Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van WBD-Duitser

Ik wed nu sinds januari met toto. Ik heb ups en downs gekend en sta op 100 euro winst.
Ik ben hier nieuw en het lijkt me leuk om mijn visie met die van jullie te delen!
Mijn eerste toto op deze site:
Manchester City - Villareal +1 : 1 @ 1,81
Manchester City doet het goed in de Premier League. In de CL doen ze het wat minder met een gelijkspel tegen Napoli en een verlies tegen Bayern München. City wil knock-out fase maar al te graag halen en daarom moet er gewonnen worden van Villareal. Villareal draait helemaal niet zo lekker. Ze staan 14e in de Liga BBVA en hebben in de CL 2x met 2-0 verloren. Daarbij komt dat Villareal in uitwedstrijden minder presteert dan normaal en City juist beter in thuiswedstrijden.
Napoli - Bayern München : 2 @ 1,83
Bayern verkeerd in een supervorm. Ze hebben al 12 wedstrijden op rij niet verloren (11-1-0) en daarin geen enkel tegendoelpunt gekregen. Napoli daarentegen verkeerd niet in een supervorm. Ze begonnen goed met winst Cesena, gelijk City en winst Ac Milan. Daarna verloren ze van Chievo en speelden gelijk tegen Fiorentina. Toen wonnen ze weer van Villareal en Inter, maar verloren afgelopen zaterdag thuis weer van Parma. Ik verwacht dat Bayern, als een ervaren Champions League-deelnemer, met de 3 punten naar huis keert.
Lille - Inter +1 : 2 @ 1,51
Inter verkeerd niet in een goede vorm, maar is toch een ervaren Champions League-deelnemer. Zaterdag verloren ze uit bij Catania, maar Catania uit is geen makkelijke tegenstander. De week ervoor thuis Napoli verloren 3-0 verloren, maar Napoli kwam in de 40e minuut op voorsprong door een onterechte strafschop, waarbij Obi onterecht zijn 2e gele kaart kreeg. Dit was de ommekeer in de wedstrijd, in de tweede helft werd Inter overlopen door Napoli terwijl dat daarvoor niet het geval was. Bovendien doet Sneijder weer mee. Lille in dit seizoen in officiele wedstrijden: 5-6-2. In de CL heeft Lille 2x een voorsprong uit handen gegeven en heeft Inter onder Gasperini veloren van Trabzonspor en onder Ranieri gewonnen van Cska. Inter als stugge ploeg en ervaren Cl-deelnemer zal nipt winnen of gelijk spelen tegen Lille, vandaar de handicap.
Cska Moskou - Trabzonspor : 1 @ 1,51
Cska moet winnen om te kunnen overwinteren in Europa, met een gelijkspel of zelfs nederlaag schieten ze niets op. Trabzonspor, dat zonder topschutter Burak speelt, zal niet vol op de aanval spelen, want ze hebben immers al 4 punten behaald. Cska heeft op papier een beter team en zal deze wedstrijd moeten winnen om door te gaan in Europa. Hierdoor verwacht ik een kleine overwinning voor Cska.
Combo: 1,81 x 1,83 x 1,51 x 1,51 = 7,55
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar wbd-duitser
Country flagwbd-duitser in 18-10-2011 11:26 Leden topics
in 18-10-2011 11:26 Leden topics
2 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
wbd-duitser:
Ik wed nu sinds januari met toto. Ik heb ups en downs gekend en sta op 100 euro winst.
Ik ben hier nieuw en het lijkt me leuk om mijn visie met die van jullie te delen!

Welkom hier op voetbalwedden Wbd Duitser. En succes met de weddenschappen die komen gaan !
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Dat is zeker een mooie winst aangezien je bij de Toto speelt. :) Zo kan je Inter +0.5 AH ook voor 1.92 krijgen en 1.72 voor CSKA.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.