Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: 10to1000

Beste allen,

Ik speel nu al een aantal jaar sport weddenschappen, voornamelijk voetbal. Een paar maanden geleden zag ik iemand beweerde van 10 euro 1.000 euro te maken in stappen. Ik heb deze persoon een tijdje gevolgd maar helaas zonder resultaat. Toen bedacht ik me dat ik zelf vast betere picks zou hebben. Ik ben toen begonnen en helaas mislukte het de eerste keer.. Ik gaf de moed niet op en wist bij mij 2e keer van mijn 10 euro inleg 1026 euro te maken:) Hierna heb ik het weer 3x geprobeerd waarvan helaas 2 pogingen mislukte en de laatste poging eindigde ik met 915 euro (begonnen met 10 euro)

Ik speel voornamelijk voetbal weddenschappen zoals ik eerder al zei. Mijn picks zullen variëren van een quote tussen de 1.40 en 2.50. ik speel tussen de 1 en 3 bets per keer en bouw daardoor mijn kapitaal uit door de volledige winst+inzet van de vorige bet weer op de volgende in te zetten. Ik gebruik zelf unibet dus zal ik deze quotes aanhouden. Mijn specialiteiten zijn de bundesliga, championship en jupiler league. Ik bet alleen op competitieduels, Champions league en Europa league. Bekerduels en overige cups zijn moeilijk te voorspelen dus deze bets zet ik niet.

Ik hoop dat ik zo genoeg over mezelf verteld heb en ik jullie ook rijk kan maken, volg me tips op en vragen mag altijd!

Mijn eerste tip zal ik straks hieronder posten.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar 10to1000
Country flag10to1000 in 24-09-2014 17:11 Leden topics
in 24-09-2014 17:11 Leden topics
10 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Mijn eerste bet start om 20:00 en betreft 2 wedstrijden uit de bundesliga.

Bet 1

Borussia Dortmund (11e) - VfB Stuttgart (18e)