Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Rubeo's wedtips

Goedendag allemaal :)


Ik speel voor mezelf nu al een poosje een dagelijkse combo van 2 tot 4 wedstrijden die in mijn ogen een hoge kans hebben om over 1.5 goals te gaan. De odds daarvoor liggen meestal niet zo heel hoog, tussen de 1.15 en de 1.25 meestal. daarom is het interessant om deze in een combo bij elkaar te stoppen. Meestal kom ik met een aantal wedstrijden zo rond de 1.75 - 2.2 uit (afhankelijk van het aantal wedstrijden natuurlijk)


Mocht ik de combo winnen, dan gooi ik de volgende dag het hele bedrag wat eruit is gekomen op een volgende combo. Dit probeer ik dan zo verder te "stapelen" tot ik bij mijn doelbedrag ben.

Tussendoor haal ik er vaak mijn eigen stake uit, en hoe verder ik kom, hoe vaker ik er ook wat winst uit haal.


Gisteren strandde ik helaas bij stap 7 voor mezelf, dankzij barcelona :)


Vandaag begin ik dus weer een nieuwe serie, en wil eens kijken hoe ver ik kan komen als ik het ook hier neer zet.


Stap 1

Aston villa - manu over 1.5 goals

lugano - st gallen over 1.5 goals

aalborg - aarhus over 1.5 goals

tondela - porto over 1.5 goals.

samen een odd van 2.29

4 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar rubeo
Country flagrubeo in 9-07-2020 08:05 Leden topics
in 9-07-2020 08:05 Leden topics
251 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Goedemorgen,


vandaag stap 5, en zoals gezegd haal ik mijn beginstake eruit.

Vandaag 3 wedstrijden uit noorwegen:

Kristiansund - sandefjord over 1.5 goals

stromgodset - brann over 1.5 goals

Molde - valerenga over 1.5 goals

samen een odd van 1.70


succes weer vandaag 👍

6 Vind ik leuk's

Binnen Rubeo 👌

16 weddenschappen op een rij!

Tweemaal +3,5 goals, de andere is nog bezig en na 56 minuten doel van +1,5 al binnen.

2 Vind ik leuk's
Trust the process, in youth we trust. COYM

Ze scoorden er gisteren inderdaad flink op los 😀

Fijn dat deze stap ook weer binnen is. Ondertussen gaat het nu ook weer harder omhoog met de inzet, dus ik ben verstandig, en ik haal er weer 1 stake uit voor mezelf.

Dat betekent dus dat ik nu op 1 stake winst sta. Hoe het verder ook uitpakt 🙂


Stap 6 voor vandaag:

Stabaek - bodo/glimt over 1.5 goals

Brage - akropolis over 1.5 goals

Rosenborg - viking over 1.5 goals

Samen een odd van 1.72


Succes weer vandaag!

6 Vind ik leuk's

19 goede weddenschappen op een rij!

Morgen de kaap van de 20? In ieder geval al een bijzonder winstgevende reeks. Tnx!

3 Vind ik leuk's
Trust the process, in youth we trust. COYM

Rubeoboyyyyyy

5 Vind ik leuk's

Maakte me gisteren wel wat zorgen met die zweedse match op gegeven moment, maar gelukkig kwam die ook binnen.

We komen nu weer in de eindfase van dit stappenplan. We blijven in scandinavie rondhangen en vandaag staan er weer 3 wedstrijden uit noorwegen op het menu.


Ik ben weer verstandig, en haal er weer een stake uit, dat betekent wat er ook gebeurt, in ieder geval 2 stakes winst. 🤑


stap 7:

Ranheim - kongsvinger over 1.5 goals

strommen - sandness over 1.5 goals

ull/kisa - hamkam over 1.5 goals

samen een odd van 1.51


succes weer vandaag.👍

6 Vind ik leuk's

Zoals luigifort zei, een makkie. 22 goeie tips op een rij!

2 Vind ik leuk's
Trust the process, in youth we trust. COYM

Pfoe, ook al was ik er eigenlijk wel aardig zeker van, op gegeven moment begin je toch te twijfelen. Gelukkig wisten ze inderdaad nog te scoren, en is stap 7 binnen.

morgen gaan we voor stap 8. Dat zal als het goed is de laatste stap zijn.

ik sta zelf nu op €7.72 als tussenstand van dit stappenplan. Daarnaast dus al 3x een stake eruit gehaald.

zeker niet verkeerd als je begonnen bent met €0,30.

vanavond laat/vannacht zal ik de volgende stap delen. Haal er dan ook zeker weer wat uit. Afhankelijk van hoeveel ik moet inzetten om tot het doel van de €10 te komen.

5 Vind ik leuk's

Zeker niet verkeerd...

Intussen 33 keer het startbedrag.

1 Vind ik leuk's
Trust the process, in youth we trust. COYM

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.