Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: RB07

Dag leden van voetbalwedden (y)
Na een tijdje actief te zijn in de chat ga ik maar eens een eigen topic oprichten. Ik zal hier af en toe wat tips plaatsen. Ik ben wel iemand die ook vaak opstellingen afwacht, dus verwacht niet teveel bets van te voren, maar ik zal mijn best doen. Ik wed nu ruim een jaar en heb er al best wat mee verdiend. Ben vooral een expert op het gebied van de Premier League en maak daar ook veel winst mee (die ik helaas niet heb kunnen delen in de afgelopen weken ;))
op naar winst! :)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar rb07
Country flagrb07 in 21-10-2011 13:33 Leden topics
in 21-10-2011 13:33 Leden topics
68 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
vanmiddag ging redelijk maar toch niet al te best, hopen op een betere avond!
voor straks:
Heracles Almelo @ 1.74 (4/10, Betfair)
Real Madrid @ 1.45 (9/10, Interwetten)
succes! :)
0 Vind ik leuk's
Fortuna Dusseldorf @ 1.50 (8/10, Betfair) (y)
Cambuur-Oss Over 2,5 @ 1.40 (7/10, Interwetten) (y)
Werder Bremen @ 1.90 (3/10, Interwetten) (n)
Newcastle United wint @ 1.60 (7/10, Interwetten) (y)
Aston Villa wint @ 2.12 (3/10, Betfair) (n)
Leicester City @ 1.75 (5/10, Betfair) (n)
Real Madrid @ 1.45 (9/10, Interwetten) (y) (mag ik toch wel zeggen met 0-4 tussenstand)
Aston Villa - West Bromwich Albion
BACK: 2-1 correct score @ 9.8 (0,5/10, Betfair) (n)
BACK: 1-2 correct score @ 15.5 (0,5/10, Betfair) (y)
NOTE: Dit was een geval apart, had de correct scores beide gelayd bij een 1-1 stand, heb toen toch 1,25 units winst ermee gepakt
Tussenstand: +5,10 units winst :)
Heracles Almelo @ 1.74 (4/10, Betfair)
deze is nog bezig
Benfica @ 1.38 (7/10, SBOBET)
0 Vind ik leuk's
Kijk dat is pas een onderbouwing! Daar heb ik wat aan, maar ik acht city eigenlijk niet kansloos. Zeker niet dit seizoen, uitduels balans: 4-1-0
maken gemiddeld 3,25 goal in uitduels!
Dus wat dacht je van:
- Beide teams scoren
- City scoort
- 3 goals of meer
- 4 goals of meer
Zeker de 4 goals voor 3 is een mooie quote denk ik?
Verder ga ik hem denk 1x zitten voor de zekerheid, zie je een gelijkspel ook gebeuren? of denk je echt die overwinning voor man u
0 Vind ik leuk's
It's not gambling if you always win
Messi to score @ 1.45 (7/10, Unibet)
+
Over 2,5 goals @ 1.42 (7/10, Betfair)
0 Vind ik leuk's
datel13:
Kijk dat is pas een onderbouwing! Daar heb ik wat aan, maar ik acht city eigenlijk niet kansloos. Zeker niet dit seizoen, uitduels balans: 4-1-0
maken gemiddeld 3,25 goal in uitduels!
Dus wat dacht je van:
Zeker de 4 goals voor 3 is een mooie quote denk ik?
Verder ga ik hem denk 1x zitten voor de zekerheid, zie je een gelijkspel ook gebeuren? of denk je echt die overwinning voor man u

- Beide teams scoren
is wel een mogelijkheid, alleen hebben ze naast een erg sterke aanval ook beide een sterke verdediging.
- City scoort
Denk dat dit een te lage odd is
- 3 goals of meer
Riskant, City heeft tot nog toe alleen tegen echt kleintjes gespeeld. De enige echte test was Tottenham Hotspur, en toen speelde er nog de problemen met vd Vaart en Modric die niet mee konden doen, ik vind dit een risico en zou hem dan ook niet spelen
- 4 goals of meer
Zie bovenstaande, dit zou ik al helemaal niet doen.
1X zou je kunnen doen, als het United niet wordt, dan een gelijkspel, ik zie City echt niet winnen maar voor de value heb ik voor United gekozen. Dit is de eerste echte test voor City en na een CL week. City is daar nog niet ervaren in dus denk dat United wel eens aan het langste eind kan trekken. Als je wat risico wil lopen voor een mooie odd zou ik voor united gaan, als je zekerheid wilt de 1X
0 Vind ik leuk's
Duidelijk bedankt! Ik ga er over nadenken
0 Vind ik leuk's
It's not gambling if you always win
AC Milan @ 1.60 (4/10, Interwetten)
0 Vind ik leuk's
Zenit St. Petersburg @ 1.60 (6/10, Interwetten)
0 Vind ik leuk's
Je kunt wel praten over de statistieken, en sterke verdediging, maar het is en blijft voetbal. het is mogelijk dat goeie teams verliezen van slechtere teams ( inter milan, ac milan, liverpool, real madrid ) het kan allemaal. Alsnog succes met manchester united:) ik zie het wel een gelijkspel worden
0 Vind ik leuk's
Inter Milan @ 1.60 (6/10, Interwetten)
Udinese @ 1.45 (8/10, Interwetten)
Milan en Zenit gewonnen! (y)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.