Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Rosstips

Ook maar eens beginnen aan een topic. Een paar tips voor het weekend:
Cesena - Carpi
Cesena vorige week tegen Palermo bestolen, als je de trainer van Cesena mag geloven. Carpi via de play-offs in de Serie B terecht gekomen en slechts 1 wedstrijd gewonnen. Vorig jaar in uitwedstrijden maar 4x gewonnen als nummer 3 van de Serie C.
Pick Cesena to win @1,85
Nurnberg - Dortmund
Nurnberg vorige week weer een puntje gesprokkeld bij Braunschweig, een puntje dat ze hard nodig zullen hebben in het verloop van de competitie. Zaterdag komt het machtige Dortmund op bezoek dat nog zonder puntenverlies is in de Bundesliga en zich zal willen revancheren van de nederlaag die ze leden in Napels doordeweeks (2-1 napoli). Individuele klasse zal de ruime doorslag geven.
Pick Dortmund to win 1-0 hc @1,93
Panathinaikos - Ofi Creta
Ofi Creta wist nog niet te winnen deze competitie (als is die nog maar 4 speelrondes oud), maar wist in het vorige seizoen ook maar 1x te winnen buitenshuis. Panathinaikos daarentegen is thuis zeer sterk(nog ongeslagen) en ik verwacht dat de ploeg uit Kreta geen probleem mag zijn voor Panathinaikos.
Pick Panathinaikos to win @1,60
Aldershot - Wrexham
Aldershot is goed bezig en heeft al menig ploeg verslagen uit de Conference League en was daar van de week weer heel dicht bij toen Barnet een 3-1 achterstand omboog in een 3-3 bij Aldershot. Wrexham kwakkelt al weken en is beduidt minder in vorm, alhoewel ze doordeweeks met 0-3 wonnen van Gateshead. Aldershot heeft 10 punten in mindering gekregen waardoor ze laag op de ranglijst staan, maar zonder deze straf hadden ze zich allang gemengd in het geweld rond de top 5. Ik zie Aldershot de mooie thuisreeks voortzetten.
Pick Aldershot to win @2,30 of Aldershot DNB @1,70
Heidenheim - Preussen Munster
Heidenheim bevindt zich aan kop van de Duitse 3. Liga, waar Munster vrij laag op de ranglijst staat. Heidenheim heeft 4 thuiswedstrijden gespeeld en 10 punten gepakt, waar Munster buitenshuis zeer wisselvallig is. De thuisploeg scoort daarnaast ook nog eens makkelijk waar de uitploeg ze makkelijk incasseert.
Pick Heidenheim to win @1,85
Lyon - Nantes
Lyon heeft moed geput uit het punt bij Real Betis voor de Euro League. Nantes wist vorige week krap te winnen van Sochaux. Het schijnt intern te rommelen bij Lyon, maar de resultaten zijn niet eens zo heel raar als je bedenkt dat ze een paar belangrijke spelers zijn kwijtgeraakt. Desondanks zie ik promovendus Nantes weinig verrichten zondag in Lyon. De quote is zeer aantrekkelijk al zeg ik het zelf.
Pick Lyon to win @1,75
Sporting Lissabon / Rio Ave
De flitsende start van Sporting is niet onopgemerkt gebleven. Kenners beweren dat het zich dit seizoen weer zal mengen in de strijd om de titel van Portugal. De wedstrijd van zaterdag is dan ook een ultieme mogelijkheid hier daad bij woord te voegen. Rio Ave presteert al seizoenen wisselvallig en wist dit seizoen alleen van laagvliegers te winnen. Sporting beschikt over stootkracht voorin en scoorde daardoor al 12 maal dit seizoen.
Pick Sporting to win 0-1 hc @2,05
Voorlopig laat ik het bij deze tips. De meeste wedstrijden zijn op zaterdag en misschien heb ik morgen nog een gaatje om wedstrijden van zondag te bekijken.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar rosscountry
Country flag rosscountry in 20-09-2013 14:50 Leden topics
in 20-09-2013 14:50 Leden topics
7 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Avatar rosscountry
rosscountry Topic starter Geplaatst 22 sep. 2013 om 11:01
Ook maar eens beginnen aan een topic. Een paar tips voor het weekend:
Cesena - Carpi
Cesena vorige week tegen Palermo bestolen, als je de trainer van Cesena mag geloven. Carpi via de play-offs in de Serie B terecht gekomen en slechts 1 wedstrijd gewonnen. Vorig jaar in uitwedstrijden maar 4x gewonnen als nummer 3 van de Serie C.
Pick Cesena to win @1,85
Nurnberg - Dortmund
Nurnberg vorige week weer een puntje gesprokkeld bij Braunschweig, een puntje dat ze hard nodig zullen hebben in het verloop van de competitie. Zaterdag komt het machtige Dortmund op bezoek dat nog zonder puntenverlies is in de Bundesliga en zich zal willen revancheren van de nederlaag die ze leden in Napels doordeweeks (2-1 napoli). Individuele klasse zal de ruime doorslag geven.
Pick Dortmund to win 1-0 hc @1,93
Panathinaikos - Ofi Creta
Ofi Creta wist nog niet te winnen deze competitie (als is die nog maar 4 speelrondes oud), maar wist in het vorige seizoen ook maar 1x te winnen buitenshuis. Panathinaikos daarentegen is thuis zeer sterk(nog ongeslagen) en ik verwacht dat de ploeg uit Kreta geen probleem mag zijn voor Panathinaikos.
Pick Panathinaikos to win @1,60
Aldershot - Wrexham
Aldershot is goed bezig en heeft al menig ploeg verslagen uit de Conference League en was daar van de week weer heel dicht bij toen Barnet een 3-1 achterstand omboog in een 3-3 bij Aldershot. Wrexham kwakkelt al weken en is beduidt minder in vorm, alhoewel ze doordeweeks met 0-3 wonnen van Gateshead. Aldershot heeft 10 punten in mindering gekregen waardoor ze laag op de ranglijst staan, maar zonder deze straf hadden ze zich allang gemengd in het geweld rond de top 5. Ik zie Aldershot de mooie thuisreeks voortzetten.
Pick Aldershot to win @2,30 of Aldershot DNB @1,70
Heidenheim - Preussen Munster
Heidenheim bevindt zich aan kop van de Duitse 3. Liga, waar Munster vrij laag op de ranglijst staat. Heidenheim heeft 4 thuiswedstrijden gespeeld en 10 punten gepakt, waar Munster buitenshuis zeer wisselvallig is. De thuisploeg scoort daarnaast ook nog eens makkelijk waar de uitploeg ze makkelijk incasseert.
Pick Heidenheim to win @1,85
Lyon - Nantes
Lyon heeft moed geput uit het punt bij Real Betis voor de Euro League. Nantes wist vorige week krap te winnen van Sochaux. Het schijnt intern te rommelen bij Lyon, maar de resultaten zijn niet eens zo heel raar als je bedenkt dat ze een paar belangrijke spelers zijn kwijtgeraakt. Desondanks zie ik promovendus Nantes weinig verrichten zondag in Lyon. De quote is zeer aantrekkelijk al zeg ik het zelf.
Pick Lyon to win @1,75
Sporting Lissabon / Rio Ave
De flitsende start van Sporting is niet onopgemerkt gebleven. Kenners beweren dat het zich dit seizoen weer zal mengen in de strijd om de titel van Portugal. De wedstrijd van zaterdag is dan ook een ultieme mogelijkheid hier daad bij woord te voegen. Rio Ave presteert al seizoenen wisselvallig en wist dit seizoen alleen van laagvliegers te winnen. Sporting beschikt over stootkracht voorin en scoorde daardoor al 12 maal dit seizoen.
Pick Sporting to win 0-1 hc @2,05
Voorlopig laat ik het bij deze tips. De meeste wedstrijden zijn op zaterdag en misschien heb ik morgen nog een gaatje om wedstrijden van zondag te bekijken.
0 Vind ik leuk's
Avatar rosscountry
rosscountry Topic starter Geplaatst 22 sep. 2013 om 14:19
Voor vandaag tip ik nog:
Lyon, zoals eerder gezegd veel vertrouwen in
Corinthians - Cruzeiro
Corinthians kampt al lange tijd met veel blessures en won al wedstrijden achter elkaar niet meer. Cruzeiro in grote vorm en nagenoeg compleet moet hier toch met drie punten aan de haal kunnen gaan.
Pick Cruzeiro to win @2,50 of Cruzeiro DNB 1,80
Jablonec - Slavia Praag
Ik verwacht een doelpuntrijk duel in Jablonec. Slavia incasseert heel gemakkelijk doelpunten waar ook Jablonec vaak doelpuntrijke wedstrijden speelt. in 16 wedstrijden die de twee clubs samen speelden dit seizoen werd liefst 53 maal gescoord.
Pick Jablonec - Slavia Praag over 2,5 goals @1,65
0 Vind ik leuk's
Avatar rosscountry
rosscountry Topic starter Geplaatst 23 sep. 2013 om 13:14
Voor vandaag tip ik nog:
Lyon, zoals eerder gezegd veel vertrouwen in
Corinthians - Cruzeiro
Corinthians kampt al lange tijd met veel blessures en won al wedstrijden achter elkaar niet meer. Cruzeiro in grote vorm en nagenoeg compleet moet hier toch met drie punten aan de haal kunnen gaan.
Pick Cruzeiro to win @2,50 of Cruzeiro DNB 1,80
Jablonec - Slavia Praag
Ik verwacht een doelpuntrijk duel in Jablonec. Slavia incasseert heel gemakkelijk doelpunten waar ook Jablonec vaak doelpuntrijke wedstrijden speelt. in 16 wedstrijden die de twee clubs samen speelden dit seizoen werd liefst 53 maal gescoord.
Pick Jablonec - Slavia Praag over 2,5 goals @1,65
0 Vind ik leuk's
Avatar rosscountry
rosscountry Topic starter Geplaatst 24 sep. 2013 om 15:28
Voor vandaag:
Barnet - Macclesfield Town
Barnet verkeert niet in al te beste vormen maar de degradant uit de League Two en verloor punten in de laatste 4 wedstrijden. Dit was echter vaak wel tegen concurrenten dus geen paniek in de tent. Macclesfield verloopt alles nog wat minder soepel. De club wist pas 6 punten te pakken in 10 wedstrijden (waarvan 2 op vreemde bodem). Ik verwacht dat de punten in Londen blijven.
Pick Barnet to win @1,65
Marseille - St. Etienne
St. Etienne heeft afgelopen vrijdag in de slotfase nog een punt weten te redden tegen Toulouse thuis en kan nog steeds niet beschikken over het spitsenduo Gradel/Brandao. Marseille zal zich voor eigen publiek willen revancheren voor de thuisnederlaag tegen Monaco een aantal weken terug. Naar mijn mening beschikt Marseille ook over meer kwaliteit binnen de selectie.
Pick Marseille to win @1,90
Graafschap - Excelsior
De Graafschap beschikt met Parszyeck over een top-spits die makkelijk scoort. Excelsior is naar mijn mening wat overschat de laatste weken, ondanks de leuke resultaten. Thuis had ik de Rotterdammers nog een kans gegeven maar ook de laatste wedstrijd in eigen huis tegen Telstar was alles behalve overtuigend van Excelsior. In Doetinchem zie ik de Graafschap, titelkandidaat dus ''gewoon'' de volgende ronde bereiken.
De Graafschap to win @1,75
Aston Villa - Tottenham
Aston Villa moet dit seizoen in een adem genoemd worden met spitsenkoppel Abgonlahor/Benteke, de rest is niet heel bijzonder al zeg ik het zelf. Laat nou uitgerekend deze spelers afwezig zijn voor het bezoek van Tottenham. Ongetwijfeld zullen de Spurs met wat bankspelers in de basiself beginnen, maar ook dan zal de ploeg van AVB zich zeer goed staande moeten kunnen houden tegen de club uit Birmingham.
Tottenham to win @2,00 of Tottenham DNB @1,50
0 Vind ik leuk's
St. Etienne heeft afgelopen weekend verloren na een 1-0 voorsprong
0 Vind ik leuk's
Avatar rosscountry
rosscountry Topic starter Geplaatst 24 sep. 2013 om 16:14
Klopt als een bus dominique, excuus ;)
0 Vind ik leuk's
Avatar rosscountry
rosscountry Topic starter Geplaatst 10 okt. 2013 om 21:28
Voor morgen denk ik twee grote tips te hebben:
USA - Jamaica. Amerika wil de eerste plek vasthouden, kent simpelweg een veel betere selectie dan Jamaica en de Jamaicanen hebben uit pas één punt gepakt. USA is daarentegen ijzersterk thuis met 12 uit 4
USA -1 hc @1,95.
Venezuela - Paraguay. Paraguay doet het opvallend slecht deze kwalificatieronde en Venezuela wordt nog een kans geboden op het play off ticket. Bij de wedstrijd Ecuador - Uruguay gaan punten verspeeld worden dus kan Venezuela inlopen op de 5e plaats.
Venezuela @1,90
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.