Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tip van AliasWS14

Een mooie Bet voor de aankomende Europese speelronde, zowel Champions League als Europa League:
Bayern Munchen: Door naar de volgende ronde
Inter: Door naar de volgende ronde
Manchester City: Door naar de volgende ronde
Schalke 04: Door naar de volgende ronde

Quotering: 15,64
Inleg: 5,00
Echte gokkers kunnen er nog een winstpartij van Valencia in Eindhoven aan toe voegen. Zelf twijfel ik hier over, aangezien Valencia speelt zonder Soldado (geschorst) en het altijd maar afwachten is wat een trainerswissel doet met een spelersgroep (PSV).
Enige nadeel is dat deze Bet 3 dagen duurt (di. t/m do.), dus dat je geduldig moet zijn, wat niet voor iedereen weggelegd is. De hoge quotering in combinatie met, in mijn ogen, de kans op succes, zorgen er in ieder geval voor dat ik geduldig zal zijn.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar aliasws14
Country flagaliasws14 in 13-03-2012 12:13 Leden topics
in 13-03-2012 12:13 Leden topics
2 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Heb je topic verplaatst, stond nu onder normale topics. Nu staat hij bij de tips van leden, succes (h)
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
De Bets voor de maandagavond bestaan uit 1 combi en 3 singles.
Espanyol - Racing Santander
FC Oss - FC Zwolle
Roma - Genoa
Noteringen: 3,54
Inzet: € 3,00
Roma - Genoa
Doelpuntenmaker Borini, F
Noteringen: 2,30
Inzet: € 3,00
Toelichting: Borini heeft vier opeenvolgende wedstrijden gescoord en is dus in een goede vorm.
Roma - Genoa (0-1)
3-Way handicap
Noteringen: 2,20
Inzet: 2,00
Toelichting: Genoa is uit niet best en meerdere tegengoals per uitwedstrijd lijken een garantie. Tel daarbij op de slechte vorm waar Genoa in verkeerd en je krijgt steeds meer vertrouwen in Roma.
Espanyol - Racing Santander (0-1)
3-Way handicap
Noteringen: 2,85
Inzet: 2,00
Toelichting: Na het zien van de wedstrijd Espanyol - Vallecano ben ik overtuigd geraakt van Espanyol thuis en dan met name tegen de lager genoteerde ploegen, vandaar de 3-Way handicap.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.