Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: 010welove

Beste leden, Mijn tips had ik hiervoor vooral op de chat geplaatst, maar om voor iedereen het overzicht te behouden heb ik besloten om ook maar een eigen pagina te starten. Ik speelde gisteren de volgende bet (hiervan staat er nog één open): [groen]Real Madrid - Las Palmas BTTS Granada - Villareal BTTS Celta de Vigo - Espanyol - Espanyol (+1 AH) AZ - Cambuur <3,5 goal[/groen] De AZ pick staat dus nog open. Aanvullend hierop heb ik de volgende bet geplaatst: [rood]Deportivo La Coruna - Atletico Madrid: 3-way handicap Atletico @2,8 - Mid stake[/rood] Deportivo La Coruna speelde een kansloze wedstrijd tegen Leganés. Uiteraard heeft Atletico ook zijn ups and downs, maar ik zie ze hier toch wel winnen (zeker gezien de achterstand op Sevilla), en Atletico nu net buiten de boot valt voor directe kwalificatie.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar 010welove
Country flag010welove in 2-03-2017 18:44 Leden topics
in 2-03-2017 18:44 Leden topics
8 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.