6,20


19:00 Bologna - Parma

Bologna kent een sterke reeks in vooral zijn thuiswedstrijden. De laatste vijf wisten ze te winnen, waarbij ze telkens minimaal 2 goals maakte. Parma daarentegen heeft een abbonnement op gelijke spelen, de laatste vijf wedstrijden eindigde namelijk allen in een gelijkspel. Parma wist in 8/9 laatste uitwedstrijden telkens een goal te maken.


Single bets:

Bologna win @1,78 MED

Bologna o1,5 team goals @1,85 MED

Bologna to win & BTTS @3,65 LOW

Bologna o6,5 team corners @1,93 LOW


21:00 Inter Milaan - Chievo

Inter speelt niet erg imponerend de laatste weken, terwijl het al gedegrageerde Chievo erg matig presteert. In deze match ligt er wat mij betreft value op de corners. Na het analyseren van de statistieken valt het mij op dat Inter Milaan alleen veel corners pakt tegen top-teams. Tegen relatief zwakke tegenstanders als Frosinone, Genoa, Spal, Cagliari pakte Inter respectievelijk 3-6-5-5 corners. Chievo pakt altijd relatief weinig corners en ik verwacht ze ook zeker niet veel op de helft van Inter. Hierom speel ik een aantal bets op de unders bij corners.


Single bets:

Under 10,5 corners @3,1 LOW

Under 11,5 corners @2,3 MED

Under 12,5 corners @1,83 MED

Under 9,5 corners Inter @1,73 MED


Fun:

Under 9,5 corners @4,4

3-0 Correct Score @6,75


Naast deze drie matchen waarin ik value zie speel ik de volgende combi's;


Combi 1

Inter - Chievo u13,5 corners @1,5

Besiktas win @1,50

Viitorul Constanta win @1,53

Göteborg to score a goal @1,35

Total odds: @4,52 MED


Combi 2

Göteborg DNB @2,28

Bologna win @1,78

Inter - Chievo u11,5 corners @2,24

Totale odds: @9 LOW


Combi 3

Bologna to score @1,18

Göteborg to score @1,35

Inter - Chievo u13,5 corners @1,50

Totale odds: @2,4 HIGH






8 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar kreggie
Country flagkreggie in 13-05-2019 09:27 Leden topics
in 13-05-2019 09:27 Leden topics
22 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op di. 9 jul. 2019, 20:38 schreef gilles00:
Op di. 9 jul. 2019, 10:18 schreef kreggie:
Op ma. 8 jul. 2019, 18:55 schreef gertje11:

Dat Alaphilippe geel pakt is alvast een goeie zaak voor die 'bergklassement - no'. Die gaat niet meer meegaan in ontsnappingen nu tot hij zijn geel kwijt is

Inderdaad, al zijn er de komende dagen relatief weinig bergpunten te verdienen t.o.v. de slotweek. Echter zien de bookies de kansen groeien voor Alaphilippe als bergkoning. De odd voor Alaphilippe bergkoning - NO staat nu aan @1,60. Een erg mooie odd als je het mij vraagt. Tim Wellens heeft aangegeven de bergtrui langer vast te willen houdem. Tim zal daarom hoogstwaarschijnlijk de komende heuveletappes gebruiken om de nodige punten te verzamelen. Ook in het hooggebergte kan Wellens redelijk meekomen en hij heeft ook geen kopman om voor te moeten knechten. Voor een odd van @18 speel ik low stake Tim Wellens als bergkoning(desnoods splitten voor de cashout). Hij lijkt er iig voor de komende dagen een doel van te hebben gemaakt. Ook zie ik zijn maatje/teamgenoot Thomas de Gendt nog een rol spelen om eventueel punten weg te kapen.


Mocht iemand een bookie vinden waar je Wellens Versus Alaphilippe voor de bergtrui kunt spelen, let me know ;)

Wellens idd geen slechte, maar schat op dit moment Benoot hoger in dan Wellens (Wellens wellicht meer talent), ook Fraille lijkt zinnen op bollen gezet te hebben..maar om terug te komen op bollen voor Wellens, Wellens heeft in verleden al paar keer ambities in de Tour moeten opbergen vanwege de warmte, goed om dat in het achterhoofd te houden...

Klopt, kans groot op een Fransman meestal in dit klassement. Bekend met het warmte verhaal, maar Wellens is speciaal naar Dubai geweest om te trainen in de hitte.

0 Vind ik leuk's
Op di. 9 jul. 2019, 20:38 schreef gilles00:
Op di. 9 jul. 2019, 10:18 schreef kreggie:
Op ma. 8 jul. 2019, 18:55 schreef gertje11:

Dat Alaphilippe geel pakt is alvast een goeie zaak voor die 'bergklassement - no'. Die gaat niet meer meegaan in ontsnappingen nu tot hij zijn geel kwijt is

Inderdaad, al zijn er de komende dagen relatief weinig bergpunten te verdienen t.o.v. de slotweek. Echter zien de bookies de kansen groeien voor Alaphilippe als bergkoning. De odd voor Alaphilippe bergkoning - NO staat nu aan @1,60. Een erg mooie odd als je het mij vraagt. Tim Wellens heeft aangegeven de bergtrui langer vast te willen houdem. Tim zal daarom hoogstwaarschijnlijk de komende heuveletappes gebruiken om de nodige punten te verzamelen. Ook in het hooggebergte kan Wellens redelijk meekomen en hij heeft ook geen kopman om voor te moeten knechten. Voor een odd van @18 speel ik low stake Tim Wellens als bergkoning(desnoods splitten voor de cashout). Hij lijkt er iig voor de komende dagen een doel van te hebben gemaakt. Ook zie ik zijn maatje/teamgenoot Thomas de Gendt nog een rol spelen om eventueel punten weg te kapen.


Mocht iemand een bookie vinden waar je Wellens Versus Alaphilippe voor de bergtrui kunt spelen, let me know ;)

Wellens idd geen slechte, maar schat op dit moment Benoot hoger in dan Wellens (Wellens wellicht meer talent), ook Fraille lijkt zinnen op bollen gezet te hebben..maar om terug te komen op bollen voor Wellens, Wellens heeft in verleden al paar keer ambities in de Tour moeten opbergen vanwege de warmte, goed om dat in het achterhoofd te houden...

Ik heb, na de etappe van gisteren, wat freebets gezet op Fraille in de top drie van het bollenklassement. De vraag is echter hoeveel vrijheid hij gaat krijgen vanwege het kopmanschap van Fuglsang. Op de laatste helling van de dag zakte de Spanjaard door het peloton en deed dus niet meer mee voor het resterende punt.

0 Vind ik leuk's

Al enig zicht op je bets van vandaag? Ikzelf durf een gokje aan op Daniel Martin (@21), Pinot (@7), Valverde (@18) en Nibali (@50)

0 Vind ik leuk's
Op do. 11 jul. 2019, 10:04 schreef mcphearson:

Al enig zicht op je bets van vandaag? Ikzelf durf een gokje aan op Daniel Martin (@21), Pinot (@7), Valverde (@18) en Nibali (@50)

Vandaag verwacht ik wat van Bernal, ik plaats medium wat op Bernal @3,80.


Low stake pak ik Dan Martin @21, Landa @21 en Kruijswijk win @51 en podium @10


1 Vind ik leuk's

Wellens goede kans op de bollen. Wat was de odd vanochtend nog?

0 Vind ik leuk's

Uiteindelijk een hele mooie tour, alle bets op onze Hollandse trots Steven Kruijswijk binnen! odds @1,8 @2,5 en @5,5.


Verder de High stake bet op Alaphilippe @1,45 dik binnen. En het bergklassement van Simon Yates versus Valverde @2,5. Al met al een hele mooie tour, zowel om te kijken als qua bets!

2 Vind ik leuk's

Avond mannen!


Ik heb voor het eerst sinds de zomervakantie weer eens grondig de tijd genomen om een aantal PRE-picks eruit te maken. Mijn oog is hierbij gevallen op een mooie 4-fold waar ik redelijk wat vertrouwen in heb! Maarja de bal blijft natuurlijk altijd rond.


Orebro o0,5 team goals @1,41


Orebro speelt vanavond een uitwedstrijd tegen Kalmar. Orebro staat op een keurige 8e plek, terwijl Kalmar onderaan bungelt op een 14e plek. Orebro wist in zijn laatste 3 wedstrijden 7 punten te pakken en daarbij maar liefst 10 goals te maken. Ik verwacht dat één goaltje tegen het laaggeklasseerde Kalmar geen enkel probleem zou zijn.


Goteborg win @1,66


Goteborg pakte in 9 thuiswedstrijden 18 punten en kreeg pas 3 goals tegen. Het laaggeklasseerde Falkenberg pakte in zijn 8 thuiswedstrijd maar 2 punten en kreeg maar liefst 23 goals tegen. Ik verwacht een makkelijke overwinning voor Goteborg.


Viitorul Win(1,95) & BTTS (1,86)


Viitorul is sinds 13-04-2019 ongeslagen thuis. Verder zijn ze het seizoen uitermate sterk begonnen met 10 punten uit 4 wedstrijden (Doelsaldo 11:4). FC Botosani kende ook een uitstekende seizoensstart met 8 punten uit 4 wedstrijden (Doelsaldo 9:4). Ik verwacht een overwinning van Viitorul waarbij FC Botosani ook zeker een goal zal maken. Om men kansen te verdelen, verdeel ik men stake over twee combi's; eentje met Viitorul win en de andere met een BTTS.


Wolfsburg win @1,55


Ik verwacht dat een sterk ogend Wolfsburg geen problemen zal hebben met een derdeklasser.


Beide combi odds komen rond de @6,7 afhankelijk van de bookmaker!


Single bets:


Viitorul win & BTTS @4,5 Med / BTTS @1,86 High

Orebro DNB @2,55 Med

Orebro win & BTTS @6,5 Low


System fun (ultra low)


Viitorul win & BTTS @4,5

Orebro DNB @2,55

Goteborg win to nill @3

Wolfsburg o2,5 teamgoals @2,95



Nou let's have some fun! Goodluck!


0 Vind ik leuk's

Avond heren!


In de afgelopen tijd ben ik op zoek gegaan naar meer vastigheid in mijn manier van betten qua stakes en bankrollmanagement. Uiteindelijk heb ik besloten om mijn Max Stake te verdelen in 5 losse stakes. In dit forum zal ik de komende weken mijn PRE bets bij gaan houden inclusief het aantal stakes dat ik plaats per weddenschap. Ik speel single veelal quoteringen vanaf @1,7. In elke nieuwe post zal ik ook de balans in stakes opmaken.


Voor vanavond speel ik de volgende weddenschap (wegens gebrek aan tijd vanavond geen uitgebreide onderbouwing):


Spartak Moskou DNB @2,08 [3/5]Stakes

Bodo Glimt DNB @2,3 [3/5] Stakes

Darmstadt DNB @2,43 [3/5] Stakes

Astra Viitorul o2,5 total goals @2,14 [3/5] Stakes

Djurgarden - AFC Eskilstuna BTTS @2,55 [2/5] Stakes

IK Brage DNB @2,5 [2/5] Stakes


Lage odd combi: Spartak Moskou 1X, Fenerbahce win, Darmstadt o0,5 TG, KR Reykjavik - Vikingur BTTS, Hallescher win @7,54 [2/5] Stakes


Dit maakt de totale inzet voor vanavond 18 Stakes


Goodluck!


1 Vind ik leuk's

Goedemiddag,


Twee 5 euro freebets gekregen betekent het maken van een mooie combi. Voor vandaag speel ik een six-fold @29. De laatste bet bij Wolfsburg 2 is BTTS.


Goodluck!


PS: het zijn onbekendere ploegen maar de bets zijn zorgvuldig uitgezocht.

0 Vind ik leuk's

Goedemorgen,


Champions League is back! Vandaag een mooie double: Chelsea o1,5 teamgoals @1,8 & Inter win & under 4,5 goals @3,2 gecombineerd.

Chelsea scoort makkelijk, Valencia incasseert redelijk gemakkelijk. Verder verwacht ik een zakelijke overwinning van Inter.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.