Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Rubeo's wedtips

Goedendag allemaal :)


Ik speel voor mezelf nu al een poosje een dagelijkse combo van 2 tot 4 wedstrijden die in mijn ogen een hoge kans hebben om over 1.5 goals te gaan. De odds daarvoor liggen meestal niet zo heel hoog, tussen de 1.15 en de 1.25 meestal. daarom is het interessant om deze in een combo bij elkaar te stoppen. Meestal kom ik met een aantal wedstrijden zo rond de 1.75 - 2.2 uit (afhankelijk van het aantal wedstrijden natuurlijk)


Mocht ik de combo winnen, dan gooi ik de volgende dag het hele bedrag wat eruit is gekomen op een volgende combo. Dit probeer ik dan zo verder te "stapelen" tot ik bij mijn doelbedrag ben.

Tussendoor haal ik er vaak mijn eigen stake uit, en hoe verder ik kom, hoe vaker ik er ook wat winst uit haal.


Gisteren strandde ik helaas bij stap 7 voor mezelf, dankzij barcelona :)


Vandaag begin ik dus weer een nieuwe serie, en wil eens kijken hoe ver ik kan komen als ik het ook hier neer zet.


Stap 1

Aston villa - manu over 1.5 goals

lugano - st gallen over 1.5 goals

aalborg - aarhus over 1.5 goals

tondela - porto over 1.5 goals.

samen een odd van 2.29

4 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar rubeo
Country flagrubeo in 9-07-2020 08:05 Leden topics
in 9-07-2020 08:05 Leden topics
251 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Helaas ging het alweer mis bij stap 2. De Duitsers wilden niet scoren

stap 1:

we vliegen weer naar Zweden:

1 Vind ik leuk's

Goedemorgen!

Gisteren ging het weer prima, voor vandaag zie ik niks speelbaars. Morgen kijken we weer verder.

0 Vind ik leuk's

Stap 2 vandaag:


succes weer!

1 Vind ik leuk's

duisburg is postponed, deze zal dus niet meetellen in de combo, en de odd zal wat lager zijn. we gaan dus voor een triple vanavond 🙃

0 Vind ik leuk's

Ofwel Eindhoven +2.5@1.35

0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet

Stap 1

2 Vind ik leuk's

Stap 1 weer

0 Vind ik leuk's

Goedemiddag!!

de interland periode verder links laten liggen, maar vanaf vandaag ga ik het toch weer proberen!

stap 1:



succes weer als je meespeelt!

0 Vind ik leuk's

Gisteren wilden de Ieren helaas niet scoren. Vandaag weer opnieuw dus

stap 1:

1 Vind ik leuk's

Stap 2 vandaag:

1 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.