Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: 10to1000

Beste allen,

Ik speel nu al een aantal jaar sport weddenschappen, voornamelijk voetbal. Een paar maanden geleden zag ik iemand beweerde van 10 euro 1.000 euro te maken in stappen. Ik heb deze persoon een tijdje gevolgd maar helaas zonder resultaat. Toen bedacht ik me dat ik zelf vast betere picks zou hebben. Ik ben toen begonnen en helaas mislukte het de eerste keer.. Ik gaf de moed niet op en wist bij mij 2e keer van mijn 10 euro inleg 1026 euro te maken:) Hierna heb ik het weer 3x geprobeerd waarvan helaas 2 pogingen mislukte en de laatste poging eindigde ik met 915 euro (begonnen met 10 euro)

Ik speel voornamelijk voetbal weddenschappen zoals ik eerder al zei. Mijn picks zullen variëren van een quote tussen de 1.40 en 2.50. ik speel tussen de 1 en 3 bets per keer en bouw daardoor mijn kapitaal uit door de volledige winst+inzet van de vorige bet weer op de volgende in te zetten. Ik gebruik zelf unibet dus zal ik deze quotes aanhouden. Mijn specialiteiten zijn de bundesliga, championship en jupiler league. Ik bet alleen op competitieduels, Champions league en Europa league. Bekerduels en overige cups zijn moeilijk te voorspelen dus deze bets zet ik niet.

Ik hoop dat ik zo genoeg over mezelf verteld heb en ik jullie ook rijk kan maken, volg me tips op en vragen mag altijd!

Mijn eerste tip zal ik straks hieronder posten.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar 10to1000
Country flag10to1000 in 24-09-2014 17:11 Leden topics
in 24-09-2014 17:11 Leden topics
10 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Mijn eerste bet start om 20:00 en betreft 2 wedstrijden uit de bundesliga.

Bet 1

Borussia Dortmund (11e) - VfB Stuttgart (18e)

fulltime: Borussia Dortmund @1,38

Motivatie:
Om te beginnen heeft Stuttgart gewoon een heel erg matig team en kunnen niet veel meer dan dat ze nu laten zien hebben. Ze hebben 1 punt uit 4 wedstrijden weten te behalen en staan daarmee op de laatste plaats in de bundesliga. Stuttgart creëert erg weinig kansen en scoren wil ook niet lukken bij de ploeg van Armin Veh. Ze hebben 1 goal weten te maken in de 4 gespeelde wedstrijden. Dortmund presteert ook nog niet naar hun kunnen ze kennen een matige start in de bundesliga. Europees gezien hebben ze wel een goed resultaat weten te halen tegen het sterke Arsenal. Arsenal was nergens te bekennen en werden helemaal zoek gespeeld door Borussia Dortmund. Jürgen Klopp (trainer Borussia Dortmund) heeft laten weten ze met het sterkste team te starten en moet en zal gewonnen worden vandaag thuis in het Westfalenstadion.


Hannover 96' (6e) - FC Köln (8e)

total goals: under 3.5 @1,24

Motivatie:
FC Köln staat bekend om zijn sterke verdediging en heeft in maar liefst 4 competitieduels 0 doelpunten tegen gehad. (3x 0-0, 1x 2-0 winst) FC Köln heeft zoals je ziet dus ook maar 2 keer weten te scoren in 4 wedstrijden wat aanzienlijk weinig is. Hannover 96' doet het op beide gebieden iets beter zij hebben 4 keer het net weten te vinden en hebben 3 doelpunten tegen. Dit is ook beide erg weinig voor deze wedstrijden dus daarom zie ik under 3.5 wel gebeuren.

@1,38 x @1,24 = 1,71


Totale quote zal dus 1,71 bedragen. De bedoeling is dat je een bedrag van 10 euro op deze combo zet. DUS

1,71 x 10 = €17,10 zal de winst zijn.



0 Vind ik leuk's
Ik ga met je meedoen! Ben benieuwd, succes. ;-)
0 Vind ik leuk's
Hoeveel heb je nu ingezet voordat het je twee keer is gelukt? ivm ROI?
0 Vind ik leuk's
Ik doe ook met je mee, wil het wel eens proberen. ;-)
0 Vind ik leuk's
Ik heb het in totaal 5 x geprobeerd de eerste keer niet gelukt, 2e keer wel 3e en 4e keer niet en ten slotte lukte het me de 5e keer wel weer. Dit staat ook al vermeld in het eerste bericht!

PS. FC Köln heeft zojuist zijn eerste tegen doelpunt om de oren, heb er nog alle vertrouwen in!

volg met tips op knight876 en wie weet pakt het goed uit, ik garandeer niks maar ik maak goede kansen vind ik zelf. Zal me eerst maar even moeten bewijzen;) (y)
0 Vind ik leuk's
Hmm jammer dat het direct al fout gaat voor je. Op naar de nieuwe poging ;)
0 Vind ik leuk's
Leuk dat je ons van doordachte tips gaat voorzien, welkom en we kijken uit naar je nieuwe bevindingen! Jammer van de laatste, het kan niet altijd lukken helaas ;)
0 Vind ik leuk's
Be the best possible version of yourself. Never settle.
Idd jammer dat het fout is gegaan.

diamondtipkais:
Ik heb het in totaal 5 x geprobeerd de eerste keer niet gelukt, 2e keer wel 3e en 4e keer niet en ten slotte lukte het me de 5e keer wel weer. Dit staat ook al vermeld in het eerste bericht!



Dat vraag ik niet, ik vraag me dus af hoeveel je hebt geinvesteed in die 5 keer en wat je er in die twee keer aan hebt verdient.
Als je bijv, simpel gezegd 3000 euro hebt moeten investeren en je hebt er uiteindelijk 2000 mee gewonnen is het dus niet rendabel.
Dus wat is je ROI?
0 Vind ik leuk's
knight876:
Idd jammer dat het fout is gegaan.

diamondtipkais:
Ik heb het in totaal 5 x geprobeerd de eerste keer niet gelukt, 2e keer wel 3e en 4e keer niet en ten slotte lukte het me de 5e keer wel weer. Dit staat ook al vermeld in het eerste bericht!



Dat vraag ik niet, ik vraag me dus af hoeveel je hebt geinvesteed in die 5 keer en wat je er in die twee keer aan hebt verdient.
Als je bijv, simpel gezegd 3000 euro hebt moeten investeren en je hebt er uiteindelijk 2000 mee gewonnen is het dus niet rendabel.
Dus wat is je ROI?


Als ik het goed begrijp is hij 5 keer met een tientje begonnen - dat maakt dus een investering van 50 euro, met een pure winst van 1950 euro. Dat zijn natuurlijk bedragen om je vingers bij af te likken! :p

Zelf heb ik het niet zo op dergelijke systemen. Ach ja, ieder zijn ding. 10to1000/Diamondtipkais, succes met je project! :)
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Zo werkt ROI niet, maar ik denk dat ik genoeg weet ;-)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.